آموزش زبان با داستان انگلیسی
 
دانلود رایگان مقاله تاثیر خصوصیات سیستمهای اطلاعاتی حسابداری بر عملکرد شرکت

عنوان مقاله :  تاثیر خصوصیات سیستمهای اطلاعاتی حسابداری بر عملکرد شرکت

قالب بندی :  Word

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  سیستم اطلاعاتی حسابدای به عنوان بخشی از سیستم اطلاعاتی مدیریت بیشترین اطلاعات را به مدیریت جهت اجرای وظایف ارایه میدهد. اﻣﺮوزه در ﺷﺮﮐﺘﻬﺎی ﻓﻌﺎل در ﺻﻨﺎﯾﻊ، اﻣﺮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﻣﺪﯾﺮان ارﺷﺪ و رده ﺑﺎﻻ  ﺑﺮ اﺳﺎس اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ  ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﻣﺪﯾﺮان ﮐﺎرآﻣﺪ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت ﺧﻮد را ﺑﺮ اﺳﺎس اﻃﻼﻋﺎت ﭘﺎﯾﻪ و اﺳﺎﺳﯽ ﺗﻤﺎﻣﯽ واﺣﺪﻫﺎی ﻣﻮﺛﺮ در ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺗﺨﺎذ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. بکارگیری اطلاعات با دامنه وسیع، صحیح و دقیق ،به هنگام، یکپارچه و تجمیع یافته و قابل اتکا در تصمیم گیری ها ، برنامه ریزی ها ، کنترل منابع می تواند دررضایت مدیران از عملکرد سازمان و در نهایت کارایی آن بسیا مؤثر باشد. ضرورت و اهمیت آگاهی از میزان تطابق توانمندی و خصوصیات سیستم های اطلاعاتی حسابداری با نیاز های اطلاعاتی شرکت باعث شناسایی نقاط قوت و ضعف سیستم خواهد شد. مدیران با درک تطابق خصوصیات و ظرفیت سیستم اطلاعاتی حسابداری با نیازهای سازمان این مقوله را جدی تر گرفته و برای پیاده سازی مطلوب سیستمهای اطلاعاتی حسابداری به منظور بهبود عملکرد و حداکثر کردن ارزش شرکت سرمایه گذاری بیشتری کنند. هدف اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺣﺴﺎﺑﺪاری (ﺷﺎﻣﻞ اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺎ داﻣﻨﻪ وﺳﯿﻊ و ﺗﺠﻤﯿﻊ ﯾﺎﻓﺘﻪ و ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ) ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد آن ﻫﺎ در ﺷﺮاﯾﻄﯽ ﮐﻪ وﻇﺎﯾﻒ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﭘﺬﯾﺮ اﺳﺖ می باشد.تحلیل پذیری وظیفه اشاره به کیفیت اطلاعات اراﺋﻪ شده برای استفاده از سیستم اطلاعات حسابداری را دارد.

ادامه مطلب...
پایان نامه بررسی نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري
عنوان کامل: بررسی نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري.
دسته: مدیریت و حسابداری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 70
بخشی از مقدمه:
به علت گسترش دامنه فعاليت واحدهاي اقتصادي و در پاسخگويي به نيازهاي مختلف فني، مالي و علمي، شركت‌هاي بزرگ با خريد سهام شركت‌هاي كوچكتر توانايي خود را گسترش داده و شركت‌هاي بزرگتر فعاليت‌هاي گوناگون را فراهم مي‌آورند. با گسترش گروه شركت‌ها و پديد آمدن شركت‌هاي سرمايه‌گذاري، مسأله تلفيق صورت‌هاي مالي اين واحدهاي اقتصادي مطرح گرديد. مطابق استاندارد شماره 18 ايران تحت عنوان صورت‌هاي مالي تلفيقي و حسابداري سرمايه‌گذاري در واحدهاي تجاري فرعي تهيه و ارائه صورت‌هاي مالي تلفيقي از سال 1380 الزامي گرديده است. 
تحقيق حاضر به بررسي نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري پرداخته است كه براي انجام اين بررسي ابتدا به تعريف صورت‌هاي مالي تلفيقي و مباني، الزام و ارائه اين صورت‌ها و نحوه ثبت و حسابداري آنها پرداخته شده است. از اينرو ابتدا با بررسي استانداردهاي حسابداري 18 و 19 مطالبي درخصوص تهيه و ارائه صورت‌هاي مالي تلفيقي تهيه شده است. سپس با بررسي استانداردهاي حسابداري بين‌المللي و ايران چگونگي استفاده از اين استانداردها با ذكر مثال‌هايي ارائه گرديده است.
در دنياي امروز، بسياري از واحدهاي تجاري به‌منظور افزودن بر ارزش خود به ترکيب واحدهاي تجاري روي‌ آورده‌اند. اين واحدها، هدف هم‌افزايي ناشي از فزوني ارزش يک مجموعه نسبت به مجموع ارزش اجزاي تشکيل‌دهنده آن را دنبال مي‌کنند که عموما" در نتيجة ترکيب واحدهاي تجاري حاصل مي‌شود. چنانچه از تركيب دو يا چند شركت، يك شخصيت اقتصادي واحد شكل بگيرد، تلفيق اطلاعات مالي شركت‌ها در قالب يك مجموعه صورت‌هاي مالي مجزا ضرورت پيدا مي‌كند. اين فرض وجود دارد كه صورت‌هاي مالي تلفيقي معنا و مفهوم بيشتري از چند صورت مالي جداگانه دارد و اگر در گروهي از شركت‌ها يكي بر ديگري كنترل مالي داشته باشد، اين صورت‌ها اطلاعات مالي را به نحو مطلوبتر ارائه مي‌كند. 
صورت‌هاي مالي تلفيقي از زماني رايج شد كه اين باور پديد آمد كه مرزهاي بين شخصيت‌هاي اقتصادي جداً بايد ناديده گرفته شود تا بتوان عمليات تجاري گروهي از واحداي تجاري به هم وابسته را به عنوان يك كليك اقتصادي و مالي گزارش كرد.
هرگاه ترکيب واحدهاي تجاري به رابطه اصلي و فرعي منجر شود، واحد تحصيل‌کننده يا واحد تجاري اصلي (واحد تجاري داراي يک يا چند واحد فرعي) بايد صورت‌هاي مالي تلفيقي تهيه و ارائه نمايد.
ادامه مطلب...
دانلود پروژه مالی حسابداری در شرکت پیمانکاری

فرمت: ورد || دسته: حسابداری || قیمت: 4000 تومان || تعداد صفحه:89

 

پیشگفتار :

تدوین مطالبی دربارة نحوة حسابداری انواع فعالیت های اقتصادی از یک سو ، بر دانش پیشرفته و امروزین حسابداری متکی و از سوی دیگر ، با شرایط خاص ، عرف تجاری و قوانین حاکم بر فعالیت های اقتصادی در ایران منطبق باشد یکی از زمینه های ضروری پژوهشی است که می تواند کاربرد روش های پیچیدة حسابداری را آسان  ساخته و در عین حال خدمات حسابداری در سطوح مختلف را کارآمدتر نماید علاوه بر این ، پژوهش هایی از این دست ، امکانات گسترش ، رواج و فراگیری ، اصول و ضوابط حرفه ای را افزایش داده و کار حسابداری واحدهای تجاری را در مجموع بهبود می بخشد امروزه مؤسسات عمومی و خصوصی اجرای عملیاتی نظیر : راه سازی – سد سازی – احداث ساختمان – تاسیسات – کشتی سازی – هواپیما سازی و ساخت قطعات پیچیده وسایل و تجهیزات را با انعقاد پیمان به مؤسسات پیمانکاری واگذار می کنند .

ارکان اصلی عملیات پیمانکاری :

در هر نوع عملیات پیمانکاری ارکان اصلی زیر وجود دارد :

کارفرما : شخص حقیقی یا حقوقی است که به عنوان یک طرف قرارداد ، عملیات اجرایی معینی را به پیمانکار ارجاع می کند .

پیمانکار : شخصی حقیقی یا حقوقی است که به عنوان طرف دیگر قرارداد ، عملیات اجرایی پیمان را به عهده می گیرد .

قرارداد : رابطه حقوقی بین طرفین است که منشا تعهد و التزام می باشد و شامل موضوع کار ، مدت انجام کار ، مبلغ قرارداد و تعهدات کارفرما و پیمانکار است .

موضوع قراردادهای پیمانکاری معمولا ساختن یک دارایی یا دارایی های است که در مجموع طرح واحدی را تشکیل می دهد .

 

ادامه مطلب...
پروژه CRM و مشتري مداري

هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتري مداري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد.

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: CRM و مشتری مداری
دسته: حسابداری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ٣٩
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در دراز مدت را جهت کسب سود آوریهای بیشتر فرار می گیرند. شرکتها برای انجام این مهم سرمایه گذاری وسیعی را پذیرفته و هزینه می کنند. مشتری به خدماتی که دریافت می کند. آگاه است و بر اساس تجارب و اطلاعات خود با پول موجودیش آنرا انتخاب می کند.
گر چه ممکن است مفاهیم مدیریت ارتباط مشتری به انسانهای اولیه و اولین معاملات بین انسانها برگردد, اما اصطلاح CRM از نیمه دهه ١٩٩٠ پدید آمد. CRM یک راهکار تجاری از طریق نرم افزار و فنونی است که برای کمک بیشتر به مدیریت موثر ارتباطات مشتری که در کانالهای مستقیم و غیر مستقیم مرتبط شده اند. می باشد . بر اساس پیش بینی های اعلام شده در سالهای آینده بیش از ٢٠ میلیارد دلار در بکار گیری فن آوری CRM, علاوه بر آنچه تا کنون هزینه شده, هزینه خواهد شد. 
پس این سوال پیش می آید که CRM چیست که این همه سرمایه گذاری و توجه را به خود جلب نموده است. البته به دلیل گستردگی مفاهیم CRM شاید تعریف هر متخصص و مشاوری از CRM متفاوت باشد.
مدیریت ارتباط مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود آوری بیشتر است. در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرآیندهای فروش و خدمات می گردد. نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثرتر ارتباط مشتری می شوند. CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن آوری استفاده می کند دارای رهبری, استراتژی و فرهنگ درستی است.
امروزه آشنایی با اصطلاحاتی از قبیل eCRM CRM,E-commerce, E-Business,Web و امثال آنها نشانه حضور فکری و آگاهی در جامعه امروز و عصر اطلاعات است. CRM یا مدیریت ارتباط مشتری یک فن آوری ضروری برای اداره و توسعه سازمانهای خدماتی و تولیدی است. مدیریت ارتباط مشتری خود به نوعی یک محیط جدید است و در دنیای هیاهوها و واقعی جایگاه ویژه ای پیدا کرده ضمنا به سرعت در حال رشد است. ارتباط با مشتری چیز جدیدی نیست
فهرست در ادامه
ادامه مطلب...
برنامه ثبت فاکتور و مدیریت موجودی کالا تحت Excel

از جمله قابلیت های این برنامه می توان به این موارد اشاره کرد : تعریف موجودی کالا ، تعریف مشتریان ، تعریف فروشندگان ، ثبت فاکتور فروش ، ثبت فاکتور خرید ، ثبت کاردکس موجودی کالا ، ثبت چک دریافتنی و پرداختنی ، لیست موجودی کالا. برای اجرای این برنامه از نرم افزار Microsoft Office Excel 2007 استفاده نمایید.

عنوان برنامه : ثبت فاکتور و مدیریت موجودی کالا تحت Excel

راهنمای استفاده : دارد

ساختار فایل : Excel

حجم فایل : ۲.۵ مگابایت

ادامه مطلب...
برنامه حسابداری فروشگاه تحت Excel

قابلیت های این برنامه عبارتند از : تعریف کالا – کنترل کالای صادره به لحاظ موجودی انبار – نمایش مانده لحظه ای کالا – ثبت درآمد خدمات – ثبت هزینه ها – محاسبه سود و زیان به همراه بدهکاران کالا و خدمات.


عنوان برنامه : حسابداری فروشگاه تحت Excel

تهیه کننده : قاسم وجدانی خمیری

ساختار فایل : xls

حجم فایل : ۱.۶ مگابایت

ادامه مطلب...