close
تبلیغات در اینترنت
پروژه بررسی
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی معماری
  • مهندسی شیمی
  • پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی مخابرات
  • جوشکاری
  • الکتروتکنیک
  • گیاه پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معدن
  • مهندسی مواد
  • مهندسی سازه
  • جوشکاری ترمیت
  • جوشکاری صنعتی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی سرامیک
  • مهندسی الکترونیک
  • محیط زیست
  • نقشه برداری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • پاورپوینت فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • گزارش کارآموزی Word
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • نساجی
  • فیلم دانشگاهی
  • مهندسی هوا فضا
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی ریاضی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی فیزیک
  • مهندسی برق
  • مدیریت
  • اقتصاد
  • زبان
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • پایان نامه شبکه های سیسکو - روترهای سیسکو (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق امنیت نرم افزارهای تحت وب (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رابطه بین طلاق و افت تحصیلی دانش آموزان (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • 52 تست مبانی پلیمر رشته شیمی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق صادرات چرم (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یک بررسی پژوهشی در منطقه ارزرو ترکیه (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه شبکه پیچیده پویا دکتر محمدزاده - دستنویس (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه پایگاه داده پیشرفته دکتر مهدی جامعی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله:کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در شبکه های موبای (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1 -جناب آقای احدزاده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق اداری 2 - دکتر حمزه محمدی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • پروپوزال بهبود الگوریتم اجتماع پایه در بهینه سازی چندگانه برای حل مسائل گسسته (یکشنبه 01 بهمن 1396)

  • عنوان کامل: پروژه بررسی تعمیر و نگهداری راه های آسفالته
    دسته: عمران
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: 114
    بخشی از مقدمه:
    انواع تركهاي راههاي آسفالته
    در سطوح آسفالته به صور مختلف ترك عارض مي‌شود. پيدايش اين تركها در واقع علل و ريشه‌هاي مختلف دارد كه قبل از هرگونه اقدامي بايستي علت و يا عللي كه سبب پيدايش ترك در سطح راه شده است شناخت و سپس اقدام به مرمت آن نمود.به همين علت تركهاي سطوج آسفالته به تفتيك مورد بررسي قرار مي‌گيرند. انواع تركهاي شناخته شده سطوح آسفالته به شرح زير مي‌باشند.
    1. تركهاي پوست سوسماري
    نحوه مرمت آن
     نظر به اينكه ترك پوست سوسماري به واسطه اشباع شدن قشر خاك ريز و نيز روسازي راه عارض شده است در نتيجه تنها راه علاج و مرمت عبارت است از حذف خاكها و مصالح اشباع شده و زهكش كردن اطراف محل لكه‌ها مي‌باشد و نتيجتاً مرمت راه مشتمل است بركندن آسفالت و برداشتن قشرهاي روسازي و زيرسازي و انجام زهكشي در محل برداشته شده مي‌باشد. پس از حذف مصالح نامرغوب بايستي محل كنده شده را با مصالح، مخلوط رودخانه‌اي از نوع مصالح زير اساس ريخته و سپس به جاي قشر اساي قيري ريخته و روي آن قشرهاي بيندروتوپكا را بخش نمود.
    2. ترك‌هاي تيغه‌اي: (نحوه مرمت آن)
    براي مرمت داخل تركها با قير مخلوط همراه با ماسه پر نمايند و چنانچه در محل ترك تيغه‌اي نشست هم ملاحظه مي‌شود سطح نشست نموده را با آسفالت گرم پر نمائيد تا راه پروفيله شود.
    3. تركهاي لبه‌اي: (نحوه مرمت آن)
    با توجه به علل پيرايش ترك براي رفع نقص و مرمت راه بايستي نسبت به احداث و ايجاد زهكشي مناسب در شانه راه اقدام نمود.
    4. ترك دوبندي
    5. ترك چروكي
    6. ترك انعكاسي
    7. تركهاي تعريضي
    مرمت چهار نوع ترك بالا را مي‌توان به صورت زير انجام داد:
    تركهاي كوچك (كمتر از (  اينچ عرض) را معمولاً به سختي مي‌توان به كمك قير يا امولسيون مرمت نمود. ولي تركهاي بزرگتر از   اينچ عرض را مي‌توان توسط امولسيون يا قير مخلوط و كمي ماسه ريزدانه مرمت نمود.
    8. ترك لغزشي: (نحوه مرمت آن) بهترين طريقه مرمت تركهاي لغزشي عبارتست از برداشتن لايه رويي و بررسي علل عدم چسبندگي دو قشر مي‌باشد سپس با پخش قير تك تك لايه رويسي را پخشي و تسطيح نموده و سپس مي‌كوبند.

    ادامه مطلب و دانلود
    بازدید : 158 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: پروژه بررسی اصول کار دستگاه های تراکمی تبرید
    دسته: تاسیسات ساختمان
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۸۴

    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه بررسی اصول کار دستگاه های تراکمی تبرید  ” بدین شرح است:

     تمام سیستمهای تبرید تراکمی که جهت ایجاد سرما بکار گرفته می‌شوند از چهار قسمت اصلی تشکیل شده اند. این چهار قسمت عبارت است از کمپرسور – کندانسور – وسیله انبساطی (شیر انبساط یا لوله موئین) اواپراتور.
    عملی که در این چهار قسمت انجام می شود بدین قرار است. کمپرسور وسیله ای می باشد که فشار گاز را در سیستم بالا می برد و این اختلاف فشار بین ورود و خروج گاز کمپرسور باعث حرکت گاز مبرد در داخل سیستم می شود. کندانسور وسیله ای می باشد که گاز خروجی از کمپرسور که دارای دما و فشار بالا می باشد به مایع تبدیل می کند و دمای آنرا کاهش می دهد و وسیله انبساطی بدین صورت عمل می کند که مایع مبرد خروجی از کندانسور را بصورت پودر تبدیل می کند و علت امر شکستن یک مرتبه ای فشار همراه انبساط سریع گاز می باشد، اوپراتور وسیله ای است که پودر حاصل از وسیله انبساطی را بصورت تبخیر کامل و در نتیجه گاز تبدیل می کند. در شکل   گردش ماده مبرد را در یک سیستم تبرید بطور شماتیک نشان می دهد.
    با توجه به شکل گاز حاصل از اواپراتور وارد کمپرسور می شود و بر اثر تراکم فشار آن بالا می رود و مقداری حرارت جذب کرده در نتیجه دما آن حدودی بالا می رود. گاز ورودی به کندانسور که دارای دما و فشار بالا می باشد. با تماس با محیط خنک تر، گرمای خود را پس می دهد و بصورت مایع تحت فشار در می آید. این مایع بطرف شیر انبساط حرکت کرده و در اینجا فشارش شکسته می شود و بصورت پودر در می آید. در شیر انبساط تقریباً گرمای رد و بدل نمی‌شود و فقط گاز منبسط می شود و گاز منبسط شده در اواپراتور تبخیر می شود و گرمایی که باعث تبخیر آن می شود از محیط خود می گیرد. در نتیجه گاز گرم و محیط خنک می شود و سپس دوباره به کمپرسور بر می گردد و سیکل همچنان ادامه پیدا می کند. چگونگی تئوری سیکل تبرید را در شکل  می توان مشاهده کرد.

    ادامه مطلب و دانلود
    بازدید : 288 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: پروژه بررسی گیربکس اتوماتیک خودرو
    دسته: مکانیک
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۱۶۶

    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه گیربکس اتوماتیک خودرو ” بدین شرح است:

    اگر حرکت خودروها فقط با سرعت زیاد صورت می‌گرفت و نیز حرکت فقط در جاده‌های مسطح انجام می‌شد در این صورت اگر قدرت تولیدی موتور مستقیما به چرخها منتقل می‌شد، موتور قادر بود تا اتومبیل را به حرکت درآورد اما وقتی که خودرو می‌خواهد از حال سکون شروع به حرکت نماید و یا هنگامی که در سربالائی تند در حرکت است موتور قادر به تامین گشتاور مورد نیاز برای به حرکت در آوردن چرخها، نخواهد بود در این جاست که نیاز به یک سیستم افزایش دهنده گشتاور احساس می‌شود همین احساس نیاز باعث شده است تا وسیله‌ای بنام گیربکس ابداع شود و همانند یک اهرم مکانیکی عمل می‌کند و با افزایش گشتاور، سرعت را کاهش می‌دهد و برعکس.
    وقتی مسیر انتقال قدرت در خودرو را در نظر بگیریم می‌بنییم که گیربکس در این مسر نقش یک عضو واسطه را دارد، یعنی نه تولید کننده توان است و نه مصرف کننده آن.
    مسیر انتقال قدرت، شامل اجزاء محرک بین فلایویل موتور و چرخهای محرک می‌باشد. که شامل کلاچ، گیربکس،‌ کاردان ، قفل کاردان،‌دیفرانسیل و اکسل عقب می‌باشد. در این مسیر قدرت، نسبت دنده‌های گیربکس و دیفرانسیل به کار برده شده تا دور موتور را کنترل نموده و گشتاور لازم را تولید نماید.
    گیربکس یک تغییر دهنده گشتاور است و متناسب با بار وسیله نقلیه،‌گشتاور و دور خروجی از موتور را تغییر می‌دهد.
    منظوراز گشتاور عبارت است از نیروی پیچشی که برای چرخاندن محور بر آن وارد می‌شود. (اشکال الف و ب)

    ادامه مطلب و دانلود
    بازدید : 241 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 3974
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2920
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 2,821
  • باردید دیروز : 7,045
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 16,536
  • بازدید ماه : 140,624
  • بازدید سال : 140,624
  • بازدید کلی : 5,994,350
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی