آموزش زبان با داستان انگلیسی
 
پروژه CRM و مشتري مداري

هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتري مداري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد.

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: CRM و مشتری مداری
دسته: حسابداری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ٣٩
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در دراز مدت را جهت کسب سود آوریهای بیشتر فرار می گیرند. شرکتها برای انجام این مهم سرمایه گذاری وسیعی را پذیرفته و هزینه می کنند. مشتری به خدماتی که دریافت می کند. آگاه است و بر اساس تجارب و اطلاعات خود با پول موجودیش آنرا انتخاب می کند.
گر چه ممکن است مفاهیم مدیریت ارتباط مشتری به انسانهای اولیه و اولین معاملات بین انسانها برگردد, اما اصطلاح CRM از نیمه دهه ١٩٩٠ پدید آمد. CRM یک راهکار تجاری از طریق نرم افزار و فنونی است که برای کمک بیشتر به مدیریت موثر ارتباطات مشتری که در کانالهای مستقیم و غیر مستقیم مرتبط شده اند. می باشد . بر اساس پیش بینی های اعلام شده در سالهای آینده بیش از ٢٠ میلیارد دلار در بکار گیری فن آوری CRM, علاوه بر آنچه تا کنون هزینه شده, هزینه خواهد شد. 
پس این سوال پیش می آید که CRM چیست که این همه سرمایه گذاری و توجه را به خود جلب نموده است. البته به دلیل گستردگی مفاهیم CRM شاید تعریف هر متخصص و مشاوری از CRM متفاوت باشد.
مدیریت ارتباط مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود آوری بیشتر است. در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرآیندهای فروش و خدمات می گردد. نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثرتر ارتباط مشتری می شوند. CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن آوری استفاده می کند دارای رهبری, استراتژی و فرهنگ درستی است.
امروزه آشنایی با اصطلاحاتی از قبیل eCRM CRM,E-commerce, E-Business,Web و امثال آنها نشانه حضور فکری و آگاهی در جامعه امروز و عصر اطلاعات است. CRM یا مدیریت ارتباط مشتری یک فن آوری ضروری برای اداره و توسعه سازمانهای خدماتی و تولیدی است. مدیریت ارتباط مشتری خود به نوعی یک محیط جدید است و در دنیای هیاهوها و واقعی جایگاه ویژه ای پیدا کرده ضمنا به سرعت در حال رشد است. ارتباط با مشتری چیز جدیدی نیست
فهرست در ادامه
ادامه مطلب...
دانلود کتاب دانشگاهی اصول حسابداری ۱

عنوان : کتاب دانشگاهی اصول حسابداری ۱

تعداد صفحات : 64 ص

نوع فایل : ZIP/PDF

حجم فایل : 1.4 MB

توضیحات:

گزیده ای از فهرست مطالب:

  • حسابداری موسسات خدماتی
  • آشنایی با حسابداری
  • حقوق مالی اشخاص
  • بدهی
  • سرمایه
  • تعریف حسابداری
  • ترازنامه. حساب
  • درآمد و هزینه
  • خرید و فروش کالا
  • هزینه حمل
  • صورت حساب سود و زیان
  • محاسبه گردش بهای تمام شده
  • معامله حسابداری
  • تجزیه و تحلیل و ثبت رویدادهای مالی
  • ثبت رویدادهای مالی در مدارک و دفاتر حسابداری
  • سرمایه گذاری مجدد و برداشت – اصلاح حساب ها و سرمایه گذاری مجدد
  • حسابداری موسسات بازگانی
  • حسابداری خرید و فروش
  • تنظیم صورت های مالی و بستن حساب ها
  • روش ارزیابی موجودی کالا.
  • و … .

 

ادامه مطلب...
دانلود کتاب آموزش حسابداری عملی
  • نویسنده: حسینعلی علیمی
  • موضوع: اقتصادی، درسی و دانشجویی
  • تعداد صفحات: ۵۵۶
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
توضیحات

حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود. زیرا از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را دربارهٔ واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذی نفع و ذی‌علاقه قرار می‌دهد. این اشخاص شامل مدیران، صاحبان سرمایه، اعتبار دهندگان، سازمان‌های مالی و اقتصادی دولت و از این قبیل هستند.
در کتاب حسابداری عملی برای هر تمرین و پروژه فرم های مربوط به ثبت و ضبط اطلاعات پیش بینی شده است. این کتاب سعی شده به گونه ای تالیف گردد که هنرجویان با فراگیری آن قادر به کار در محیط های واقعی باشند.

ادامه مطلب...