close
تبلیغات در اینترنت
فیلم و کتاب دات آی آر
پیام مدیر سایت: به سایت ما خوش آمدید ، امیدوارم که از کیفیت مطالب ما راضی باشید در صورتی خرابی لینک های دانلود به ما گزارش بدهید تا سریعا لینک های دانلود فعال بشود

پایان­نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی فناوری اطلاعات (تجارت الکترونیک)

بررسی و ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری  از طریق رسانه سیار (mCRM) و ارائه مدلی جهت  بهبود روابط با مشتریان با استفاده از این رسانه (مطالعه موردی بانک)

تعداد صفحات:129

چکیده امروزه سازمان­ها به این نتیجه رسیده­اند که باید  روابط خود  را با مشتریان بهبود بخشند و از مفهوم تولید­محوری به سمت مشتری­محوری یا مشتری­مداری حرکت کنند و ارزش آفرینی بیشتری را برای مشتری ایجاد کنند تا بتوانند در بین سازمان­های دیگر متمایز باشند. این تفکر منجر به ظهور واژه­ای به نام  CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری شده است. CRM، در واقع راهبردی است که مشتریان را به عنوان هسته اصلی کسب و کار معرفی می­کند و از روال­های بازاریابی، فروش، رضایت مشتری و حفظ مشتری پشتیبانی می­کند. در سال­های اخیر، با پیشرفت فناوری، CRM سنتی جای خود را به CRM سیار(mCRM)داده است و انقلابی را در محیط­های کسب و کار ایجاد کرده است. هدف از این تحقیق ارائه راه­حل­هایی می­ باشد تا سازمان­ها با استفاده از مزایایی که   دستگاه­های تلفن همراه در اختیار آنها قرار می­دهد، خدمات خود را به بهترین نحوه ارائه کنند. این راه­ حل­ ها در قالب یک مدل معرفی می­شود. در این مدل خدمات به چندین نواحی تقسیم می­شوند و به صورت پوششی این خدمات گسترش پیدا می­کنند. در نهایت، به عنوان نمونه مدل فوق را با استفاده از CRM سیار  بر روی یک بانک مجازی پیاده­سازی می­کنیم.

کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

جزوه ای که امروز برای دانلود، درسایت قرار داده ایم. یک دستور کار کامل از درس آزمایشگاه پایگاه داده ها می باشد.
این جزوه از کلاس های درس آقای حسن علی اکبر پور تهیه شده است و حاوی تعداد زیادی مثال انجام شده با SQL و C#.NET می باشد.

تعداد صفجات جزوه : ۱۴۳ صفحه

کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

موضوعات مطلب:
آمار سایت
  • تعداد مطالب: 3953
  • ورودی گوگل امروز: 40
  • ورودی گوگل دیروز: 78
  • بازدید کل: 5,962,396
  • تاریخ امروز: پنجشنبه 28 دی 1396
  • تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
    آخرین مطالب
  • بهسازی سیگنال گفتار در حوزه زمان فرکانس
  • بررسی تأثیر شرط اجل در عقد بیع و مقایسه ی آن با کنوانسیون بیع بین المللی کالا مصوب ۱۹۸۰ وین
  • ارزیابی پایداری گذرای سیستم قدرت با استفاده از داده های واحد های اندازه گیری فازور
  • پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد
  • ارائه رویکردی جهت نگاشت سرویس های ITIL بر مبنای نقاط عملکردی (KPI) به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
  • پایان نامه بررسی مسئولیت مدنی متصدیان حمل و نقل
  • پایان نامه جایگاه حقوق متهم در قانون آیین دادرسی کیفری جدید
  • نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانكی و روشهای كاربردی آن
  • کار تحقیقی بررسی عقد جعاله در حقوق مدنی
  • بررسی صلاحیت در رسیدگی به موضوع حقوقی
  • بررسی موضوع تاثیر جرایم ارتکابی زوجین بر معضل و پدیده اجتماعی طلاق
  • بررسی سن مسئولیت کیفری در قوانین ملی
  • پایان نامه بررسی تکرار و تعدد جرم در قانون مجازات اسلامی سال ۹۲
  • بررسی سن مسئولیت کیفری اطفال در ادوار قانونگذاری ایران و فقه جزایی اسلام
  • پایان نامه بررسی و مقایسه ضرورت و اضطرار در حقوق کیفری ایران
  • صفحه اصلیآرشیو مطالبنقشه سایتطراح قالبتماس با ما