close
دانلود فیلم
مقالات و پایان نامه های دانشگاهی
پایان نامه بررسی و ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری از طریق رسانه سیار

پایان­نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی فناوری اطلاعات (تجارت الکترونیک)

بررسی و ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری  از طریق رسانه سیار (mCRM) و ارائه مدلی جهت  بهبود روابط با مشتریان با استفاده از این رسانه (مطالعه موردی بانک)

تعداد صفحات:129

چکیده امروزه سازمان­ها به این نتیجه رسیده­اند که باید  روابط خود  را با مشتریان بهبود بخشند و از مفهوم تولید­محوری به سمت مشتری­محوری یا مشتری­مداری حرکت کنند و ارزش آفرینی بیشتری را برای مشتری ایجاد کنند تا بتوانند در بین سازمان­های دیگر متمایز باشند. این تفکر منجر به ظهور واژه­ای به نام  CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری شده است. CRM، در واقع راهبردی است که مشتریان را به عنوان هسته اصلی کسب و کار معرفی می­کند و از روال­های بازاریابی، فروش، رضایت مشتری و حفظ مشتری پشتیبانی می­کند. در سال­های اخیر، با پیشرفت فناوری، CRM سنتی جای خود را به CRM سیار(mCRM)داده است و انقلابی را در محیط­های کسب و کار ایجاد کرده است. هدف از این تحقیق ارائه راه­حل­هایی می­ باشد تا سازمان­ها با استفاده از مزایایی که   دستگاه­های تلفن همراه در اختیار آنها قرار می­دهد، خدمات خود را به بهترین نحوه ارائه کنند. این راه­ حل­ ها در قالب یک مدل معرفی می­شود. در این مدل خدمات به چندین نواحی تقسیم می­شوند و به صورت پوششی این خدمات گسترش پیدا می­کنند. در نهایت، به عنوان نمونه مدل فوق را با استفاده از CRM سیار  بر روی یک بانک مجازی پیاده­سازی می­کنیم.

ادامه مطلب...

جزوه ای که امروز برای دانلود، درسایت قرار داده ایم. یک دستور کار کامل از درس آزمایشگاه پایگاه داده ها می باشد.
این جزوه از کلاس های درس آقای حسن علی اکبر پور تهیه شده است و حاوی تعداد زیادی مثال انجام شده با SQL و C#.NET می باشد.

تعداد صفجات جزوه : ۱۴۳ صفحه

ادامه مطلب...
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید