close
دانلود فیلم
مدیریت
 
پایان نامه بررسی تاثیر رویکرد قابلیت بر توسعه ذینفعان دولت الکترونیک

چکیده :

دخیل کردن ذینفعان در پیاده سازی دولت الکتریکی ، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این امر است با توجه به فناوری بنیان بودن دولت الکتریکی و تغییرات فناوری خواسته ها و نیاز های ذینفعان نیز متغیر خواهد بود . دیدگاه رویکرد قابلیت بر تاثیر بالقوه ذینفعان در برنامه های توسعه تاکید دارد این موضوع کمتر مورد توجه برنامه ریزیان قرار گرفته است .

هدف این پروژه بررسی تاثیر پیاده سازی دولت الکترونیکی بر توسعه قابلیت ها و کار کرد های ذینفعان دولت الکترونیک است .

در این پروژه ابتدا عوامل  مهم موثر در پیاده سازی دولت الکترونیکی و قابلیت های انسانی شناسایی و دسته بندی می شود در ادامه کارکرد هایی که در اثر این قابلیت ها ایجاد می شود شناسایی می شود .سپس مدل مربوطه استخراج و با ازمون های آماری مناسب و استفاده از ابزار پرسشنامه خبرگان تحلیل می شود و در نهایت نتایج بدست آمده مدل به صورت موردی در ادارات کل شهرستان سنندج در بخش کارکنان دولت مورد بررسی قرار گرفت که طبق نظر کارکنان دولت وضعیت پیاده سازی دولت الکترونیک در شهرستان سنندج در حد متوسط می باشد و برای توسعه دولت الکترونیک توجه به قابلیت های مردم در کنار توجه به نظرات دولت می تواند کارساز باشد .

ادامه مطلب...
پایان نامه بررسی وشناسائی معیارهای بخش بندی بازار بر اساس رویکرد منافع پژوهی خرید

 پایان نامه بررسی وشناسائی معیارهای بخش بندی بازار بر اساس رویکرد منافع پژوهی خرید

تعداد صفحات : 170

امروزه به دلیل افزایش رقابت، بازاریابی و تحقیقات بازار به عنوان مولفه های پیشرفت شرکت ها عمل می کنند و با شناسایی و ارزیابی مشتریان و بازار در صدد ارائه راهکارهایی برای بهبود هدف غایی شرکت ها یعنی سودآوری آنها هستند. یکی از اصول مسلم حاکم بر بازار رقابتی کنونی مشتری مداری و اعتقاد به اصول مشتری محوری می باشد. در واقع عصر امروز را عصر "تولید هدفمند" نام نهاده اند. بنابراین امروزه شرکت ها از شیوه بازاریابی انبوه دست برداشته و به بازاریابی مبتنی بر هدف روی آورده اند. در این روش کل بازار را به بخش های مختلفی تقسیم می نمایند و بهترین و مناسب ترین بخش ها را بر می گزینند و برای ارائه خدماتی سودآور، بهتر از رقبای خود، استراتژی های سازمانی را تدوین و طرح ریزی می نمایند. از آنجا که برای بخش بندی بازار مبنای ثابتی وجود ندارد، تا شرکت ها بر اساس آن بازارهایشان را بخش بندی نمایند، برای بخش بندی بازار روی متغیرهای زیادی کار شده است، به طوری که این متغیرها به تنهایی و یا به صورت جمعی ساختار بازار را نشان می دهند. در این فصل سعی بر آن است تا ضمن بیان ضرورت و اهداف تحقیق و توضیح خلاصه ای از مبانی و متغیرهای بخش بندی بازار، مدل تحقیق به منظور شناسایی متغیر مناسب، جهت بخش بندی بازار شامپو ارائه گردد. 1-1  بیان موضوع تحقیق با توجه به اینکه امروزه در بازار عرضه محصولات از تقاضای آن زیادتر شده است و شرکت های مختلف انواع گوناگونی از محصولات با ویژگی های مختلف را به بازار عرضه می کنند و از طرف دیگر مصرف کنندگان تنها محصولی را می خرند که نیازها و خواسته های آنها را بهتر برآورده کند. یکی از ابزارهای قوی برای شناسایی دقیق نیازهای مشتریان و ارضای این نیازها بخش بندی بازار می باشد.

ادامه مطلب...
دانلود پایان نامه مدیریت ریسک در اقتصاد

چکیده: در سرمایه گذاری مالی با ریسک های مواجه هستیم که این ریسک ها باید با مدیریت ریسک کاهش یابدمدیریت پروژه وظیفه ای پیچیده است که پیچیدگی آن به بزرگی ابعادکمی و کیفی پروژه دارد. پروژه هادرشرایط کنونی بازاروتجارت درهرلحظه اززمان درمعرض مواجه بابحرانقراردارند. محیط پروژه ها بسیارمتغیر بوده وشرایط عدم قطعیت،بسیارندواین شرایط برای پروژههای بزرگترمشکلترنیزمی گردد. بدون شک،مدیریت صحیح این ریسک ها،پیش بینی ازتسهیل شرایط بحران پروژه ها می باشدوضرورت دستیابی به علوم وابسته وگسترش این علوم،کاملاٌ آشکاراست. این مقاله به فرآیندمدیریت ریسک پروژه پرداخته،فرآیند مدیریت ریسک وابزار های مربوطه می پردازد.هدف مدیریت ریسک کاهش ریسک است نه حذف آن کلید واژه: انواع ریسک، فرآیند مدیریت ریسک، واریانس(ریسک) ،ابزار مشتقه مقدمه: ریسک اجتناب ناپذیراست ،اما قوانین رقابتی شرکتهاوسازمانهارامجبورمی سازندتا نگاه دقیق تری به استراتژی مدیریت ریسک داشته باشندوبدین طریق کارایی عملیاتی ومزیت رقابتیشان راافزایش دهند . ریسک محرک قدرتمندی است . امروزه شکست درمدیریت ریسک می تواندسبب ازدست دادن نیروی انسانی حرفهای،ازدست دادن شرکای تجاری وازدست دادن بازاریافرصتهای درآمدزایی وازهمه بدترازدست دادن کامل عملیات کسب وکارشود. هرسازمانی باریسک دست وپنجه نرم می کند،امادرصورت درک ومدیریت درست ریسک،آن ریسک میتواندبه مزیت رقابتی تبدیل شود. استراتژی سنتی مدیریت ریسک برکنترل ریسک های شناخته شده وناشناخته باهدف به حدقل رساندن احتمال وهزینه روی دادن آن هامتمرکزهستند. امروزه سازمانهای مدیریت ریسک رابعنوان عامل فعال کننده کسب وکارمی دانند. این دیدگاه جدید نه تنهاریسک راتهدیدنمی کند بلکه آنرا فرصت جدیدی تلقی می کندکه میتوانداهرمی برای ساخت محصولات جدید،خدمات جدید،مدلهای جدیدکسب وکاروراههای جدیدی برای رقابت دربازاراست. امروزه سازمانهای موفق،استراتژیهایی رامی سازندکه مدیریت ریسک راباریسک،متوازن نمایدتابدین ترتیب نوآوری افزایش یابدودربازارجایگاه ویژه ای برای سازمان ایجادگردد. تئوری مدیریت ریسک ریسک چیست:

  • عبارت است هر چیز که حال یا آینده دارای یا توان کسب درآمد شرکت ,موسسه یا سازمان را تهدید می کند.
  • عدم قطعیتی اگر بیافتد میتواندروی یکی یاچندتاازاهداف تاثیربگذارد.
  • بالقوهای است که مشخصاًپیشامدهای ممکن آن،خسارت یاعدم تغییردروضع موجودمیباشد.
  • احتمال وقوع حادثه با آثار منفی در مقایسه با اهداف ریسک بر حسب احتمال وقوع و آثار آن
ادامه مطلب...
دانلود رایگان مقاله بکارگیری صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی در سازمان توسعه منابع انرژی

عنوان مقاله :  بکارگیری صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی در سازمان توسعه منابع انرژی

 قالب بندی :   Word

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : نوسانات کاهش ارزش وقدرت پول رایج درسالهای اخیر چشمگیر و قابل ملاحظه بوده است. اگر سود را بر فرض عدم تغيير سطح قيمتها اندازه گيري و شناسايي نماييم، صورتهاي مالي شركت گمراه كننده خواهدبود.حسابداری تورمی بعنوان صورت مالی تکمیلی می تواند اشکالات ناشی از کاهش ارزش واحد پولی را مرتفع نماید. صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی بعنوان مکمل صورتهای مالی درنشان دادن وضعیت دارایی‌ها ، بدهی‌ها وسود وزیان به مدیران سازمان در اخذ تصمیمات اقتصادی و عملیاتی در بکارگیری منابع مالی، هدف اصلی این پژوهش می‌باشد . صورتهای مالی سازمان بر مبنای روش ارزش ریال ثابت، ارقام ترازنامه به اقلام پولی و غیرپولی طبقه بندی وبا استفاده از میانگین شاخص قیمت ها ، تعدیل می‌شوند در این تحقیق با بکارگیری از پرسشنامه لیکرت، نظرات کارشناسان و مدیران سازمان درخصوص میزان استفاده از صورتهای مالی محاسبه شده بر مبنای تورمی درتصمیم گیری های سازمان، جمع بندی و با استفاده از روشهای آماری و نرم افزارSPSS  آمارهای توصیفی و استنباطی مربوطه استخراج و تحلیل گردیده است.نتایج نشان می‌دهد که اطلاعات حاصل از حسابداری تورمی قدرت تصمیم‌گیری را افزایش می‌دهد .

 

ادامه مطلب...
دانلود خلاصه ای از مدیریت رفتار سازمانی برومند

فهرست خلاصه کتاب

فصل 1 : موضوع رفتار سازمانی

فصل 2 : رهبری

فصل 3 : کاربرد رهبری

فصل 4 : انگیزش کار

فصل 5 : کاربرد تئوری های انگیزش

فصل 6 : ارتباطات

فصل 7 : مدیریت تعارض سازمانی و خلاقیت

فصل 8 : گروه ها

فصل 9 : مدیریت تغییر و بهبود سازمان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تهيه کننده : جلیل ناصری

تعداد واحد : 3 واحد

فرمت فایل : Pdf

حجم فایل : 567.63 کیلوبایت

تعداد صفحات : 42
 

ادامه مطلب...
دانلود کاملترین جزوه رهبری درس اصول مدیریت

جوامع امروزی را جوامع سازمانی مینامند.

سازمانها بخشی از زندگی روزانة همة مردم را تشكیل میدهد.

انسانها معمولاً در بیمارستانی(يك سازمان) متولد می شود.

در مدرسه ای (يك سازمان) درس می خواند.

سازمان عبارتست از گروهی متشكل از دو يا چند تن که در محیطی با ساختار منظم و از پیش تعیین شده برای نیل به اهداف گروهی با يكديگر همكاری میکنند.

و ما در این جزوه تخصصی به بحث رهبری در سازمان پرداختیم...

ادامه مطلب...
دانلود دو سری جزوه سازماندهی درس اصول مدیریت

با سلام

سایت فیلم و کتاب امروز دو سری از جزوات سازماندهی از کتاب اصول سازمان و مدیریت را برای استفاده شما عزیزان در سایت قرار داده است...

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب...
دانلود خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار

سلام امروز سایت  فیلم و کتاب  خلاصه کتابی رایگان از کتاب مدیریت بازاریابی برای  رشته مدیریت بازرگانی که شامل : شرح - نکته - می باشد را رایگان بر روی سایت قرار داده است ..

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...
دانلود خلاصه ای عالی از روش تحقیق در مدیریت

سلام امروز سایت فیلم و کتاب خلاصه کتابی رایگان از کتاب روش تحقیق در مدیریت را برای  رشته مدیریت دولتی که نشر پیام نور و به تالیف احمدی - صالحی - فریدی را رایگان بر روی سایت قرار داده است ..

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...
دانلود جزوه ارشد زبان تخصصی مدیریت پارسه

سلام امروز سایت فیلم و کتاب جزوه ای رایگان از کتاب زبان تخصصی که از انتشارات پارسه از " مجموعه مدیریت داور نوس "  می باشد

را رایگان بر روی سایت قرار داده است ..

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
دانلود جزوه ارشد تئوری های مدیریت ماهان

 جزوه ای رایگان از تئوری های مدیریت که از انتشارات ماهان می باشد ، و شامل مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی شامل : شرح - نکته - تست که تالیف علیرضا اسلامی را رایگان بر روی سایت قرار داده است ..

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 این جزوه شامل فصول زیر می باشد :

 بخش 1 : کلیات سازمان ، مدیریت و مکاتب

بخش 2 : خلاقیت ، نوآوری و کارآفرینی

بخش 3 :تصمیم گیری

بخش 4 : برنامه ریزی

بخش 5 : مدیریت پویایی های سازمان

ادامه مطلب...
پروژه کنترل داخلی در سازمانها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
بخشی از مقدمه:
در هر سازمان و موسسه ای نیاز مبرم به کنترل داخلی احساس می شود، بنا به وسعت سازمان کنترل داخلی نیز مفهوم پیدا میکند بدین معنی که هر چه سازمان بزرگتر باشد این نیاز را بیشتر احساس می کند. به طور خلاصه كنترل‌هاي داخلي شامل كليه اقداماتي است كه توسط مديريت براي اطمينان از اجراي صحيح امور و مطابقت آن با مقررات و سياست واحد تجاري صورت مي‌گيرد. كنترل داخلي تنها به حسابداري و معاملات مالي محدود نشده بلكه تمام واحد تجاري و فعاليتهاي آن را در بر مي‌گيرد.
كنترل داخلي عبارتست از وضعي در يك شركت يا موسسه كه كارها به نحوي تقسيم شود كه كار هر كارمند توسط ديگري كنترل و تكميل و طوري انجام شود كه كار در هر مرحله مسئولي مشخص داشته باشد البته اجرا و تقسيم كار در چنين موسسه يا شركت مستلزم داشتن يك سازمان صحيح است كه وظايف ومسئوليت ها و اختيارات در هر اداره را طوري مشخص نمايد تا بدينوسيله بتوان وظيفه ومسئوليت هركارمند شاغل در هر اداره را معين نمود ضمناً وظايف او طوري باشد كه با انجام عمليات او كار به پايان نرسد بلكه در اداره ديگر توسط فرد مشخص ديگري كار او تكميل يا به نحوي ديگر كنترل گردد. . اين روش وسيستم كار خصوصاً در مورد كارهاي مالي وضعي را به وجود مي آورد كه يك كارمند كار را از اول تا آخر خود انجام ندهد بلكه كار او توسط كارمند ديگر ي كنترل  تكميل وامكان سوء استفاده جز با تباني چند نفر ميسر نباشد . بنابراين براي اجراي چنين هدفي از لحاظ سيستم كار بايد يك روش صحيح حسابداري درشركت به وجود آيد كه كارهاي مالي اعم از حسابداري مالي ، حسابداري صنعتي وكنترل بودجه با روش و سيستم صحيح پايه گذاري گرديده و احتياجات موسسه يا شركت را برآورده نمايد. 
ادامه مطلب...
دانلود رایگان پایان نامه اثرات نااطمینانی تولید ناخالص داخلی و تورم بر منابع و مصارف بانک رفاه

 

شوك‌هاي اقتصادي با‌ توجه به تاثيرگذاري بر متغيرهاي خاص اقتصاد كلان موجب نابساماني فعاليت‌هاي اقتصادي شده، بي‌ثباتي اقتصادي را ايجاد مي‌نمايند و باعث عدم اطمينان در متغيرهاي اقتصادي از جمله توليد ناخالص داخلي، قيمت‌ها، نرخ بهره و مي‌شوند كه اين نااطميناني موجب برهم زدن تعادل فعاليت‌هاي موسسات پولي و مالي مي‌شوند.

بانك‌ها به عنوان موسسات مالي، نقش حساسي در اقتصاد كشور ايفا مي‌نمايند. آنها علاوه بر اجراي سياستهاي پولي ديكته شده از طرف بانك مركزي در راستاي سيستم بانكداري بدون ربا بايد به عنوان يك بنگاه اقتصادي هدف افزايش سودآوري خود را نيز با دقت زياد دنبال نمايند. به عبارت ديگر كليه خدمات ارائه شده توسط بانك‌ها بايد در راستاي افزايش سهم بازار و در نتيجه سودآوري، با توجه به وضعيت بازار پول و سرمايه كشور باشد. در اين راستا يكي از مهمترين مباحثي كه بايد مورد توجه مديران عالي و سياست‌گذاران اقتصادي بانك قرار گيرد، چگونگي و ميزان تاثيري است كه تغيير متغيرهاي تشكيل دهنده تابع سود بانك در ميزان سود آن خواهند داشت.

بانك رفاه نيز به عنوان يكي از بانك‌هاي تجاري در شبكه بانكي كشور، در بازار عوامل توليد فعاليت مي‌كند. نهاده دريافتي انواع سپرده‌هاي اشخاص بوده كه در پروسه فعاليت خدماتي بانكداري خود، آنها را تبديل به ستاده تسهيلات مي‌نمايد

ادامه مطلب...
کتاب حسابداری حقوق و دستمزد

کسانی که در رشته های امور مالی مشغول تحصیل می باشند و اطلاعات حسابداری را فرا می گیرند یکی از انواع هزینه هایی را که با آن آشنا می شوند هزینه حقوق و دستمزد است و به تبع روش حسابداری و ثبت این هزینه را در دفاتر روزنامه و کل فرا خواهند گرفت ولی باید توجه داشت بحث هزینه و حقوق و دستمزد دارای مطالب زیادی می باشد که هر فرد حسابدار یا کسی که در حقوق و دستمزد سازمان یا مؤسسه ای کار می کند نیاز به داشتن دانش تخصصی در این زمینه خواهد بود.

عنوان کتاب : حسابداری حقوق و دستمزد

نویسنده : نامشخص

ساختار فایل : PDF

تعداد صفحات : ۲۰

حجم فایل : ۲۰۳ کیلو بایت

ادامه مطلب...
کتاب Strategic Financial Management ، نوشته Robert Alan Hill

کتاب Strategic Financial Management(مدیریت مالی استراتژیک) به موضوعاتی نظیر تصمیم های سرمایه گذاری و تصمیم های مالی پرداخته است.

عنوان کتاب : Strategic Financial Management

نویسنده : Robert Alan Hill

ساختار فایل : PDF

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۱۰۹

حجم فایل : ۳.۳ مگابایت

ادامه مطلب...

کتابی که در این بخش آماده نموده ایم ملزومات امور مالی و حسابداری را برای مدیرانی که تخصصی در امور مالی ندارند تبیین می کند.

عنوان کتاب : The Essentials of Finance and Accounting for Nonfinancial Managers

نویسنده : Edward Fields

ساختار فایل : PDF

زبان کتاب : انگلیسی

ویرایش : دوم

تعداد صفحات : ۳۲۱

حجم فایل : ۸۱۳.۹ کیلوبایت

ادامه مطلب...
جزوه درس مدیریت مالی (۱) – دانشگاه پیام نور

این جزوه در جهت آشنایی با تکنیک های حداکثر کردن ثروت و استفاده بهینه از منابع مالی گردآوری شده است.


عنوان جزوه : مدیریت مالی (۱)

تهیه کننده : نامشخص

دانشگاه : پیام نور

ساختار فایل : PowerPoint

تعداد صفحات : ۳۰۵

حجم فایل : ۲۴۲.۲ کیلوبایت

ادامه مطلب...

این کتاب به بررسی مبحث مدیریت سرمایه در گردش و اعتبار بودجه مربوط به سیستم پرداخته است.

عنوان کتاب : Working Capital and Strategic Debtor Management

نویسنده : Robert Alan Hill

ساختار فایل : PDF

زبان کتاب : انگلیسی

ویرایش : اول

تعداد صفحات : ۱۰۲

حجم فایل : ۳.۷ مگابایت

ادامه مطلب...
پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۶٧
______________________________________________________

بخشی از مقدمه:

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶٠ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

ادامه مطلب...
فیلم های مدیریت راهبردی دانشگاه شریف

در تمامی دروس مهندسی در کنار بحث فنی، بحث مدیریت بسیار اهمیت دارد.
در درس مدیریت راهبردی٬ به بحث های مدیریت و مفاهیم مربوط به آن پرداخته می شود و سازمان ها و شرکت های موفق و ناموفق مختلف در زمینه مدیریت مورد بررسی قرار می گیرند.

ادامه مطلب...
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید