close
تبلیغات در اینترنت
شبکه بی­سیم
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پاورپوینت و اسلاید فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • پاورپوینت کامپیوتر و IT
  • گزارش کارآموزی فنی مهندسی
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • بیمه
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • بررسی عوامل استرس زا از ديدگاه دانش آموزان دختر مقطع دبيرستان (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی عملكرد خانواده در كنترل خشم نوجوانان دختر و پسر 15-18 ساله (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی علل و عوامل جذب دانش اموزان دختر دبيرستانی به نماز (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی علل افزايش سن ازدواج در گروه سنی 26 تا 35 سال (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی شيوه های زبان آموزی در مناطق دو زبانه (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی شيوع اختلالات روانی در بيماران كليوی (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی سلامت روانی كاركنان دانشگاه های هنر و پيام نور (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی روش های تدريس سنتی و جديد و تاثيرآن ها در يادگيری دانش آموزان دختر مقطع راهنمايی (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی روابط سرسختی روانشناختی با حمايت اجتماعی دانشجويان دختر و پسر كارشناسي زبان انگلیسي (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی رژيم درمانی و تغذيه‌ی مناسب در كنترل بيماری اسكيزوفرنی و نحوه‌ی برخورد با اين افراد درجامعه (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی رابطه نگرش مذهبی با نگرش به تقلب دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی رابطه كمال ‌گرايی والدين با عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودكارآمدی فرزندان آنها در بين دانش‌آموز (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و بكارگيری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی رابطه سبك های دلبستگی با هويت فردی در نوجوانان دختر متوسطه (شنبه 05 اسفند 1396)
  • بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با ميزان موفقيت تحصيلی دانش‌آموزان شهری و روستايی (شنبه 05 اسفند 1396)

  • دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر

    گرایش : نرم افزار

    عنوان : یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار

    تعداد صفحه : 121

    استفاده از زمینه، به عنوان اطلاعات پویایی که توصیفگر وضعیت کاربران و اقلام بوده و بر فرایند تصمیمگیری و انتخاب کاربران تاثیرگذار است، توسط سیستمهای پیشنهاددهنده در تجارت سیار، در جهت ارتقاء کیفیت مناسب پیشنهاددهی ضروری است. در این تحقیق یک روش جدید چندبعدی برای پیشنهاددهی آگاه از زمینه در تجارت سیار ارائه شده است. در این روش اطلاعات کاربران، اقلام، پارامترهای زمینه و ارتباط میان آنها در یک فضای چندبعدی نمایش داده میشود که به آن مکعب چندبعدی امتیازات گفته میشود. در این فضا زمینههای مشابه بهطور جداگانه برای هر کاربر شناسایی میشوند که این کار با شناسایی الگوهای مصرف متفاوت کاربران در شرایط زمینهای مختلف انجام میشود. با بدست آوردن این اطلاعات، یک فضای جدید دوبعدی ایجادشده و پیشنهاددهی نهایی با استفاده از یک روش فیلترسازی مشارکتی در این فضا انجام میگیرد. ارزیابی روش از طریق پیادهسازی آن در یک سیستم پیشنهاددهی محصولات غذایی رستورانها شامل پارامترهای زمینهای روز، زمان، آب و هوا و همراه علاوه بر پارامترهای کاربر و اقلام و مقایسه آن با روش سنتی پیشنهاددهی و بدون درنظرگرفتن اطلاعات زمینه انجام گرفتهاست. برای پیادهسازی روش فیلترسازی مشارکتی از شبکههای خودسازمانده استفادهشدهاست. شبکههای خودسازمانده، نوعی از شبکه های عصبی بدون ناظر هستند. مقایسه و ارزیابی نتایج با استفاده از محاسبه شاخص F1 که یکی از شاخصهای استاندارد و پر استفاده برای ارزیابی پیشنهاددهندهها است، انجام گرفتهاست. بر اساس این نتایج، روش پیشنهاددهی چندبعدی در حدود شانزده درصد بهبود نسبت به روش سنتی پیشنهاددهی را نمایش میدهد که همین مساله کارایی روش را از نظر کیفیت پیشنهاددهی تایید میکند.


    ادامه مطلب و دانلود
    بازدید : 333 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 4093
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 6
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 7,288
  • باردید دیروز : 6,991
  • گوگل امروز : 74
  • گوگل دیروز : 105
  • بازدید هفته : 36,149
  • بازدید ماه : 124,257
  • بازدید سال : 298,675
  • بازدید کلی : 6,152,401
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی