آموزش زبان با داستان انگلیسی
 
دانلود کتاب چطور ماهانه 119717 بازدیدکننده از گوگل جذب کنیم
توضیحات

هرگز اولین 100000 بازدید کننده ماهانه ای که از گوگل جذب کردم را فراموش نخواهم کرد. نقطه عطف بسیار شیرینی بود. امروز میخواهم به شما نشان بدهم که چطور این کار را کردم.
هنگامی که برای اولین بار در خصوص راه اندازی یک وبلاگ فکر می کنید حتی نمی توانید تصور جذب بیش از یک قطره از دریای بی پایان ترافیک را در ذهن خود مجسم بکنید. 
اما بعد اولین 100 بازدید روزانه.
سپس اولین 1000 بازدید روزانه.
بعد از مدتی حتی 5000 یا 10000 بازدید کننده روزانه به عنوان بخشی از برنامه روزانه امری عادی به نظر می رسد.
آنچه امروز میخواهم به شما نشان بدهم جزئیات برنامه و بعضی از راز ورمزهای آن است. اجازه بفرمائید نگاهی داشته باشیم به تمامی ورودی ها و خروجی های برنامه جذب ماهانه 100000 بازدید کننده واقعی از گوگل.
وقتی برنامه ای داشته باشید موضوع برایتان جذاب تر می شود.

 

  • نویسنده: ناشناس
  • مترجم: اباذر عباسی بابیانی
  • موضوع: تجارت الکترونیک
  • تعداد صفحات: ۲۴
  • فرمت: کتاب PDF
  • زبان: فارسی
ادامه مطلب...
تحقیق سئو و عوامل ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو

 مشخصات مقاله:

دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: ۴۴
همراه با یک فایل پاورپوینت ۳۰ صفحه ای

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  پایان نامه تحقیق سئو و عوامل ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو ” بدین شرح است:

.

SEO یا بهینه سازی بر پایه موتورهای جستجو درواقع پاسخ به نیاز اصلی سایت های وب جهان گستر یعنی ترافیک هدفمند یا آمار بالای بازدید کنندگان از سایت است. برای داشتن  بیننده در یک سایت یا به عبارت دیگری بازاریابی برای یک سایت چندین روش وجود دارد :
 روش نخست تبلیغات در خارج از وب است. یعنی تبلیغات به روش سنتی ، کارایی این روش  به دلایل زیر چندان مناسب نیست. با وجود اینترنت و پیامدهای آن توجه جامعه ی جهانی ازرسانه های دیگر به سمت این پدیده کشیده شده وتبلیغات به روش سنتی حتی در زمینه های قبلی نیز کارایی خود را از دست داده چه برسد برای کار کرد در خود اینترنت. گذشته از این چون این تبلیغات درخارج از محیط وب انجام می شود ،پس تاثیر گذاری آن کم است. تصور کنید که این تبلیغ روی تابلوی تبلیغاتی یک اتوبان نصب شده باشد ، حتی در صورتی که توجه بیننده را جلب کند، احتمال اینکه او به سایت مورد نظر برود کم است  چون تا از خیابان به منزل یا محل کار یا محیطی که در آن به اینترنت دسترسی دارد برود  ،فاصله زمانی زیادی رخ داده و تاثیرگذاری آگهی از بین رفته است.
روش دوم تبلیغات در خود وب است به عنوان مثال قراردادن یک flash تبلیغاتی در یک  سایت پر بیننده. که کار روش دوم در اکثر موارد از روش اول بهتر است اما ضعفهایی هم  دارد مثلا هزینه ی زیاد واینکه ما مطمئن نیستیم که کاربران آن سایت پر بیننده به  آگاهی ما علاقه مند هستند یا نه .
ادامه مطلب...