close
تبلیغات در اینترنت
دینامیک سیالات محاسباتی (cfd)
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی معماری
  • مهندسی شیمی
  • پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی مخابرات
  • جوشکاری
  • الکتروتکنیک
  • گیاه پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معدن
  • مهندسی مواد
  • مهندسی سازه
  • جوشکاری ترمیت
  • جوشکاری صنعتی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی سرامیک
  • مهندسی الکترونیک
  • محیط زیست
  • نقشه برداری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • پاورپوینت فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • گزارش کارآموزی Word
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • نساجی
  • فیلم دانشگاهی
  • مهندسی هوا فضا
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی ریاضی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی فیزیک
  • مهندسی برق
  • مدیریت
  • اقتصاد
  • زبان
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • پایان نامه شبکه های سیسکو - روترهای سیسکو (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق امنیت نرم افزارهای تحت وب (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رابطه بین طلاق و افت تحصیلی دانش آموزان (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • 52 تست مبانی پلیمر رشته شیمی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق صادرات چرم (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یک بررسی پژوهشی در منطقه ارزرو ترکیه (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه شبکه پیچیده پویا دکتر محمدزاده - دستنویس (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه پایگاه داده پیشرفته دکتر مهدی جامعی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله:کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در شبکه های موبای (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1 -جناب آقای احدزاده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق اداری 2 - دکتر حمزه محمدی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • پروپوزال بهبود الگوریتم اجتماع پایه در بهینه سازی چندگانه برای حل مسائل گسسته (یکشنبه 01 بهمن 1396)

  • مشخصات مقاله:
    دسته: تحقیقات مکانیکی
    عنوان کامل: دینامیک سیالات و تست کارآیی در توربوماشین ها
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۸۵

    چکیده ای از مقدمه آغازین ”  پایان نامه دینامیک سیالات در توربوماشین ها ” بدین شرح است:

    در طراحی کنونی توربو ماشینها، و بخصوص برای کاربردهای مربوط به موتورهای هواپیما، تاکید اساسی بر روی بهبود راندمان موتور صورت گرفته است. شاید بارزترین مثال برای این مورد، «برنامه تکنولوژی موتورهای توربینی پر بازده مجتمع» (IHPTET) باشد که توسط NASA و DOD حمایت مالی شده است.
    هدف IHPTET، رسیدن به افزایش بازده دو برابر برای موتورهای توربینی پیشرفته نظامی، در آغاز قرن بیست و یکم می باشد. بر حسب کاربرد، این افزایش بازده از راههای مختلفی شامل افزایش نیروی محوری به وزن، افزایش توان به وزن و کاهش معرف ویژه سوخت (SFC) بدست خواهد آمد.
    وقتی که اهداف IHPTET نهایت پیشرفت در کارآیی را ارائه می دهد، طبیعت بسیار رقابتی فضای کاری کنونی، افزایش بازده را برای تمام محصولات توربو ماشینی جدید طلب می کند. به خصوص با قیمتهای سوخت که بخش بزرگی از هزینه های مستقیم بهره برداری خطوط هوایی را به خود اختصاص داده است،  SFC، یک فاکتور کارایی مهم برای موتورهای هواپیمایی تجاری می باشد.
    اهداف مربوط به کارایی کلی موتور، مستقیما به ملزومات مربوط به بازده آیرودینامیکی مخصوص اجزاء منفرد توربو ماشین تعمیم می یابد. در راستای رسیدن به اهداف مورد نیازی که توسط IHPTET و بازار رقابتی به طور کلی آنها را تنظیم کرده اند، اجزای توربو ماشینها باید به گونه ای طراحی شوند که پاسخگوی نیازهای مربوط به افزایش بازده، افزایش کار به ازای هر طبقه، افزایش نسبت فشار به ازای هر طبقه، و افزایش دمای کاری، باشند.
    بهبودهای چشمگیری که در کارایی حاصل خواهد شد، نتیجه ای از بکار بردن اجزایی است که دارای خواص آیرودینامیکی پیشرفته ای هستند. این اجزا دارای پیچیدگی بسیار بیشتری نسبت به انواع قبلی خود هستند که شامل درجه بالاتر سه بعدی بودن، هم در قطعه و هم در شکل مسیر جریان می باشد.

    ادامه مطلب و دانلود
    بازدید : 230 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 3974
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2920
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 2,018
  • باردید دیروز : 7,045
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 15,733
  • بازدید ماه : 139,821
  • بازدید سال : 139,821
  • بازدید کلی : 5,993,547
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی