close
تبلیغات در اینترنت
فیلم و کتاب دات آی آر
پیام مدیر سایت: به سایت ما خوش آمدید ، امیدوارم که از کیفیت مطالب ما راضی باشید در صورتی خرابی لینک های دانلود به ما گزارش بدهید تا سریعا لینک های دانلود فعال بشود
مشخصات مقاله:
عنوان کامل: پروژه  طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۱۱۲

چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها ” بدین شرح است:

در طراحی بدنه ایرشیپ‌ها و زیر دریائی‌ها نکات زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد که مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به درگ اصطکاکی روی بدنه  ایرشیپ دارد و ۳/۲ درگ کل را شامل می‌شود.کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت می‌شود و یا می‌تواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایرشیپ شود.
اولین بهینه سازی عددی شکل، توسط  پارسنز   انجام شده است. روش محاسبه در قالب یک پنلکد  می‌باشد  که با یک  روش لایه مرزیکوپل شده است. زدان  یک توزیع محوریاز چشمه و چاه را برای نشان دادن میدان جریان اطراف یک جسم معرفی می‌کند. قدرت (شدت) به صورت خطی روی  هر المان طول توزیع می‌شود.
در روند محاسباتی آیرودینامیکی ابتدا یک بدنه دوار با ماکزیمم قطر ثابت و نسبت فایننس    ثابت تعریف می‌شود.پروفیل بدنه و توزیع سرعت  جریان غیر لزج توسط روشهای غیر مستقیم حل جریان پتانسیل بدست می‌آید. پروفیل این بدنه باید  به گونه‌ای باشد که در جریان یکنواخت موازی با  محور بدنه، لایه مرزی دچار جدایش نشود. با این قید، درگ توسط تغییر در شکل پروفیل بدنه کاهش می‌یابد. محدودیت در عدم جدایش لایه مرزی باعث حذف درگ  فشاری می‌شود و درگ کلی منحصر به نیروهای ویسکوز در لایه مرزی می‌شود. لایه مرزی به سه ناحیه آرام گذرا    و درهم تقسیم می‌شود. برای محاسبه لایه مرزی آرام از  متد توویتس   استفاده شده که  بر اساس رابطۀ مومنتوم می‌باشد. ناحیه گذرا در محاسبات به صورت  یک نقطه در نظر گرفته می‌شود که در آن ضریب شکل به طور ناگهانی از آخرین مقدار در ناحیه آرام به اولین مقدار  در ناحیه درهم تغییر می‌کند. از آنجا که محل گذر به عواملی مانند: زبری سطحی، سر و صدا، لرزش و غیره بستگی دارد که کنترل آنها مشکل است در بیشتر تحقیقات این ناحیه را به  صورت دلخواه بین سه تا ده درصد طول بدنه در نظر می‌گیرند.

کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

موضوعات مطلب:مهندسی مکانیک .
آمار سایت
  • تعداد مطالب: 3953
  • ورودی گوگل امروز: 33
  • ورودی گوگل دیروز: 61
  • بازدید کل: 5,966,177
  • تاریخ امروز: جمعه 29 دی 1396
  • تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
    آخرین مطالب
  • بهسازی سیگنال گفتار در حوزه زمان فرکانس
  • بررسی تأثیر شرط اجل در عقد بیع و مقایسه ی آن با کنوانسیون بیع بین المللی کالا مصوب ۱۹۸۰ وین
  • ارزیابی پایداری گذرای سیستم قدرت با استفاده از داده های واحد های اندازه گیری فازور
  • پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد
  • ارائه رویکردی جهت نگاشت سرویس های ITIL بر مبنای نقاط عملکردی (KPI) به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
  • پایان نامه بررسی مسئولیت مدنی متصدیان حمل و نقل
  • پایان نامه جایگاه حقوق متهم در قانون آیین دادرسی کیفری جدید
  • نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانكی و روشهای كاربردی آن
  • کار تحقیقی بررسی عقد جعاله در حقوق مدنی
  • بررسی صلاحیت در رسیدگی به موضوع حقوقی
  • بررسی موضوع تاثیر جرایم ارتکابی زوجین بر معضل و پدیده اجتماعی طلاق
  • بررسی سن مسئولیت کیفری در قوانین ملی
  • پایان نامه بررسی تکرار و تعدد جرم در قانون مجازات اسلامی سال ۹۲
  • بررسی سن مسئولیت کیفری اطفال در ادوار قانونگذاری ایران و فقه جزایی اسلام
  • پایان نامه بررسی و مقایسه ضرورت و اضطرار در حقوق کیفری ایران
  • صفحه اصلیآرشیو مطالبنقشه سایتطراح قالبتماس با ما