close
دانلود فیلم
داده ‌کاوی در بازاریابی
 

این کتاب به عنوان مرجع داوری دهمین کنفرانس داده‌ کاوی صنعتی، ICDM 2010، درنظر گرفته شد. ۴۸ مقاله بررسی‌ شده موجود به همراه ۲ مقاله به‌ دقت بازبینی و انتخاب شده از بین ۱۷۵ مقاله ارسالی با یکدیگر ارائه شده‌ اند. مقالات در بخش های موضوعی و بر روی جنبه‌ های نظری داده کاوی، داده‌کاوی چند رسانه‌ای، داده‌کاوی در بازاریابی، داده‌کاوی در پردازش‌های صنعتی، داده‌کاوی در پزشکی، داده‌کاوی در کشاورزی، وب‌کاوی، داده‌کاوی در سرمایه‌گذاری، رویکردهای داده‌کاوی و داده‌کاوی برای نظارت بر عملکرد شبکه، مرتب و سازماندهی شده‌اند.

عنوان کتاب : Advances in Data Mining

نویسنده : Petra Perner

ناشر : Springer

سال انتشار : ۲۰۱۰

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۶۶۶

ساختار فایل : PDF

حجم فایل : ۱۲.۲ مگابایت

ادامه مطلب...
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید