close
تبلیغات در اینترنت
تاسیسات
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی معماری
  • مهندسی شیمی
  • پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی مخابرات
  • جوشکاری
  • الکتروتکنیک
  • گیاه پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معدن
  • مهندسی مواد
  • مهندسی سازه
  • جوشکاری ترمیت
  • جوشکاری صنعتی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی سرامیک
  • مهندسی الکترونیک
  • محیط زیست
  • نقشه برداری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • پاورپوینت فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • گزارش کارآموزی Word
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • نساجی
  • فیلم دانشگاهی
  • مهندسی هوا فضا
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی ریاضی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی فیزیک
  • مهندسی برق
  • مدیریت
  • اقتصاد
  • زبان
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • پایان نامه شبکه های سیسکو - روترهای سیسکو (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق امنیت نرم افزارهای تحت وب (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رابطه بین طلاق و افت تحصیلی دانش آموزان (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • 52 تست مبانی پلیمر رشته شیمی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق صادرات چرم (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یک بررسی پژوهشی در منطقه ارزرو ترکیه (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه شبکه پیچیده پویا دکتر محمدزاده - دستنویس (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه پایگاه داده پیشرفته دکتر مهدی جامعی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله:کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در شبکه های موبای (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1 -جناب آقای احدزاده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق اداری 2 - دکتر حمزه محمدی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • پروپوزال بهبود الگوریتم اجتماع پایه در بهینه سازی چندگانه برای حل مسائل گسسته (یکشنبه 01 بهمن 1396)

  • پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
    دسته: تحقیقات مکانیکی
    عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم خنک کاری موتور
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: 72
    ______________________________________________________
    بخشی از مقدمه:
    موازنه جریان های مختلف انرژی ، توسط محقیقن بسیاری  در موتور های احتراق داخلی مورد بررسی قرار گرفته است . نتایج نشان می دهد که میزان انرژی که از طریق انتقال حرارت از موتور دفع می شود . سهم عمده ای از کل انرژی است که به موتور داد ه می شوند در برخی موارد ( بخصوص در دور های کم ) حتی بیشتر از کار خروجی موتور می باشد .
    به طور متوسط میزان انرژی دفع شده از طریق انتقال حرارت در حدود 30 تا 35 درصد کل انرژی ورودی به موتور را می تواند شامل شود . بنابر  شرایط کارکرد موتور ، شرایط هوا دهی روی آن ، تخلیه هوا از محفظه موتور و روغن کاری ، دفع درصدی از این انرژی حرارتی بر عهده رادیاتور خواهد بود . البته در طراحی سیستم خنک کاری ، ضریب اطمینان لازم برای اعمال این درصد در نظر گرفته می شود .
    ضرورت خنک کاری در موتور احتراق داخلی :
    موتور های احتراق داخلی که از سوختهای هیدروکربنی استفاده می کنند . در دمای کاری بالایی قرار می گیرند به طوری که گاز های درون سیلندر ، به دمائی بیش از 2500 K می رسند و این موجب گرم شدن قطعات می شود . حال اگر این قطعات توسط خنک کننده ای مثل آب و یاهوا خنک نشوند ، شاهد آسیب دیدگی کلی موتور خواهیم بود . زیرا در دمای بالا مقاومت مکانیکی قطعات درگیر تا حدود زیادی کاهش می یابد و نیز در هنگام احتراق پدیده کوبش را شاهد هستیم .این دو عامل در یکدیگر و حتی هر یک به تنهایی ، به قطعات آسیب شدید می رسانند .
    در برخی موارد نیز به دلیل انبساط بیش از حد ، قطعات درگیر ، در یکدیگر گیر خواهند کرد . همچنین دمای کاری بالا ، راندمان حجمی نا مطلوب را به دنبال دارد . که این در کنار پدیده کوبندگی موجب افت راندمان موتور خواهد شد . بنابراین با توجه به مقدمات فوق سه دلیل مهم لزوم خنک کاری را به شکل زیر می توان خلاصه نمود :
    1-افزایش راندمان حجمی 
    2-اطمینان از یک احتراق مناسب 
    3-اطمینان از عملکرد مناسب قطعات مکانیکی

    ادامه مطلب و دانلود
    بازدید : 445 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    دسته: تحقیقات سوخت

    عنوان کامل: پروژه بررسی تأسیسات ايستگاههاي سوخت گيري CNG
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: 77
    بخشی از مقدمه:
    CNG چيست؟
    CNG مخفف عبارت (Compress Natural Gas) كه معني لغوي آن گاز طبيعي فشرده مي باشد كه در درجه حرارت معمولي و در فشار 200 الي 250 اتمسفر نگهداري مي شود.
    گاز طبيعي كه حاصل تجزيه مواد ارگانيك در لايه هاي زير زميني است در مخازن عظيم هيدرو كربني زير زمين تشكيل و تجمع مي يابد تركيب گاز طبيعي متشكل از 80 درصد متان كمتر از 12 درصد اتان و 8 درصد گازهاي ديگر است و مي تواند بعنوان سوخت در خودروها و يا جايگزيني براي سوخت هاي فسيلي مورد استفاده قرار گيرد.
    CNG  با توجه به شرايط اقليمي ايران و با توجه به وجود شبكه گسترده توزيع گاز جايگزين بسيار مناسبي براي ديگر سوختهاست، زيرا هم هزينه سوخت كمتري را به استفاده كننده تحميل كرده و هم نقش بسزايي در بهبود وضع آلودگي هوا ايفا مي كند همچنين داراي درجه اكتان 13 است كه بعنوان سوخت خودرو بسيار مناسب مي باشد.
    از همه مهمتر با مصرف CNG  استفاده منابع طبيعي كشور نيز وضع بهتري پيدا خواهد كرد.
    گاز طبيعي نسبت به هوا سبكتر است و به همين دليل در صورت نشت گاز از مخازن ذخيره سوخت و ديگر اجزا به سرعت به سمت بالا حركت مي كند. دماي اشتعال گاز طبيعي تقريباً دوبرابر بنزين است كه همين باعث مي گردد خطر انفجار يا آتش سوزي خوردهاي گاز سوز به شدت كاهش يابد جدا از مشخصات فيزيكي و شيميايي گاز طبيعي، مخازن تخليه گاز طبيعي CNG با استحكام بيشتري در مقايسه با باك هاي معمولي استفاده شده در خودرو ها ساخته مي شود. كليه مخازن ذخيره اين گاز مي توانند به شير جلوكيري از جريان بيش از حد مجهز بوده كه در صورت كاهش ناگهاني فشار نسبت به قطع مسير خروج گاز اقدام كنند.
    هم اكنون مصرف روزانه بنزين كشور 56 ميليون ليتر است كه از اين مقدار 40 ميليون ليتر در پالا يشگاههاي داخلي توليد مي شود و مقدار 16 ميليون ليتر واردات داريم كه سالانه رقمي حدود 7/1 ميليارد دلار از بودجه عمومي را به خود اختصاص مي دهد كه بر اساس يارانه انرژي وارداتي بالغ بر 860/103 ميليارد ريال است يعني در حدود 165 دلار در سال براي هر نفر كه با اين حساب سالانه حداقل 13 ميليارد دلار يارانه انرژي مي دهيم از طرفي ايران دومين كشور دارا ي منابع و مخازن زير زميني گاز طبيعي در بين كشورهاي جهان و تقريباً 15 درصد از كل مخازن و منابع گاز طبيعي جهان در كشورمان وجود دارد. در صورتي كه ما بتوانيم از گاز طبيعي بعنوان سوخت جايگزين در خودروها و نيروگاهها و … استفاده نماييم علاوه بر كاهش واردات بنزين و كاهش هزينة دولت براي پرداخت يارانة بنزين توانسته ايم از منابع و مخازن عظيم زيرزميني گازطبيعي استفاده كنيم.سازمان بهينه سازي مصرف سوخت كشور كه در سال 1379 تاسيس شده است متولي اين امر ميباشد.

    ادامه مطلب و دانلود
    بازدید : 200 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: اندازه گیری و کنترل کیفیت
    دسته: مکانیک
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۱۱۴

    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه اندازه گیری و کنترل کیفیت ” بدین شرح است:

    سابقه اندازه گیری به عهد باستان باز می گردد و می توان آن را به عنوان یکی از قدیمی ترین علوم به حساب آورد .
    در اوایل قرن ۱۸ جیمز وات (JAMES WATT) مخترع اسکاتلندی پیشنهاد نمود تا دانشمندان جهان دور هم جمع شده یک سیستم جهانی واحد برای اندازه گیریها به وجود آورند . به دنبال این پیشنهاد گروهی از دانشمندان فرانسوی برای به وجود آوردن سیستم متریک (METRIC SYS) وارد عمل شدند .
    سیستم پایه ای را که دارای دو استاندارد یکی «متر» برای واحد طول و دیگری «کیلوگرم» برای وزن بوده ، به وجود آوردند . در این زمان ثانیه (SECOND) را به عنوان استاندارد زمان (TIME) و ترموسانتیگراد را به عنوان استاندارد درجه حرارت مورد استفاده قرار می دادند .
    در سال ۱۸۷۵ میلادی دانشمندان و متخصصات جهان در پاریس برای امضاء قراردادی به نام پیمان جهانی متریک (INTERNATIONAL METRIC COMVENTION) دور هم گرد آمدند . این قرارداد زمینه را برای ایجاد یک دفتر بین المللی اوزان و مقیاسها در سورز (SEVRES) فرانسه‌ آماده کرد. این مؤسسه هنوز به عنوان یک منبع و مرجع جهانی استاندارد پابرجاست .
    امروزه سازندگان دستگاههای مدرن آمریکایی ، دقت عمل استانداردهای اصلی خود را که برای کالیبراسیون دستگاه های اندازه گیری خود به کار می برند ، به استناد دفتر
    استانداردهای ملی (N.B.S)تعیین می نمایند .
    لازم به یادآوری است دستگاه های اندازه گیری و آزمون به دلایل گوناگون از جمله فرسایش ، لقی و میزان استفاده ، انحرافاتی را نسبت به وضعیت تنظیم شده قبلی نشان می دهند .
    هدف کالیبراسیون اندازه گیری مقدار انحراف مذکور در مقایسه با استانداردهای سطوح بالاتر و همچنین دستگاه در محدوده «تلرانس» اصلی خود می باشد .

    ادامه مطلب و دانلود
    بازدید : 121 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 3974
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2920
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 3,894
  • باردید دیروز : 6,670
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 10,564
  • بازدید ماه : 134,652
  • بازدید سال : 134,652
  • بازدید کلی : 5,988,378
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی