آموزش زبان با داستان انگلیسی
 
پایان نامه گسترش ابزارهای خودکار شناسایی الگوهای طراحی با عملیات پالایش و تصحیح برچسب

کامپیوتر

گرایش : نرم افزار

عنوان : گسترش ابزارهای خودکار شناسایی الگوهای طراحی با عملیات پالایش و تصحیح برچسب

تعداد صفحه : 78

 

چکیده

الگوهای طراحی، راه­حل­های اثبات شده و قابل اطمینانی هستند که، برای پاسخ به برخی از مسائل با رخداد مکرر در طراحی نرم افزار شی­گرا، ارائه شده­اند.‌ شناسایی آنها درکد، به منزله بازیابی طرح و هدف مخفی طراح و سهولت در امر نگهداشت­­پذیری است. از آنجاییکه سهولت در نگهداشت­­پذیری سیستم بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است، لذا تولید ابزارهای خودکار برای شناسایی الگوها، مورد توجه قرار گرفت. اکثر ابزارهای شناسایی کنونی درصد بازیابی بالایی دارند. اما در شناسایی الگوها، به ویژه با ساختار و عملکرد مشابه، مثبت کاذب بالایی تولید می­کنند. از اینرو عملگر پالایش نیز پیشنهاد شد. پالایش، سعی بر شناسایی مثبت­­های کاذب، و حذف آنها  دارد. در این کار، یک عملگر جدید به نام “تصحیح برچسب” ارائه شده است. این عملگر ابتدا مثبت­های کاذب را شناسایی، سپس بجای اینکه آنها را از خروجی حذف کند، هویت صحیح  آنها را به کمک یک مجموعه معیارجدید معرفی شده در این کار، تشخیص و برچسب مثبت کاذب را تصحیح می­کند­­. خودکارسازی عملگر با داده­کاوی است. نتایج حاصل از روش ارائه شده، با دقت یادگیری 97.8%  در دسته­بندی “چندبرچسبه”، با متوسط 99.3% در دسته­بندی “یکی درمقابل همه”و متوسط 99.6% در دسته­بندی “دو به دو” خروجی ابزارها را تصحیح می­کند.

ادامه مطلب...

این جزوه در پانزده فصل به بررسی موضوعات مختلف در زمینه مهندسی نرم افزار پرداخته است. جزوه حاضر با عنوان “مشکلات توسعه نرم افزار” شروع شده و با موضوع “توسعه بر پایه عامل” نیز به اتمام رسیده است.

 

عنوان جزوه : مهندسی نرم افزار پیشرفته

مدرس و تهیه کننده : فریدون شمس

ویرایش : دوم

تعداد صفحات : ۲۶۲

ساختار فایل : PDF

حجم فایل : ۶.۳ مگابایت

منبع : دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر)

سرفصل های این جزوه عبارتند از:

*مشکلات توسعه نرم افزار و بررسی مسئله پیچیدگی در نرم افزار
*معرفی اصول شی گرایی برای مقابله با پیچیدگی
*آشنایی با مفاهیم اولیه شی گرایی
*شناسایی کلاس ها
*فرایند توسعه نرم افزار در متدولوژی USDP
*بررسی فرایند توسعه RUP
*نظم های RUP
*مدلسازی موارد کاربردی
*مدلسازی کلاس ها
*مدلسازی تعامل و رفتار
*مدلسازی مؤلفه ها و استقرار
*روش های سریع الانتقال توسعه نرم افزار
*الگوهای طراحی
*شبکه های پتری
*توسعه بر پایه عامل

ادامه مطلب...