close
دانلود فیلم
راه های آسان برای جلب مشتری سایت
تا چه قدر مايل ايد به راز نوشتن تبليغاتى دست يابيد که مشتريان را  همانند شدت جذب براده هاى آهن به آهنربا به سايت شما جذب کند؟

تا چه قدر مايل ايد به راز نوشتن تبليغاتى دست يابيد که مشتريان را  همانند شدت جذب براده هاى آهن به آهنربا به سايت شما جذب کند؟

 

نوشتن چنين تبليغى تنها به اندکى دانش و ابتکار نياز دارد. هرکسى مي تواند اين کار را انجام دهد، حتی شما!
اين کار به سادگى و با اجرا کردن دستورات زير امکان پذير است. افراد زيادى در اينترنت وجود دارند که مي توان از آن ها يارى گرفت.از آن جمله مي توان به Joe Vitale، Jay Abraham،Cory Rudl،Mark Joyner اشاره کرد که از افراد سرشناس در نوشتن تبليغات هستند. در اينترنت گشتى بزنيد و دست نوشته هاى اين اشخاص را پيدا کنيد. در حالي که تبليغات را مي خوانيد از خود بپرسيد: «چه چيزى اين تبليغ را از ساير تبليغ ها اين چنين متمايز کرده است؟» اگر اين کار را ادامه دهيد، کليد جادويى موفقيت آن ها را خواهيد يافت.
چيزى که در حين خواندن اين متن ها با آن روبه رو مي شويد، ترفندى است که آن ها براى فروش محصولات خود از آن استفاده مي کنند. ترفند زيرکانه ى آن ها اين است.....
همه ى آن ها يک عنوان جذاب و گيرا دارند و به دنبال آن متنى مي آيد که بيننده را به خواندن ادامه ى متن ترغيب مي کند. شما به هيچ وجه از خواندن ادامه آن منصرف نخواهيد شد. اين همان ترفند ساده اي است که آن ها به کار مي برند. ولى براى بار اول نوشتن چنين متنى کار چندان ساده اى هم نيست.
نوشتن متنى که فروش شما را مثل آب شدن يخ در آفتاب گرم تابستان سرعت ببخشد، به کمى تمرين و اطلاعاتى درباره ى طرز رفتار مردم نياز دارد.
چند دقيقه فکر کنيد، از بين سايت هايى که به طور پراکنده و سريع آن ها را مرور کرده ايد چه تعداد نظرتان را به سرعت به خود جذب و شما را به خواندن مطالب ترغيب کرده است؟
پس هميشه قبل از اين که سايتى را طراحى کنيد، به خاطر داشته باشيد که هرگز نماى ظاهرى سايت به تنهايى مشتري ها را جذب نميکند، چون آنها ظاهر سايت را تنها وقتى دوست دارند که عبارات و کلمات شما آنها را قانع کند.در مورد تبليغات الکترونيکى ابتدا مبلغى را براى نوشتن يک تبليغ جذاب و گيرا باید هزينه کرد و اگر چيزى باقى ماند براى طراحى گرافيکى سايت خرج کرد.
آيا تا به حال با بسيارى از سايت هاى زيبا روبه رو نشده ايد که حتی در فروش يکى از کالاهاى کوچک خود ناتوان هستند؟ فکر مي کنيد چرا چنين اتفاقى مي افتد؟ چون بيش تر آن ها فقط طراحان گرافيکى هستند و از نوشتن تبليغات چيزى سر در نميآورند.
کسانى که فکر مى کنند بعد از اين که سايت را روى اينترنت قرار دادند، ميليون ها نفر به سمت آن هجوم مي آورند، سخت در اشتباه هستند.آن ها تجربه ى سختى را پشت سر خواهند گذاشت و در نهايت خواهند فهميد که اشتباه بزرگى مرتکب شده اند!
ممکن است شخصى با اين توصيفات را بشناسيد و يا خودتان دچار چنين سرنوشتى شده باشيد، ولى نا اميد نباشيد هنوز فرصت براى جبران باقيست!
بهتر است ابتدا ياد بگيريد چگونه يک تبليغ گيرا و جذاب بنويسيد و در وقت و هزينه خود صرفه جويى کنيد. ابتدا بر روى نوشتن تبليغ، تمرين کنيد. سپس پيش از اين که پول خود را براى ثبت دامنه و اجاره ى فضا، برنامه نويسى و طراحى آن خرج کنيد، آن را آزمايش کنيد و وقت و هزينه ارزشمند خود را بيشتر از اين هدر ندهيد!
روش نوشتن يک تبليغ گيرا براى سايت
با اين که پيش تر نيز آن را توضيح داده شد  به خاطر اهميت آن دوباره يادآورى مي­کنم که بيشتر نيروى خود را روى نوشتن تبليغ و نه طراحى گرافيکى سايت و زيبا نمودن آن صرف کنيد. به عبارت ديگر هرگز تصاوير و طراحى گرافيکى باعث برانگيختن تمايل مشتريان به خريد از سايت نمي شود .
1. در عنوان تبليغ بايد اطلاعات بيشترى در اختيار مشتريان خود قرار دهيد.
تنها چند لحظه فرصت داريد تا توجه بازديدکنندگان را جلب کنيد و آن ها را به خواندن ادامه ى آن ترغيب کنيد. تيتر شما بايد در خواننده براى دانستن مطالب بيشتر، کشش ايحاد کند. عناوين داراى عبارات منفى به طرز باور نکردنى اين مقصود را برآورده مي کنند. براى مثال:
عبارت منفي Stop being Internet marketing failure هر خريدار اينترنتى را به سمت خود جذب مى کند و يا جمله ى Discover 10 vital things to do right now کمک مي کند تا بيننده به خواندن بقيه متن ترغيب شود. با اين کار يک عبارت منفى به نتيجه مثبت مي­انجامد.
و يا اين نمونه "آيا تا به حال درباره ى به دست آوردن دوباره ى سرمايه خود فکر کرديد؟" که شما را به خواندن ادامه ى آن هدايت مي کند! شکى نيست که مردم به طور طبيعى با عنوان هاى منفى به متن جذب مى شوند. چرا؟ چون بيش تر مردم به همين شکل برنامه ريزى شده اند. چيزهايى مردم که به طور معمول به خاطر دارند، بيش تر خاطرات منفى آن هاست تا خاطرات مثبت. از عنوان هاى منفى استفاده کنيد و به اين ترتيب افراد زيادى را به سمت خود جذب کنيد.
2. تا حد ممکن از به کار بردن حروف بزرگ و درشت پرهيز کنيد.
اين کار در خواندن پيام شما وقفه ايجاد مى کند و خواندن آن را کند مى کند. از حروف درشت براى تاکيد روى مطالب و از خط کشيدن زير کلمات براى تاکيد بيش تر استفاده کنيد. عنوان را با کلماتى به اندازه ى ساير کلمات آغاز کنيد.
3. متنى گيرا و جذاب بنويسيد.
مردم را مورد خطاب قرار دهيد و به گونه اى بنويسيد که با اشتياق مطالب را دنبال کنند. براى شروع مي توانيد از ساختار تبليغات يکى از اجناسى که آن را خريده ايد استفاده کنيد.
4. مطالب خود را به صورت منسجم و مرتبط با يکديگر بنويسيد.
اگر اين نکته را رعايت نکنيد، مطمئن باشيد مشتريان زيادى را از دست خواهيد داد. از نوشتن تبليغات طولانى نترسيد. اگر آن را به درستى تنظيم کنيد و بنويسيد، بينندگان تمام آن را خواهند خواند. اشتباه در اينجاست که فکر کنيم تبليغ طولانى مانع موفقيت ماست. اگر آن را صحيح بنويسيد حتی يک تبليغ 10 صقحه اى خيلى بهتر از يک تبليغ کوتاه عمل مي کند.
5. تبليغات تمام محصولاتى را که مى خريد جمع آورى کنيد.
آن ها را نگه دارى کنيد و بعدها از آن استفاده کنيد. وقتى مي خواهيد يک تبليغ بنويسيد، جملاتى از آن را که مناسب به نظر مي رسد انتخاب کنيد و آن ها را با نوشته ى خودتان بياميزيد. برخى از کلمات جمله ها را تغيير دهيد و دوباره آن را مرتب کنيد. در پايان يک نوشته ى عالى و قوى خواهيد داشت!
6. هربار که کالا يا خدمتى را مي­فروشيد، از مشتريان خود بخواهيد که ميزان رضايت خود را از خريد در دفاتر شما ثبت کنند.
آن­ها را در تبليغات خود قرار دهيد. تاييد آن ها براى موفقيت شما اهميت دارد و اعتبار قابل قبولى را براى شما به ارمغان مى آورد. تبليغ شما بدون توصيه و تاييد ديگران کامل نمى شود. حتی اگر در گرفتن تاييديه از مشتريان خود دچار مشکل هستيد، مي توانيد در مقابل دريافت رضايت نامه ، محصولات و خدمات خود را به رايگان در اختيار مشترى قرار دهيد.
7. يک نکته بسيار مهم؛
متن شما بايد بدون خطا باشد. حتی ممکن است وجود يک حرف يا کلمه ى اشتباه و يا متن ناتمام موجب شکست شما در فروش شود. متن خود را مختصر و بدون ابهام بنويسيد. اگر متن گنگ و نامفهوم باشد، به طور قطع خوانندگان و در نتيجه مشتريان زيادى را از دست خواهيد داد.
8. نوشتن يک متن تاثيرگذار و کارا با يک بار تلاش به ثمر نمى رسد.
متن خود را يک روز بنويسيد و روز بعد دوباره آن را بررسى کنيد. مي بينيد که نياز به بازنويسى دارد. نوشتن و تکميل يک متن ممکن است 30 روز طول بکشد. اگر افزايش ميزان خوانندگان و در نتيجه خريداران را در نظر بگيريد، به اهميت صرف کردن وقت براى نوشتن اين متن پى مي بريد.
بعد از اين مراحل شايد فکر کنيد که مي توانيد يک متن عالى بنويسيد و فروش موفقى داشته باشيد.
البته هميشه چنين نيست. نکاتى وجود دارد که بايد بدانيد تا صد در صد به موفقيت برسيد:
از دوستان خود بخواهيد تا متن شما را بررسى کنند.به آن ها بگوييد که هرگونه اشتباه نوشتارى، دستورى و يا ابهامى در جملات و عبارات و يا هر گونه اشکال ديگر که در آن مي بينند به شما اطلاع دهند. از آن ها بخواهيد که اين کار را با صداقت و دقت انجام دهند و سعى کنند چيزى را از قلم نيندازند. به آن ها بگوييد اگر اشتباه تان را به شما بگويند، از آن ها رنجيده خاطر نخواهيد شد و اين کار آن ها براى شما چقدر ارزشمند است. اين روش کمک فوق العاده اى براى نوشتن يک متن عالى و گيراست.
لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب سایت به کمک گوگل


چگونه رتبه خود را در گوگل و الکسا افزایش دهیم


۱۰ افسانه غلط در مورد بازاریابی توسط موتورهای جستجو


آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟


استراتژی های مهم برای افزایش رتبه در موتور های جستجو (قسمت دوم)


استراتژی های مهم برای افزایش رتبه در موتور های جستجو (قسمت اول)


مهمترین راه های افزایش PageRank سایت در موتورهای جستجو


بدون گوگل جست و جو کنید!


۵ عامل افت PageRank


۳۰ نکته ارزشمند برای افزایش ترافیک و بازدیدکننده


12 پرسش رایج در seo


پاک کردن History در google


درباره رتبه بندی صفحات در گوگل (Page Rank) بیشتر بدانید .


موتور جستجوگر چگونه کار می کند؟


25 راز در معروف ترین موتور جستجوی دنیا


راهنمای موتور جستجو با متاتگ ها


10 روش ساده برای بالا بردن رتبه سایت در Search Engines


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستحو


ترافیک سایت


آیا مایکروسافت بازی را می برد؟ - بخش دوم


تحلیل گر گوگل


هی اینترنت! رنگ را بیاب...


نقش موتور های جستجو در بازار یابی اینترنتی


آیا مایکروسافت بازی را می برد؟ - بخش اول


ثبت سایت در موتورهای جستجوگر


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید