close
تبلیغات در اینترنت
رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجوگر
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • گرافیک
  • هنر
  • بیمه
  • تاریخ
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • پایان نامه و مقاله پزشکی
  • علوم آزمایشگاهی
  • بهداشت عمومی
  • طب هسته ای
  • چشم پزشکی
  • جنین شناسی
  • روان پزشکی
  • دندانپزشکی
  • پیراپزشکی
  • دامپزشکی
  • طب سنتی
  • داروسازی
  • پرستاری
  • پزشکی
  • مامایی
  • آناتومی
  • ژنتیک
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • پاورپوینت و اسلاید فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • پاورپوینت کامپیوتر و IT
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • گزارش کارآموزی فنی مهندسی
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • بررسی رابطه تيپ های شخصيتی دبيران دبيرستانهای دخترانه با میزان موفقیت (پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397)
  • بررسی پيش تجربی سياهه مشاوره ای لوئيس سوال هاي شماره 3 تا 45 (از مقياس اطمينان اجتماعی) (پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397)
  • بررسی مقدماتی شخصيتی كرنل براي سوال 36 و 37 بر روي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي (پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397)
  • مقايسه مشكلات زبان عادی ويژه (چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397)
  • مقایسه ویژگی های شخصیتی شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر (جمعه 07 اردیبهشت 1397)
  • بررسی رابطة تك فرزندی با اختلالات رفتاری (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی توصيفی موسيقی و موسيقی درمانی بر روی انسان ها (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی تأثير ناكامی در ميزان پرخاشگری بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدايی (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی ميزان تأثير اردوهای تربيتی ـ آموزشی بر رشد شخصيت دانش آموزان (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • نياز سنجی كاركنان اطلاعات (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • مقايسه هوش هيجانی و جرأت ورزی در دانش‌آموزان دختر و پسر نابينا و عادی (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • مقایسه میزان هیجان خواهی دانشجویان متأهل و مجرد (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • مددکاری (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی علل گرايش جوانان و نوجوانان به قرص های روان گردان (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • شناسايی نيازهای آموزشی و ترويجی توتون کاران (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • هر بار كه شما توسط موتور جستجو، جستجويي انجام مي دهيد، عنكبوت(spider ) آن به آهستگي از ميان ميليون ها فهرست حركت مي كند و آنهايي را كه بيشتر با مورد جستجوي شما ارتباط دارند را به تصوير مي كشد .حتي ميزان اين ارتباط نيز مورد ارزشيابي قرار مي گيرد تا مرتبط ترين سايتها در ابتدا به نمايش درآيند. البته موتور جستجو همواره درست عمل نمي كند. گاهي صفحات نا مربوط به چشم مي خورند و در مواردي براي يافتن آنچه مي خواهيد بايد جستجوي بيشتري انجام دهيد. موتور جستجو در يافتن اطلاعات عمل شگفت انگيزي انجام ميدهد.



    براستي موتورهاي جستجو عمل ارزش گذاري ورتبه بندي را چگونه انجام ميدهند ؟ پاسخ از اين قرار است : توسط يك گروه دستورالعملها كه الگوريتم خوانده مي شوند. هر موتور جستجو از گروه متفاوتي از الگوريتم ها استفاده مي كند، اما همه آنها از اصول عمومي خاصي پيروي مي كنند. از آنجا كه موتورهاي جستجو قصد دارند توجه مشتريان را مجددا به خود جلب كنند، تلاششان بر اين است كه نتايج جستجوي مرتبط تري را پيدا کنند.
    يك راه براي دستيابي به اين هدف توجه به مكان قرارگيري و تراكم عبارات جستجو يا كلمات كليدي در يك صفحه وب است. موتور جستجو بررسي مي كند که كلمات كليدي در بخش عنوان(Title )، بخش سرآغاز(Head )، در ابتداي پاراگراف يا در متن آمده اند. فرض بر اينست كه صفحات مرتبط با کلمات مورد جستجو، اين عبارات كليدي را برجسته تر و چشمگيرتر مورد استفاده قرار مي دهند. موتور جستجو تحليل مي كند كه كلمات كليدي در مقايسه با ديگر كلمات چند مرتبه به كار رفته اند.
    Meta tag ها نيزممكن است در تشخيص ارتباط نقش داشته باشند، هرچند بسياري از موتورهاي جستجو آنها را در نظر نمي گيرند و آن دسته كه به آن اهميت مي دهند، ممكن است به صورتهاي متفاوتي آنها را ارزشگذاري كنند.
    امكان دارد موتورهاي جستجو، وب سايتها را بعلت Spamming  جريمه يا تحريم كنند. كلمات كليدي يكنواخت و خسته كننده ، كلمات كليدي تكراري در انتهاي يك صفحه و ارايه كردن صفحه اي كه به صورت اتوماتيك مخاطب را به صفحه اي با محتواي كاملا متفاوت هدايت كند، همه اشكالي از Spamming هستند.
    در پايان، موتورهاي جستجو تحليل ارتباط (Link Analysis ) را نيز در مشخص كردن ارزشيابي خود به كار مي برند. با تحليل اينكه صفحات چگونه به يكديگر متصل مي شوند يك موتور جستجو مي تواند مشخص كند که آن صفحه در چه مورد است و آيا آن صفحه به اندازه كافي مهم است كه در رتبه بندي به حساب آيد يا خير؟
    مهم است كه به ياد داشته باشيم , با اينكه اكثر موتورهاي جستجو از اصول يكساني پيروي مي كنند، الگوريتم هاي متفاوتي دارند. به اين دليل است كه انجام يك جستجو در موتورهاي جستجوي مختلف، نتايج بسيار متفاوتي به بارمي آورد. براي مثال ممكن است برخي موتورهاي جستجو تعداد بيشتري از صفحات وب را فهرست کنند و برخي ديگر در فاصله هاي زماني کم تر اين کار را انجام دهند.
    نتيجه نهايي اينكه هيچ دو موتور جستجويي فهرست يكساني از صفحات وب ندارند. بنابراين رتبه بندي در موتورهاي جستجو ممكن است بسيار متفاوت باشد. به همين دليل طراحان سايتهاي وب، معمولا يک موتور عمده را هدف قرار مي دهند و سعي مي کنند طراحي سايت را به گونه اي انجام دهند که براي آن موتور خاص، مناسب تر باشد و رتبه بهتري داشته باشد و البته با اين کار، به احتمال زياد، رتبه در برخي موتورهاي ديگر را از دست خواهد داد. حتي برخي از طراحان ممکن است موتورهاي منطقه اي و تخصصي خاصي را هدف قرار دهند و برايشان امتياز در موتورهاي عمومي اهميت نداشته باشد.
    شما بايد قبل از اعمال هرگونه تنظيمات در سايت خود، اول به اين نکته که کدام موتور جستجو را هدف قرار مي دهيد توجه کنيد سپس سايت خود را براي بدست آوردن حداکثر امتياز در آن موتور بهينه کنيد.
    با توضيحات فوق، به نظر مي رسد بايد در مورد خدماتي که ادعا مي کنند سايت شما را با اندک هزينه اي در صدها و هزاران موتور جستجو در مکان مناسبي قرار مي دهند، بيشتر احتياط کرد.

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره :
    برچسب ها :رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجوگر ,
    بازدید : 751 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    مطالب مرتبط
  • بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب سایت به کمک گوگل
  • چگونه رتبه خود را در گوگل و الکسا افزایش دهیم
  • ۱۰ افسانه غلط در مورد بازاریابی توسط موتورهای جستجو
  • آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟
  • استراتژی های مهم برای افزایش رتبه در موتور های جستجو (قسمت دوم)
  • استراتژی های مهم برای افزایش رتبه در موتور های جستجو (قسمت اول)
  • مهمترین راه های افزایش PageRank سایت در موتورهای جستجو
  • بدون گوگل جست و جو کنید!
  • ۵ عامل افت PageRank
  • ۳۰ نکته ارزشمند برای افزایش ترافیک و بازدیدکننده
  • 12 پرسش رایج در seo
  • پاک کردن History در google
  • درباره رتبه بندی صفحات در گوگل (Page Rank) بیشتر بدانید .
  • موتور جستجوگر چگونه کار می کند؟
  • 25 راز در معروف ترین موتور جستجوی دنیا
  • راهنمای موتور جستجو با متاتگ ها
  • راه های آسان برای جلب مشتری سایت
  • 10 روش ساده برای بالا بردن رتبه سایت در Search Engines
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستحو
  • ترافیک سایت
  • آیا مایکروسافت بازی را می برد؟ - بخش دوم
  • تحلیل گر گوگل
  • هی اینترنت! رنگ را بیاب...
  • نقش موتور های جستجو در بازار یابی اینترنتی
  • آیا مایکروسافت بازی را می برد؟ - بخش اول
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 4311
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 4
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 13,014
  • باردید دیروز : 23,407
  • گوگل امروز : 36
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 13,014
  • بازدید ماه : 151,824
  • بازدید سال : 839,744
  • بازدید کلی : 6,693,470
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی