close
تبلیغات در اینترنت
بررسی رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگانی با فروش شركت
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • گرافیک
  • هنر
  • بیمه
  • تاریخ
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • پایان نامه و مقاله پزشکی
  • علوم آزمایشگاهی
  • بهداشت عمومی
  • طب هسته ای
  • چشم پزشکی
  • جنین شناسی
  • روان پزشکی
  • دندانپزشکی
  • پیراپزشکی
  • دامپزشکی
  • طب سنتی
  • داروسازی
  • پرستاری
  • پزشکی
  • مامایی
  • آناتومی
  • ژنتیک
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • پاورپوینت و اسلاید فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • پاورپوینت کامپیوتر و IT
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • گزارش کارآموزی فنی مهندسی
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • بررسی رابطة تك فرزندی با اختلالات رفتاری (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی توصيفی موسيقی و موسيقی درمانی بر روی انسان ها (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی تأثير ناكامی در ميزان پرخاشگری بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدايی (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی ميزان تأثير اردوهای تربيتی ـ آموزشی بر رشد شخصيت دانش آموزان (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • نياز سنجی كاركنان اطلاعات (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • مقايسه هوش هيجانی و جرأت ورزی در دانش‌آموزان دختر و پسر نابينا و عادی (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • مقایسه میزان هیجان خواهی دانشجویان متأهل و مجرد (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • مددکاری (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی علل گرايش جوانان و نوجوانان به قرص های روان گردان (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • شناسايی نيازهای آموزشی و ترويجی توتون کاران (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • روش تحقيق وجود يا عدم وجود رابطه بين سبك زندگی و آرامش روانی (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • روش تحقيق تاثير تبليغات بر ميزان فروش محصولات (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • روش تحقیق مدیریت آموزشی (چهارشنبه 05 اردیبهشت 1397)
  • بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت (سه شنبه 04 اردیبهشت 1397)
  • بررسی روابط بين والدين و فرزندان و تأثير آن در تربيت (سه شنبه 04 اردیبهشت 1397)
  • بررسی-رابطه-بين-مهارت-مذاكره-مديران-بازرگانی-با-فروش-شركت
    بررسی رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگانی با فروش شركت
    فرمت فایل دانلودی: .rar
    فرمت فایل اصلی: doc
    تعداد صفحات: 130
    حجم فایل: 1205 کیلوبایت

    نوع فایل word
    قابل ویرایش 130 صفحه

    مقدمه:
    دنیایی كه در آن زندگی می كنیم شاهد تحولات شگرفی است . سرعت این تحولات روز به روز بیشتر می شود به طوری كه به هیچ وجه با گذشته های دور قابل قیاس نیست . اگر بخواهیم آمادگی همراهی و توان لازم برای همگامی با این تحولات داشته باشیم به ناچار باید اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندی های مناسب و ضروری را در خود ایجاد و شكوفا كنیم . در این میان هم مدیر علاوه بر توانایی های فنی نیاز به داشتن مهارت هایی در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران را باید لازمه ی كار خود قرار دهد چون كار مدیر دستیابی و رسیدن به اهداف سازمانی است حال برای رسیدن به این اهداف سازمانی از مهارتهای ارتباطی كه بنحوی برطرف مورد نظر خود بتواند نفوذ پیدا كند باید استفاده كند . هر روز كه می گذرد همه ما چه به عنوان یك فرد ، مدیر ، سازمان و شركت در محدودة گسترده تر و پیچیده تری از ارتباط با دیگران قرار می گیریم .
    مهارت ایجاد ارتباط مؤثر و كارآمد یكی از مهمترین مهارت های لازم برای هر مدیر به شمار می رود زیرا موفقیت یك مدیر بیش از آنكه به تواناییهای تكنیكی اش مربوط باشد به توانایی او در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران بستگی دارد نتایج تحقیقی كه توسط نشریه Fortune بر روی 200 مدیر از شش شركت انجام شده حاكی از آن بوده كه بزرگترین عامل شكست مدیران ، ضعف مهارت های ارتباطی آنان بوده است . ( Ertel , 1999 , 23 )
    یكی از مهمترین مهارت های ارتباطی ، مهارت در مذاكره1 است ، مذاكره یعنی راه نفوذ در دیگران به منظور مبادله ی افكار یا اشیاء مادی است، مذاكره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست . و چون تمام نیازها ، ادامه زندگی ، امنیت ، آسایش زندگی ، رفاه اقتصادی ، افزایش آگاهی ، بالابردن سطح زندگی و پیشرفته ترین سطح این است كه ، با دیگران برای تأمین نیازهای خود به توافق برسند.
    روابط به دلیل وجود اهداف مشترك وجود دارد ، و بر این دلالت دارد كه ابزار دستیابی به این اهداف توسط طرف های در حال مذاكره تقسیم می شوند ، بنا بر این فرآیند مذاكره خریدار و فروشنده به طور همزمان با عناصر همكاری و تعارض روبرو می شوند . همكاری ،‌اهداف متقابل و فردی را تأمین می كند در حالی كه تعارض محیط رقابتی را برای دو طرف فراهم می كند برای اطمینان از این كه این توافق از نفع شخصی شان حمایت می كند . ( wimsaatt and Gassenheimer , 1996 , 21 )
    برای حداقل كردن این تعارض و برای رسیدن به راه حل های مصالحه ، استفاده و كاربرد
    مهارت های مذاكره و انتخاب تاكتیك های مناسب مفید است .
    یكی از نقش های مدیر از نظر مینتز برگ نقش مذاكره كننده است.(رضائیان1380، 19)
    یكی از عوامل اساسی و بسیار مهم بر موفقیت و پیشرفت شركت ها برخورداری مدیران این سازمان ها از مهارت ها و فنون مذاكره می باشد كه این خود یك عامل بسیار مهم در موفقیت و انجام مذاكرات و عقد قراردادها می باشد پس یكی از توانمندی های مهارتهایی كه برای مدیر لازم است فراگیری و كسب مهارت مذاكره است .

    تعریف موضوع تحقیق:
    در دنیای امروز ، دگرگونی هایی بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت درزمینه های متنوع ،‌ بویژه در بازارها مشاهده می شود بازاریابی از محدوده ی تولید ، قیمت گذاری ، شناسایی بازار و توزیع كالا فراتر رفتند و شركت ها مجبور به ایجاد تماس و ارتباط با خریداران بالقوه و بالفعل می نماید با توجه به تغییر در زمینه مفهوم بازاریابی كه از كسب سود از طریق افزایش فروش برمبنای تولید به كسب سود از طریق ارضای نیاز خریداران بر مبنای خریدار و مصرف كننده تغییر جهت داده خواه ناخواه مصرف كننده و خریدار كه در این مفهوم فرصت مشاركت پیدا نموده است به آنان نیز حق تصمیم گیری مربوط به كارشان داده شده است دراین جا اهمیت مذاكره بیش از هر زمانی دیگر روشن دیده شده است و هر چه افراد بیشتری در تصمیم گیری ها مشاركت داشته باشند احتمال عدم توافقها نیز بیشتر خواهد شد با توجه به این موارد آشنایی مدیر و بازاریاب با مهارت های اساسی مذاكره امروزه از اهمیت خاصی برخوردار شده است . آشنایی و نهایتاٌ سلطه به اصول و مهارت هایی در مذاكره مدیران را به این توان مجهز می كند كه در جریان ارتباطات با دیگران از پایین ترین و ابتدایی ترین مذاكرات تا بالاترین حد خودش یعنی مذاكرات بین المللی با طرف های مذاكره به نحوی مذاكره كنند كه توافق حاصل از مذاكرات معقول ، منطقی و در بیشتر مواقع به نفع خود باشد .
    بنابراین مساله اصلی تحقیق به صورت زیر تعریف می گردد:
    رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركتهای كاشی و سرامیك چگونه است؟

    فهرست مطالب:
    فصل اول :كلیات تحقیق
    مقدمه
    تعریف موضوع تحقیق
    تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق
    اهمیت و ضرورت تحقیق
    اهداف تحقیق
    چهارچوب نظری تحقیق
    اركان اساسی مذاكره
    فرضیات تحقیق
    نوع تحقیق بر اساس هدف
    نوع تحقیق بر اساس ماهیت و روش
    قلمرو مكانی
    قلمرو زمانی
    ابزارهای گرد آوری اطلاعات
    روش تجزیه و تحلیل داده ها
    محدودیت های تحقیق
    تعریف واژگان و اصطلاحات به كار رفته در تحقیق
    فصل دوم :ادبیات تحقیق
    تعاریف مذاكره
    اركان اصلی مذاكره
    مراحل اصلی در فرآیند مذاكره عبارتند از
    آمادگی
    اقدامات و مراحل انجام كار قبل از مذاكره
    شناسایی اهداف
    این اولویت ها به دسته تقسیم می شوند
    هدف ها و نتایج مذاكره
    پیش بینی جهت احتمالی مذاكرات
    ارزیابی طرف مقابل
    انتخاب استراتژی
    تهیه و پیش نویس دستور جلسه
    دستور جلسه باید
    تعیین محل مذاكره
    تعیین محل مذاكره
    فواید تشكیل جلسات در دفتر حریف
    محل استقرار
    ارائه پیشنهاد
    زمان بندی
    ترغیب و تشویق جهت ارائه پیشنهاد
    دفاع از اصول اولیه مذاكرات و رفع عوامل بازدارنده
    پاسخ به پیشنهاد
    چانه زنی
    در مرحله چانه زنی باید
    قالب های شناختی در چانه زنی
    مذاكره كنندگان از طریق گوناگون می توانند منافع مشترك ایجاد كنند
    ختم مذاكره
    پایان گفتگو ممكن است به یكی از صورت های زیر تحقق یابد
    برای پایان مذاكره راه های مختلفی وجود دارد باید راهی كه انتخاب می كنید مناسب گروه باشد
    به هم خوردن مذاكره و نحوه اداره ی آن
    استفاده از میانجی
    وظایف این نقش شامل موارد زیر است
    توافق های آشكار و نهان
    روش های مذاكرات بازاریابی
    اجبار و قدرت خصمانه
    تغییر نگرش همراه احساس
    تلاش برای توافق میانه
    توافقات مساعد متقابل تجاری
    متقاعد كردن منطقی
    اهداف تجاری واقعی
    انواع اساسی مذاكره
    مذاكره توزیعی
    مذاكره تلفیقی
    ساخت دهی مبتنی برگرایش
    مذاكره درون سازمانی
    مذاكره اصولی
    نكته
    به كار گیری نیروهای فردی در مذاكره
    مهارت های مذاكره و نفوذ
    بعد نفوذ به شرح زیر است
    همكار – جنگجو
    هدایت امواج موزون مذاكره
    تاكتیك های اساسی در مذاكره
    ایجاد وقفه در مذاكره
    حفظ آبرو در مذاكرات غیر رسمی
    اقدام به حمله
    حمله غافلگیرانه
    عبور از موانع با یك پرش
    در اختیار گرفتن كنترل دستور جلسه
    نقض مفاد قرارداد
    گوش دادن
    محدود كردن زمینه
    بالا بردن ریسك
    بلوف زدن
    آینده را گرانتر جلوه دادن
    چیز حواس پرت كن را ایجاد كند
    صبر
    سؤال پرسیدن
    پاره ای از تاكتیك های خدعه آمیز رایج
    اول فریبكاری آگاهانه
    دوم جنگ روانی
    سوم تاكتیك های فشار روی مواضع
    شش عامل مهمی كه مذاكره كننده باید بداند
    شش اصل كلیدی موفقیت در مذاكره
    مذاكره معطوف به عاقبت
    اصول مذاكرات فروش
    سو گیری های تصمیم گیری كه مانع مذاكرات اثر بخش می شود
    مسائل میان فرهنگی در مذاكره
    بررسی تطبیقی سبك های مذاكره در جهان
    جنبه های اخلاقی مذاكره
    انگیزه ی رفتارهای غیر اخلاقی
    سی نكته و رهنمود اساسی در مذاكره
    فصل سوم :روش تحقیق
    مقدمه
    روش تحقیق
    طبقه بندی بر اساس روش
    طبقه بندی بر اساس اهداف
    جامعه و نمونه آماری مورد تحقیق
    جامعه آماری
    نحوة گزینش نمونه
    روش‌ها و ابزار گردآوری اطلاعات
    روش بررسی اسناد و مدارك
    روش میدانی
    پرسشنامه
    قابلیت اعتماد پرسشنامه
    روش‌ها و فنون آماری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل مشاهدات
    فصل چهارم تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات تحقیق
    بررسی فرضیه تحقیق
    فصل پنجم :نتیجه گیری و پیشنهادات
    نتیجه گیری از فرضیه
    پیشنهادات
    فهرست منابع فارسی
    فهرست منابع انگلیسی
    پیوست
    پرسشنامه
    سئوالات

    منابع و مأخذ:
    فهرست منابع فارسی :
    1-
    رابینز ، استیفن ، « رفتار سازمانی » ، ترجمه پارسائیان و اعرابی ، انتشارات : دفتر پژوهش های فرهنگی ، چاپ پنجم ، 1381
    2-
    رابینز ، استیفن ، « مبانی رفتار سازمانی » ، ترجمه : كبیری ، انتشارات : دانشگاه آزاد اسلامی ، چاپ چهارم ، 1377
    3-
    ارتل ، دنی ،‌« پس از گفتن بله : مذاكره حفظ رابطه بعدی » ، ترجمه : امینی ، مجله : گزیده مدیریت ، شماره 44 ، بهمن 1383 ، صفحه 41-30
    4-
    اسماعیل پور ، حسن ، « مدیریت بازاریان بین المللی » ، انتشارات : نگاه دانش ، دانش ، چاپ دوم ، 1380
    5-
    انواری رستمی ، علی اصغر ، « سیستم های خرید و انبارداری و توزیع » ، انتشارات پیام نور ، چاپ اول ، 1382
    6-
    جان بست ، « روش های تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری » ترجمه : پاشا شریفی – طالقانی ، انتشارات : رشد ، 1376
    7-
    حافظ نیا ، محمدرضا ، « مقدمه ای برروش تحقیق در علو انسانی » ، انتشارات سمت ، چاپ چهارم ، 1380
    8-
    حسینی ، میرزا حسن ، «‌ بازاریابی بین المللی » ، انتشارات پیام نور ، چاپ اول ، 1383
    9-
    حسینی ، میرزا حسن ، « مدیریت بازار و بازاریابی » ، انتشارت پیام نور ، چاپ دوم ، 1376
    10-
    خاكی ، غلامرضا ،‌ « روش تحقیق با رویكردی به پایان نامه نویسی » ، نشر درایت ، چاپ اول ،‌ 1378
    11-
    خاكی ، غلامرضا ، «روش تحقیق در مدیریت »،انتشارات ذانشگاه آزاد اسلامی ،ج اول ،1379
    12-
    دلاور ، علی‌ ، « مبانی نظری و علمی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی » ، انتشارات رشد ، 1373
    13-
    رضائیان ، علی «اصول مدیریت » ،انتشارات سمت،چاپ دوازدهم,1380
    14-
    رضائیان ، علی ، « مدیریت تعارض و مذاكره » ، انتشارات سمت ، چاپ دوم ، 1382
    15-
    عمیدی ، علی ، « نظریه ی نمونه گیری و كاربردهای آن » ، جلد اول ، مركز نشر دانشگاهی ، چاپ اول ، 1378
    16-
    فلمینگ ، پیتر ، « فن مذاكره موفق » ، ترجمه : نمازی ، انتشارات یساولی ، چاپ دوم ، 1379
    17-
    فیشر ، راجر و ویلیام یوری ، « اصول و فنون مذاكره » ، ترجمه : حیدری ، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی ، چاپ هفتم ، 1383
    18-
    مقیمی ، محمد ، « سازمان مدیریت و رویكردی پژوهشی » انتشارات ترمه ، چاپ دوم ، 1380
    19-
    نادری ، عزت ا... ، « روش های تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی » ، انتشارت بدر ، چاپ اول ، 1373
    20-
    هاریس ، چارلز ادیسون ، « فنون مذاكرات تجاری » ، ترجمه : محمد ابراهیم گوهریان، انتشارات : شركت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ، چاپ دوم ، 1377
    21-
    هلر ، روبرت ، « فنون مذاكره » ، ترجمه : شریعتی راد ، انتشارات سارگل ، چاپ دوم ، 1383

    فهرست منابع انگلیسی :
    1- Andrea , Ron , "Executing profitable sales Negotiations : selling value , not price" , Industrial and commercial Training , Volume 37 , Number 1 , 2005 , PP.18-24 .
    2- Ashcroft , Stephen , " commercial negotiation skills " , Industrial and commercial training , volume 36 , number 6 , 2004 , PP.229-233 .
    3- Buskirk , H.Richard and Bruce D.Buskirk , " selling " , mcgraw – Hillbook , International Edition , 1992
    4- Daniels , Shirley , " closing the deal " , work study , volume 47 , number 2, 1998 , PP.56-58
    5- Ertel , Danny , " Training negotiation in corporatecop ability " , Harvard Business Review , 1999 , may – june .
    6- Fells , Ray , " Preparation for negotiation Issue and process " , personnel Review , volume 25 , number 2 , 1996 , PP.50-60
    7- Gateora , Philip R. and pervez N.Ghauri , " International marketing " , European Edition , mcgraw – hill Publishing , 2000
    8- Gulbro , Robert and Paul Herbig , " Cross – Cultural negotiating processes " , Industrial management & Data systems , Volums 9 , number 3 , 1996 , PP.17-23
    9- Hellriegel , Don , john W.Slocum and Richard W.Wood man , " organizational Behavior " , seven edition , west publishing , 1998
    10- Katler , Philip , " marketing management " , the millennium Edition , prentice Hall International , 2000
    11- Lancaster , Geott and lester massingham , " Essentials of marketing : text and cases " , third edition , mcgrow – hill publishing , 1999
    12-Magnet , m , " the new Golden Rule of Business " Fortune , February 21 , 1994 , PP.60-64
    13- manning , Tony and Bob Robertson , " Influencing and negotiating skills : some research and reflectios part I : Influencing strategies and styles " , Industrial and commercial training , volume 35 , number 1 , 2003 , PP.11-15
    14- manning , Tony and Bob Robertson , " Influencing and negotiating skills : some research and reflections part II : Influencing styles and negotiating skills " Industrial and commercial training , Volume 35 , number 2 , 2003 , PP.60-66
    15- Pullins , Ellen , Curtisp , Haugtvedt , Peter Dickson , Leslie Fine and Roy Lewicki , " Individual differences in intrinsic motivation and the use of cooperative negotiation tactics " , journal of Business & Industrial marketing , Volume 15 , number 7 , 2000 , PP.466-478
    16- Quint , Barbaba , " six rules of engagement : negotiating deals with Vendors " , managing Library Finances , Volume 10 , number 1 , 1997 , PP.4-10
    17- Wimsatt , Almamintu and jule B.Gassenheimer , " Negotiation differences between too diverse cultures " , European journal of marketing , Volume 30 , number 4 , 1996 , PP.20-39

    فهرست سایت ها :
    www.negotiationresources.com
    www.negotiationeurope.com

    دانلود فایل

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره : پایان نامه و مقاله علوم انسانی ,مدیریت ,
    برچسب ها :بررسی رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگانی با فروش شركت ,پایان نامه بررسی رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگانی با فروش شركت ,مقاله بررسی رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگانی با فروش شركت ,رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگانی با فروش شركت ,فروش شرکت ,مدیریت بازرگانی ,پایان نامه مدیریت بازرگانی ,دانلود رایگان پایان نامه مدیریت بازرگانی ,مدیریت ,
    بازدید : 30 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    مطالب مرتبط
  • بررسی رابطة تك فرزندی با اختلالات رفتاری
  • بررسی توصيفی موسيقی و موسيقی درمانی بر روی انسان ها
  • بررسی تأثير ناكامی در ميزان پرخاشگری بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدايی
  • بررسی ميزان تأثير اردوهای تربيتی ـ آموزشی بر رشد شخصيت دانش آموزان
  • نياز سنجی كاركنان اطلاعات
  • مقايسه هوش هيجانی و جرأت ورزی در دانش‌آموزان دختر و پسر نابينا و عادی
  • مقایسه میزان هیجان خواهی دانشجویان متأهل و مجرد
  • مددکاری
  • بررسی علل گرايش جوانان و نوجوانان به قرص های روان گردان
  • شناسايی نيازهای آموزشی و ترويجی توتون کاران
  • روش تحقيق وجود يا عدم وجود رابطه بين سبك زندگی و آرامش روانی
  • روش تحقيق تاثير تبليغات بر ميزان فروش محصولات
  • روش تحقیق مدیریت آموزشی
  • بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت
  • بررسی روابط بين والدين و فرزندان و تأثير آن در تربيت
  • بررسی راه های رسوخ مُدهای غير متعارف بر جامعه
  • بررسی راه های ایجاد علاقه به پوشش اسلامی
  • رابطه بين سخت رويی و نااميدی بين دانشجويان رشته كشاورزي و روانشناسی
  • حجاب و بررسی روند حجاب در جامعه امروزی
  • تعیین کیفیت خدمت رسانی از طریق به کارگیری مدل servqual در مرکز آموزشی درمانی
  • تاثير جو عاطفی خانواده بر اعتماد به نفس فرزندان
  • تأثير اسباب بازی در بهبود كودكان پيش دبستانی بستری در بيمارستان
  • پرورش تدریجی روان کودک
  • کودکان بيش‌فعال
  • عوامل موثر بر ترک اعتياد
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 4306
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 6
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 969
  • باردید دیروز : 7,213
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 49
  • بازدید هفته : 29,658
  • بازدید ماه : 175,616
  • بازدید سال : 665,862
  • بازدید کلی : 6,519,588
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی