close
دانلود فیلم
تلفيق الگوريتم رقابت استعماري و انتخاب سريع زمان آماده سازي در حل مسأله برنامه ريزي توا�

تلفيق الگوريتم رقابت استعماري و انتخاب سريع زمان آماده سازي در حل مسأله برنامه ريزي توا�

پايان نامه تلفيق الگوريتم رقابت استعماري و انتخاب سريع زمان آماده سازي در حل مسأله برنامه ريزي توالي هواپيماها  یکی از پایان نامه و تحقیق های جامع و کامل و دارای منابع معتبر می باشد این پایان نامه دارای 79 صفحه به صورت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد که جهت دریافت و دانلودمتن کامل پايان نامه تلفيق الگوريتم رقابت استعماري و انتخاب سريع زمان آماده سازي در حل مسأله برنامه ريزي توالي هواپيماها بر روی گزینه خرید انتهای ایمیل کلیک نمائید پس از وارد نمودن اطلاعات مربوطه و پرداخت قادر به دانلود متن کامل پایان نامه مربوطه می باشد همچنین لینک پایان نامه همان لحظه به ایمیل شما ارسال می گردد.

 

چکیده

مدیریت ترافیک هوایی یکی از مشاغل حساس و پراسترس است که همه‌روزه با مشکلات و موانع مختلفی روبه­رو می­شود و مسأله توالی هواپیما (Aircraft Sequencing Problem) یکی از مهم­ترین مسائلی است که این روزها در حوزه کاری مراقبت پرواز (Air Traffic Control) به آن پرداخته می­شود.

مسأله توالی هواپیما يك مسأله NP-سخت است، الگوريتم­هاي دقيق كارايي خود را بر روي اين مسأله در ابعاد بالا از دست مي­دهند و نمي­توانند به جواب بهينه در یک‌زمان قابل‌قبول دست يابند؛ درنتیجه امروزه براي حل اين­گونه مسائل از الگوريتم­هاي ابتكاري و فرا ابتكاري استفاده مي­شود.

در این پایان‌نامه سعی شده با تلفیق الگوریتم ERT(Earliest Ready Time) جهت انتخاب بهترین هواپیمای آماده عملیات با الگوریتم استعماری اصلاحی که از روش نزدیک­ترین همسایه تصادفی برای تابع جذب در کنار روش بهبود­دهنده سه­نقطه­ای برای تابع انقلاب استفاده کرده، روش جدیدی در حل مسأله توالی هواپیما ارائه شود. نتایج حاصل از پیاده‌سازی این الگوریتم نشان می­دهد که در مقایسه با سایر الگوریتم­ها از کارایی بالایی برخوردار است.


فهرست مطالب

1- مقدمه طرح پیشنهادی   
1-1- مقدمه   
1-2- طرح موضوع   
1-3- مفروضات، محدودیت ها   
1-4- اهداف تحقیق   
1-5- جنبه¬ی جدید بودن و نوآوری   
1-6- نتایج حاصل از تحقیق   
1-7- ساختار پایان نامه   
2- مروری بر کارهای گذشته   
2-1- مقدمه   
2-2- توالی فرود هواپیما   
2-3- تخصیص ورودی مسافری   
2-4- پیشینه تحقیق   
2-5- مدل برنامه ریزی خطی برنامه   
3- روش پیشنهادی   
3-1- راه¬کار پیشنهادی   
3-2- الگوریتم تکاملی   
3-2-1- مقدمه   
3-2-2- علت استفاده از الگوریتم‌های تکاملی   
3-2-3- انواع الگوریتم‌های تکاملی   
3-3- الگوریتم رقابت استعماری   
3-3-1- شکل¬دهی امپراطوری اولیه   
3-3-2- مدل‌سازی سیاست جذب   
3-3-3- جابجایی موقعیت مستعمره و امپرالیسست   
3-3-4- قدرت کل یک امپراطوری   
3-3-5- رقابت استعماری   
3-3-6- سقوط امپراطوری های ضعیف   
3-3-7- همگرایی   
3-4- الگوریتم رقابت استعماری اصلاحی   
3-5- الگوریتم‌های ترکیبی بکار رفته   
4- ارزیابی سیستم   
4-1- مقدمه   
4-2- مدل‌سازی روش پیشنهادی   
4-3- ارزیابی راه کار پیشنهادی   
4-4- مسائل مورد مقایسه   
4-4-1- مقایسه نتایج پروازهای ورودی و خروجی به تعداد 15   
4-4-2- مقایسه نتایج پروازهای ورودی و خروجی به تعداد 20   
4-4-3- مقایسه نتایج پروازهای ورودی و خروجی به تعداد 25   
5- نتیجه¬گیری و ارائه پیشنهاد‌ها   
5-1- جنبه نوآوری   
5-2- نتیجه مقایسه نتایج   
5-3- پیشنهاد‌ها   
6- مراجع

قيمت فايل ورد پروژه : 10000 تومان
 دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود پایان نامه به شما نشان داده می شود
پشتیبانی سایت :        09010633413

 
فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

مدل سازي گره و محاسبه مصرف توان پردازشي شبكه هاي حسگر بي‌سيم به كمك شبكه عصبي


مدلسازي ديناميکي يکسوساز شش پالسه تريستوري در يک سيستم تحريک استاتيک ژنراتورسنکرون


مدلسازی توربین بادی متصل به شبکه توزیع و یا فوق توزیع جهت تامین بار


مدلسازی دینامیکی و شبیه‌سازی مبدل باک و مبدل بوست


مدل سازی، تحلیل و بهینه سازی گیربکس مغناطیسی با استفاده از روش اجزاء محدود FEM


کنترل تولیدات پراکنده در بازار خرده فروشی با روش مونت کارلو


مدل سازی پوشش دینامیکی شبکه های حسگر خودرویی بر مبنای مدل های آماری حرکت


کنترل ولتاژ در میکرو شبکه شامل توربین های بادی بر پایه ژنراتور القایی و ژنراتور سنکرون


کاهش مصرف انرژی در شبکه حسگر بی سیم با استفاده از بلوم فیلتر


تجدید آرایش شبکه های توزیع شعاعی به منظور کاهش تلفات و بهبود پروفایل ولتاژدر حضور ریز شبکه ها


شبیه سازی و کنترل یک سیستم تولید توان ترکیبی پیل سوختی/باطری/ ابر خازن به منظور تغذیه یك موتور الکت


طراحی کنترل کننده استاتیکی مقاوم خروجی برای نیل به تعقیب فازی برای سیستمهای غیرخطی توصیف شده با مد


طراحي کنترل‌کننده‌اي بر مبناي منطق فازي براي بهبود عملکرد جبرانساز استاتيکي سنکرون


طراحی و پیاده سازی کنترلر غیر خطی مبدل ِDC_DC کاهنده


طراحی و شبیه سازی اینورتر سه سطحی


طراحی و پیاده‌سازی الگوریتم حلقه قفل فاز در یک جبران‌ساز استاتیکی


طراحی سامانه قرائت کنتور آب به شیوه خاموش و ارسال کارکرد با شبکه بی سیم یا تلفن


طراحی الگوریتم جدید زمان بندی برای کاربران بلادرنگ و غیربلادرنگ در شبکه های LTE


طراحی مبدل های dc-dc جهت تولید پالس ولتاژ بالا


طراحی کنترل بهینۀ تطبیقی برای سیستم های با دینامیک پیچیده بر مبنای روش‌های محاسبات نرم


طراحی و شبیه سازی تقویت کننده با توان پایین برای کاربرد در سنسورهای تصویری


طراحی و پیاده سازی کنترلر درایو موتور القایی


طراحی خلبان خودکار با استفاده از سیستم موقعیت یاب و حذف سیستم وضعیت سنج برای هواپیماهای بدون سرنشی


طراحی بهینه و آنالیز ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم روتور بیرونی برای توربین های بادی


طراحی الگوريتم های تخصيص نرخ بهينه بر مبنای تابع سودمندی در شبکه های داده


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید