close
ویزای ایران
پروژه استفاده از کامپوزیت در تولید قطعات خودرو

پروژه استفاده از کامپوزیت در تولید قطعات خودرو

عنوان کامل: پروژه بررسی کامپوزیت الیاف طبیعی در تولید قطعات خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
بخشی از مقدمه:
باورود به قرن بیست ویکم وبا افزایش جمعیت وبهبود سطح زندگی،تأمین مواداولیه یکی ازدغدغه های مهم بشری است به نحوی که علاوه برکاهش منابع اولیه موردنیازبه واسطه افزایش مصرف،عدم مصرف متوازن وصحیح ازمنابع ،باعث افزایش خسارت به محیط زیست گردیده است.لذایکی از گزینه هایی که موردتوجه خاصی قرارگرفته است،استفاده ازضایعات الیاف طبیعی است.
ازطرفی قطعات داخلی تزئینی خودرو، ترکیبی ازرزینها(ترموپلاستیک یا ترموست)وفیلرهای ارزان قیمت است.درکل رزین به عنوان بستری برای حضور فیلرعمل کرده وبه کامپوزیت امکان شکل پذیری وفرم گیری می دهد.
زمانی که ازکامپوزیت های  ترموپلاستیک تقویت شده استفاده میشود،رزین دردرصدهای پایین فیلرنقش ماتریس رابازی کرده ودردرصدهای بالای فیلر،نقش رزین مانندچسبی است که الیاف رابه هم می چسباند.
فیلرهای این دسته ازکامپوزیت ها را موادی مانندمنسوجات(Textiles & textile scrim)الیاف چوب(wood fiber)آرد چوب(wood flour)،وسلولز تشکیل می دهند.تمام این مواد ارزان قیمت بوده وبه سهولت نیزقابل دسترسی هستند.استفاده ازفیلرهای فوق منجربه کاهش قیمت ووزن قطعه ونیزپایداری آن درشرایط عملکردی میشود.


فصل اول
مقدمه    
1-1-کامپوزیتهای الیاف طبیعی   
1-2-  ویژگیهای کامپوزیتهای مصرفی درتولیدقطعات تزئینی    
1-3-انواع کامپوزیت های مصرفی درتولید قطعات تزئینی داخل خودرو   
1-3-1- کامپوزیتهای الیاف چوب   
1-3-2- PPپرشده باآب   
1-3-3- پرشده با منسوجات   
1-3-4-ppوسلولز   
1-4-کامپوزیتهای الیاف سلولزی مصرفی درطول قطعات خودرو
1-5-ساخت قطعات ونتایج عملی
1-6- نتیجه گیری
فصل دوم
2-1-کامپوزیت   
2-2- ویژگیهای اصلی کامپوزیت ها   
2-3- نقش الیاف درساختار مواد کامپوزیتی(کامپوزیتهای لیفی)   
2-4- رزین (ماتریس)ونقش آن درکامپوزیت
2-5- انواع رزینهای پلیمری عبارتنداز
2-5-1-رزینهای گرما سخت شامل
2-5-2- رزینهای گرمانرم شامل
2-6- طبقه بندی روشهای مختلف شکل دهی کامپوزیتها
2-6-1-روش قالب بسته
2-6-2- روش قالب باز
2-7- طبقه بندی موادافزودنی در کامپوزیتها
 2-7-1-پرکننده ها
2-7-2-سایر موادافزودنی در کامپوزیت ها
فصل سوم:انواع کامپوزیتهای الیاف طبیعی ساختاروخواص
3-1-انواع کامپوزیتهای الیاف طبیعی ساختاروخواص   
3-2- اثررزین و پخت آن بر خواص کامپوزیت
3-3- خواص ترمو الاستیک الیاف طبیعی
3-4- ریز ساختارالیاف
3-5- الاستیک غیر ایزوتروپی
3-6-انبساط حرارتی
3-7-بررسی اثر پارامترهای بین الیاف وسطح مشترک برخستگی کامپوزیت الیاف طبیعی
3-8-تأثیر ساختارمنسوجات
3-9-اثرچسبندگی ماتریس/ الیاف
3-10-اثر استحکام الیاف ومدول
3-11- اثر مقدارالیاف
فصل چهارم :مروری بر قطعات تزئینی خودرو
4-1- سقف
4-2- ساختار سقف
4-3-رودری 
4-4-طاقچه عقب
4-5- دیگر قطعات تزئینی داخلی
4-5-1-جلو داشبورد
4-5-2-آفتابگیر
4-5-3-روکش های روگلگیری و صندوق عقب
فصل پنجم:کامپوزیت های مصرفی در تولید قطعات خودرو
5-1-کامپوزیت های مصرفی در تولید قطعات خودرو
5-2-لوزم مصرف کامپوزیت ها در خودرو
5-2-1- اس.ام.سی
5-2-2-جی.ام.تی
5-3-کامپوزیت های مصرفی در تولید قطعات داخلی خودرو
5-3- انواع مواد کامپوزیتی مصرفی در تولید قطعات تزئینی
5-3-1-کامپوزیت های الیاف چوب
5-3-2-پلی پروپیلن پر شده با آرد چوب
5-3-3-پلی پرو پلین پرشده با منسوجات
5-3-4- پلی پروپیلن و سلولز 
5-3-5- ویژگی های کامپوزیت مصرفی در تولید قطعات تزئینی
فصل ششم :کامپوزیت های الیاف طبیعی در قطعات تزئینی خودرو
6-1- الیاف سلولزی
6-2- روش تولید کامپوزیت های الیاف طبیعی
6-3-معایب و مزایای کامپوزیت های الیاف طبیعی در مقایسه با مواد متداول مصرفی
6-4-بازیافت قطعات تزئینی

 

پروژه دارای فهرست اشکال می باشد

قيمت فايل ورد پروژه : 7000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


 

برچسب ها
لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

نحوه شکل­ گیری الگوی جریان و فرسایش در قوس رودخانه ­ها


ارائه یک سیستم تشخیص نفوذ به شبکه کامپیوتری با استفاده از الگوریتم فراابتکاری


دانلود پایان نامه بررسی سوئیچ های اترنت


بررسی عملکرد و رفتار قاب های بتن آرمه با جداسازه ای لرزه‌ای


توسعه مدلی مبتنی بر فناوری سنجش از دور (اپتیکی) به منظور برآورد خسارت ساختمانها در برابر زلزله


بررسی رفتار خمشی تیرهای بتنی سبک و مسلح شده با میلگردهای FRP


بررسی تعیین مقاومت نهایی و ضریب رفتار دیوار برشی بتنی سبک با قاب های فولادی سرد نورد شدهLSF


بررسی عددی کاهش پاسخ لرزه ای مخازن ذخیره مایع در اثر به کارگیری جداسازهای لرزه ای


بررسی تغییرات مدول الاستیسته و ضریب عکس‌العمل بستر و میزان ظرفیت باربری در ‏خاک‌ بهسازی شده


بررسی رفتار خزشی خاک ماسه ای مسلح شده با الیاف ژئوسنتتیک در شرایط آزمایشگاهی


بررسی تأثیر پارامترهای هندسی آبشکن و عمق کارگذاری ریپ رپ جهت محافظت از آبشکن


شناسایی ماتریس های مشخصه سیستم با استفاده از حل معکوس معادلات حرکت در حوزه فرکانس در سازه ها با نام


بهینه سازی دیوار برشی در ساختمان های بتنی 7 تا 15 طبقه نامنظم در پلان واقع در منطقه با خطر خیلی زیاد و


پایان نامه پیش پردازش داده های نا متوازن با استفاده از ماشین بردار پشتیبان


پایان نامه مقاوم سازی اعضای آسیب ­پذیر گنبدهای فضاکار در برابر خرابی پیشرونده


ارزیابی شبکه های توزیع آب با استفاده از روش آنتروپی اطلاعات بر پایه عدم قطعیت های مکانیکی و هیدرولی


افزایش شکل پذیری قابهای مهار بندی شده هم محور با بکارگیری فولاد تنش تسلیم پائین در مهار بند ها


پایان نامه طراحی بهینه لرزه­ای قاب­های فولادی


پایان نامه بررسی مشکلات اجرائی پروژه های مقاوم سازی ساختمانهای آموزشی وارائه راهکار


پایان نامه تحلیل ترک به شیوه‌ جزء‌های محدود


پایان نامه تحلیل تنش های پسماند ناشی از جوشکاری در صفحات دارای بازشو و سخت کننده


پایان نامه تحلیل هیدرودینامیکی سکوی نیمه شناور خرپایی تحت امواج تصادفی


پایان نامه تشخیص آسیب در پل های فولادی با استفاده از الگوریتم های تکاملی


تعیین تابع امپدانس ترکیبی افقی و گهواره ­ای برای یک پی مستطیلی صلب مستقر بر یک نیم­ فضای ایزوتروپ ج


تعیین فشار هیدرودینامیک در مخزن سدهای بتنی وزنی تحت اثر بار دینامیکی با احتساب ویسکوزیته سیال


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید