close
دانلود فیلم
پروژه استفاده از کامپوزیت در تولید قطعات خودرو

پروژه استفاده از کامپوزیت در تولید قطعات خودرو

عنوان کامل: پروژه بررسی کامپوزیت الیاف طبیعی در تولید قطعات خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
بخشی از مقدمه:
باورود به قرن بیست ویکم وبا افزایش جمعیت وبهبود سطح زندگی،تأمین مواداولیه یکی ازدغدغه های مهم بشری است به نحوی که علاوه برکاهش منابع اولیه موردنیازبه واسطه افزایش مصرف،عدم مصرف متوازن وصحیح ازمنابع ،باعث افزایش خسارت به محیط زیست گردیده است.لذایکی از گزینه هایی که موردتوجه خاصی قرارگرفته است،استفاده ازضایعات الیاف طبیعی است.
ازطرفی قطعات داخلی تزئینی خودرو، ترکیبی ازرزینها(ترموپلاستیک یا ترموست)وفیلرهای ارزان قیمت است.درکل رزین به عنوان بستری برای حضور فیلرعمل کرده وبه کامپوزیت امکان شکل پذیری وفرم گیری می دهد.
زمانی که ازکامپوزیت های  ترموپلاستیک تقویت شده استفاده میشود،رزین دردرصدهای پایین فیلرنقش ماتریس رابازی کرده ودردرصدهای بالای فیلر،نقش رزین مانندچسبی است که الیاف رابه هم می چسباند.
فیلرهای این دسته ازکامپوزیت ها را موادی مانندمنسوجات(Textiles & textile scrim)الیاف چوب(wood fiber)آرد چوب(wood flour)،وسلولز تشکیل می دهند.تمام این مواد ارزان قیمت بوده وبه سهولت نیزقابل دسترسی هستند.استفاده ازفیلرهای فوق منجربه کاهش قیمت ووزن قطعه ونیزپایداری آن درشرایط عملکردی میشود.


فصل اول
مقدمه    
1-1-کامپوزیتهای الیاف طبیعی   
1-2-  ویژگیهای کامپوزیتهای مصرفی درتولیدقطعات تزئینی    
1-3-انواع کامپوزیت های مصرفی درتولید قطعات تزئینی داخل خودرو   
1-3-1- کامپوزیتهای الیاف چوب   
1-3-2- PPپرشده باآب   
1-3-3- پرشده با منسوجات   
1-3-4-ppوسلولز   
1-4-کامپوزیتهای الیاف سلولزی مصرفی درطول قطعات خودرو
1-5-ساخت قطعات ونتایج عملی
1-6- نتیجه گیری
فصل دوم
2-1-کامپوزیت   
2-2- ویژگیهای اصلی کامپوزیت ها   
2-3- نقش الیاف درساختار مواد کامپوزیتی(کامپوزیتهای لیفی)   
2-4- رزین (ماتریس)ونقش آن درکامپوزیت
2-5- انواع رزینهای پلیمری عبارتنداز
2-5-1-رزینهای گرما سخت شامل
2-5-2- رزینهای گرمانرم شامل
2-6- طبقه بندی روشهای مختلف شکل دهی کامپوزیتها
2-6-1-روش قالب بسته
2-6-2- روش قالب باز
2-7- طبقه بندی موادافزودنی در کامپوزیتها
 2-7-1-پرکننده ها
2-7-2-سایر موادافزودنی در کامپوزیت ها
فصل سوم:انواع کامپوزیتهای الیاف طبیعی ساختاروخواص
3-1-انواع کامپوزیتهای الیاف طبیعی ساختاروخواص   
3-2- اثررزین و پخت آن بر خواص کامپوزیت
3-3- خواص ترمو الاستیک الیاف طبیعی
3-4- ریز ساختارالیاف
3-5- الاستیک غیر ایزوتروپی
3-6-انبساط حرارتی
3-7-بررسی اثر پارامترهای بین الیاف وسطح مشترک برخستگی کامپوزیت الیاف طبیعی
3-8-تأثیر ساختارمنسوجات
3-9-اثرچسبندگی ماتریس/ الیاف
3-10-اثر استحکام الیاف ومدول
3-11- اثر مقدارالیاف
فصل چهارم :مروری بر قطعات تزئینی خودرو
4-1- سقف
4-2- ساختار سقف
4-3-رودری 
4-4-طاقچه عقب
4-5- دیگر قطعات تزئینی داخلی
4-5-1-جلو داشبورد
4-5-2-آفتابگیر
4-5-3-روکش های روگلگیری و صندوق عقب
فصل پنجم:کامپوزیت های مصرفی در تولید قطعات خودرو
5-1-کامپوزیت های مصرفی در تولید قطعات خودرو
5-2-لوزم مصرف کامپوزیت ها در خودرو
5-2-1- اس.ام.سی
5-2-2-جی.ام.تی
5-3-کامپوزیت های مصرفی در تولید قطعات داخلی خودرو
5-3- انواع مواد کامپوزیتی مصرفی در تولید قطعات تزئینی
5-3-1-کامپوزیت های الیاف چوب
5-3-2-پلی پروپیلن پر شده با آرد چوب
5-3-3-پلی پرو پلین پرشده با منسوجات
5-3-4- پلی پروپیلن و سلولز 
5-3-5- ویژگی های کامپوزیت مصرفی در تولید قطعات تزئینی
فصل ششم :کامپوزیت های الیاف طبیعی در قطعات تزئینی خودرو
6-1- الیاف سلولزی
6-2- روش تولید کامپوزیت های الیاف طبیعی
6-3-معایب و مزایای کامپوزیت های الیاف طبیعی در مقایسه با مواد متداول مصرفی
6-4-بازیافت قطعات تزئینی

 

پروژه دارای فهرست اشکال می باشد

قيمت فايل ورد پروژه : 7000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


 

برچسب ها
لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

شبيه‌سازي و كنترل توربين‌ بادي مجهز به ژنراتور القايي دو سو تغذيه در شبكه‌هاي نامتعادل


شناسایی سیستم واحد استحصال گوگرد و کنترل سیکل فرآوری آن به کمک کنترلرهای پیشرفته


پایان نامه ارائه مدلی جهت استقرار مدیریت پروژه امنیت اطلاعات (بر اساس استاندارد PMBOK)


حفاظت یک ریزشبکه درحالت متصل و مستقل از شبکه


دانلود پروژه افزایش تلفات شبکه در اثر عدم تعادل بار


پایان نامه کامل و جامع با موضوع محاسبات توری


پایان نامه با عنوان بررسی و مطالعه مکانیزم های بانک های اطلاعاتی توزیع شده سیار


جایابی بهینه خازن با هدف بهبود پروفیل ولتاژ و کمینه سازی تلفات توان شبکه توزیع واقعی با مدل سازی با


سيستم تشخيص موانع موجود در جاده بروش ديتا فيوژن چند حسگری (سيستم ترمز اضطراري خودرو)


زمان‌بندی تعمیرات خطوط انتقال با در نظر گرفتن آسیب‌پذیری سیستم قدرت


زمان‌بندی تخصیص لینک با رویکرد تامین خدمات سرویس درشبکه‌های مش بی‌سیم


حذف تداخل در کانال مرجع رادار پسیو مبتنی بر سیگنال پخش تلویزیون دیجیتال توسط فرستنده های زمینی با


سیستم پارکینگ هوشمند کنار خیابانی با استفاده از ارتباطات بین خودرویی تحت موبایل


روش های هوشمند توزیع اقتصادی توان اکتیو بین ژنراتورها با در نظر گرفتن تلفات


رفع ماتی از تصاویر چهره به منظور استفاده در یک سیستم بازشناسی چهره


شبیه سازی سیستم فتوولتاییک به منظور طراحی بهینه و حداکثر سوددهی


ساخت سنسور رطوبت با استفاده از نانو لوله هاي کربني


ردیابی اشیاء متحرک چندگانه در تصاویر دوربین متحرک


جايابی بهينه محدود کننده‌های جريان خطا در ميکروگريدها به منظور بهبود تداوم سرويس


ردگیری نقطه توان بیشینه با بکارگیری تشخیص پارامتر برخط برای توربین بادی با ژنراتور مغناطیس دائم


جبران سازی فلیکر ولتاژ در خروجی توربین های بادی بر پایه ژنراتور القایی توسط استات کام جهت بهبود توا


جداسازی پروجکشن های پروتز و ایمپلنت های بافت در تصاویر ساینوگرام سی تی اسکن اسپایرال با استفاده از


بهینه سازی جایگذاری گره ها در محیط های مختلف برای شبکه های حسگر فراپهن باند مکان یاب


جایابی بهینه ادوات SVC & TCSC به منظور کاهش تلفات در سیستم های انتقال با استفاده از الگوریتم ژنتیک


تحلیل و طراحی یک تمام جمع کننده بهبود یافته


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید