close
ویزای ایران
پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي چندراهه ورودي موتورخودرو

پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي چندراهه ورودي موتورخودرو

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات خودرو

عنوان کامل: پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي  چندراهه ورودي موتورخودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 74
مقدمه:
از زمان ساخت اولين خودرو تاكنون تلاشهاي فراواني در جهت بهبود عملكرد موتورهاي احتراق داخلي  صورت گرفته است. اين بهبود در ابتدا بيشتر بر روي افزايش توان و گشتاور متمركز بوده است ولي درحال حاضر كاهش آلاينده ها و مصرف سوخت نيز از اهداف اصلي بشمار مي روند براي دستيابي به بهترين عملكرد موتور، تمامي اجزاء آن بايد دقيق 1 طراحي شوند. سيستم مكش موتور بخشي از اين اجزاء مهم بشمار ميرود كه بايد بطور صحيح طراحي شود و معيار چگونگي عملكرد آن با عبارت بازده تنفسي 2 معلوم مي شود و هدف افزايش هرچه بيشتر بازده تنفسي مي باشد. چندراهه ورودي وظيفه توزيع هوا و سوخت به سيلندرها را بر عهده دارد. عملكرد مطلوب يك چندراهه ورودي توزيع يكنواخت مخلوط بين سيلندرها مي باشد. در اين صورت سيلندرها مي توانند عملكرد يكنواخت و يكسان داشته باشند. از طرفي ديگر مطلوب اين است كه افت فشار چندراهه ورودي تا حد ممكن كم باشد تا مخلوط بيشتري به سيلندرها ارسال شده و بازده تنفسي موتور افزايش يابد. (در اين پروژه  از لفظ موتور بجاي موتور احتراق داخلي استفاده شده است ) اصول طراحي چندراهه ورودي موتورهاي با سيستم سوخت رساني چندنقطه اي با تك نقطه اي متفاوت مي باشد. در موتورهاي نوع اول، سوخت در راهگاه و قبل از سوپاپ تزريق مي گردد و در
1 -careful engine design
2 - volumetric efficiency
چندراهه تنها هوا جريان دارد.

مقدمه
مروري بر تحقيقات صورت گرفته در طراحي چندراهه ورودي
نقش چندراهه ورودي در عملكرد موتور و پارامترهاي طراحي
انواع چندراهه ورودي
الف- چندراهه ورودي در موتورهاي با سيستم سوخت رساني تك نقطه اي
پارامترهاي مورد نظر در طراحي
1- سطح مقطع شاخه ها
2- طول شاخه ها
3- جنس چند راهه
ب-  چندراهه ورودي موتورهاي با سيستم سوخترساني چند نقطه اي
پديده رم
پديده تنظيم
اثر ابعاد چندراهه موتور سوخترساني چند نقطه اي بر بازده تنفسي
1-    مخزن آرامش
2-     شاخه ثانويه
الف – طول لوله ثانويه
ب- سطح مقطع ثانويه
3- شاخه هاي اصلي
الف – طول لوله هاي  اصلي
ب- سطح مقطع لوله هاي اصلي
نيجه گيري از بررسي ابعاد هندسي چند راهه
 چندراهه هندسه متغير
مخزن آرامش متغير
لوله ثانويه متغير
لوله هاي اصلي متغير
زمانبندي سوپاپها
 الف-  اثر بازشدن زودتر سوپاپ ورودي
 ب – اثر بازشدن ديرهنگام سوپاپ ورودي
 ج -   بسته شدن سوپاپ ورودي
 د - زمانبندي متغير سوپاپها
مراحل  شبيه سازي چندراهه ورودي
1- شبيه سازي يك بعدي  
2- شبيه سازي سه بعدي
الف – تحليل حا لت دائم
ب – تحليل حالت غير دائم  
نرم افزارهاي شبيه سازي يك بعدي و سه بعدي
مراحل شبيه سازي سه بعدي
 الف - مدل سازي
 ب- شبكه بندي
ج - حل عددي
معادلات حاكم بر جريان در چند راهه ورودي
الف -  معادله بقائي جرم  پيوستگي
ب- معادله بقائي ممنتوم
ج – معادله ا نرژي
د-اثر  آشفتگي

قيمت فايل ورد پروژه : 7000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


برچسب ها
لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

نحوه شکل­ گیری الگوی جریان و فرسایش در قوس رودخانه ­ها


ارائه یک سیستم تشخیص نفوذ به شبکه کامپیوتری با استفاده از الگوریتم فراابتکاری


دانلود پایان نامه بررسی سوئیچ های اترنت


بررسی عملکرد و رفتار قاب های بتن آرمه با جداسازه ای لرزه‌ای


توسعه مدلی مبتنی بر فناوری سنجش از دور (اپتیکی) به منظور برآورد خسارت ساختمانها در برابر زلزله


بررسی رفتار خمشی تیرهای بتنی سبک و مسلح شده با میلگردهای FRP


بررسی تعیین مقاومت نهایی و ضریب رفتار دیوار برشی بتنی سبک با قاب های فولادی سرد نورد شدهLSF


بررسی عددی کاهش پاسخ لرزه ای مخازن ذخیره مایع در اثر به کارگیری جداسازهای لرزه ای


بررسی تغییرات مدول الاستیسته و ضریب عکس‌العمل بستر و میزان ظرفیت باربری در ‏خاک‌ بهسازی شده


بررسی رفتار خزشی خاک ماسه ای مسلح شده با الیاف ژئوسنتتیک در شرایط آزمایشگاهی


بررسی تأثیر پارامترهای هندسی آبشکن و عمق کارگذاری ریپ رپ جهت محافظت از آبشکن


شناسایی ماتریس های مشخصه سیستم با استفاده از حل معکوس معادلات حرکت در حوزه فرکانس در سازه ها با نام


بهینه سازی دیوار برشی در ساختمان های بتنی 7 تا 15 طبقه نامنظم در پلان واقع در منطقه با خطر خیلی زیاد و


پایان نامه پیش پردازش داده های نا متوازن با استفاده از ماشین بردار پشتیبان


پایان نامه مقاوم سازی اعضای آسیب ­پذیر گنبدهای فضاکار در برابر خرابی پیشرونده


ارزیابی شبکه های توزیع آب با استفاده از روش آنتروپی اطلاعات بر پایه عدم قطعیت های مکانیکی و هیدرولی


افزایش شکل پذیری قابهای مهار بندی شده هم محور با بکارگیری فولاد تنش تسلیم پائین در مهار بند ها


پایان نامه طراحی بهینه لرزه­ای قاب­های فولادی


پایان نامه بررسی مشکلات اجرائی پروژه های مقاوم سازی ساختمانهای آموزشی وارائه راهکار


پایان نامه تحلیل ترک به شیوه‌ جزء‌های محدود


پایان نامه تحلیل تنش های پسماند ناشی از جوشکاری در صفحات دارای بازشو و سخت کننده


پایان نامه تحلیل هیدرودینامیکی سکوی نیمه شناور خرپایی تحت امواج تصادفی


پایان نامه تشخیص آسیب در پل های فولادی با استفاده از الگوریتم های تکاملی


تعیین تابع امپدانس ترکیبی افقی و گهواره ­ای برای یک پی مستطیلی صلب مستقر بر یک نیم­ فضای ایزوتروپ ج


تعیین فشار هیدرودینامیک در مخزن سدهای بتنی وزنی تحت اثر بار دینامیکی با احتساب ویسکوزیته سیال


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید