close
دانلود فیلم
پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي چندراهه ورودي موتورخودرو

پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي چندراهه ورودي موتورخودرو

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات خودرو

عنوان کامل: پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي  چندراهه ورودي موتورخودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 74
مقدمه:
از زمان ساخت اولين خودرو تاكنون تلاشهاي فراواني در جهت بهبود عملكرد موتورهاي احتراق داخلي  صورت گرفته است. اين بهبود در ابتدا بيشتر بر روي افزايش توان و گشتاور متمركز بوده است ولي درحال حاضر كاهش آلاينده ها و مصرف سوخت نيز از اهداف اصلي بشمار مي روند براي دستيابي به بهترين عملكرد موتور، تمامي اجزاء آن بايد دقيق 1 طراحي شوند. سيستم مكش موتور بخشي از اين اجزاء مهم بشمار ميرود كه بايد بطور صحيح طراحي شود و معيار چگونگي عملكرد آن با عبارت بازده تنفسي 2 معلوم مي شود و هدف افزايش هرچه بيشتر بازده تنفسي مي باشد. چندراهه ورودي وظيفه توزيع هوا و سوخت به سيلندرها را بر عهده دارد. عملكرد مطلوب يك چندراهه ورودي توزيع يكنواخت مخلوط بين سيلندرها مي باشد. در اين صورت سيلندرها مي توانند عملكرد يكنواخت و يكسان داشته باشند. از طرفي ديگر مطلوب اين است كه افت فشار چندراهه ورودي تا حد ممكن كم باشد تا مخلوط بيشتري به سيلندرها ارسال شده و بازده تنفسي موتور افزايش يابد. (در اين پروژه  از لفظ موتور بجاي موتور احتراق داخلي استفاده شده است ) اصول طراحي چندراهه ورودي موتورهاي با سيستم سوخت رساني چندنقطه اي با تك نقطه اي متفاوت مي باشد. در موتورهاي نوع اول، سوخت در راهگاه و قبل از سوپاپ تزريق مي گردد و در
1 -careful engine design
2 - volumetric efficiency
چندراهه تنها هوا جريان دارد.

مقدمه
مروري بر تحقيقات صورت گرفته در طراحي چندراهه ورودي
نقش چندراهه ورودي در عملكرد موتور و پارامترهاي طراحي
انواع چندراهه ورودي
الف- چندراهه ورودي در موتورهاي با سيستم سوخت رساني تك نقطه اي
پارامترهاي مورد نظر در طراحي
1- سطح مقطع شاخه ها
2- طول شاخه ها
3- جنس چند راهه
ب-  چندراهه ورودي موتورهاي با سيستم سوخترساني چند نقطه اي
پديده رم
پديده تنظيم
اثر ابعاد چندراهه موتور سوخترساني چند نقطه اي بر بازده تنفسي
1-    مخزن آرامش
2-     شاخه ثانويه
الف – طول لوله ثانويه
ب- سطح مقطع ثانويه
3- شاخه هاي اصلي
الف – طول لوله هاي  اصلي
ب- سطح مقطع لوله هاي اصلي
نيجه گيري از بررسي ابعاد هندسي چند راهه
 چندراهه هندسه متغير
مخزن آرامش متغير
لوله ثانويه متغير
لوله هاي اصلي متغير
زمانبندي سوپاپها
 الف-  اثر بازشدن زودتر سوپاپ ورودي
 ب – اثر بازشدن ديرهنگام سوپاپ ورودي
 ج -   بسته شدن سوپاپ ورودي
 د - زمانبندي متغير سوپاپها
مراحل  شبيه سازي چندراهه ورودي
1- شبيه سازي يك بعدي  
2- شبيه سازي سه بعدي
الف – تحليل حا لت دائم
ب – تحليل حالت غير دائم  
نرم افزارهاي شبيه سازي يك بعدي و سه بعدي
مراحل شبيه سازي سه بعدي
 الف - مدل سازي
 ب- شبكه بندي
ج - حل عددي
معادلات حاكم بر جريان در چند راهه ورودي
الف -  معادله بقائي جرم  پيوستگي
ب- معادله بقائي ممنتوم
ج – معادله ا نرژي
د-اثر  آشفتگي

قيمت فايل ورد پروژه : 7000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


برچسب ها
لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

پایان نامه تحلیل عددی و آزمایشگاهی آیرودینامیک یک توربین بادی محور قائم ساونیوس


پایان نامه تحلیل عددی ذخیره سازی انرژی گرمایی در مبدل های حرارتی با مواد تغییر فاز دهنده


تحلیل عددی رفتار دینامیکی پره های توربین بادی با محور عمودی به روش اویلری- لاگرانژی کوپل شده


پایان نامه مطالعه ی تاثیرتشعشع حرارتی بر روی رفتار مکانیکی میکروتیرهای FGM


پایان نامه تحلیل کمانش نانوصفحات کامپوزیتی چندلایه گرفن قرار گرفته بر روی بستر الاستیک


پایان نامه تحلیل فنی اقتصادی سیستم های آبگرمکن خورشیدی در ایران


پایان نامه تخمين قابلیت انفجار در روش تخریب طبقات فرعی


پایان نامه طراحی بهینه منحنی فشار- تغذیه‌ی محوری در فرآیند هیدروفرمینگ گرم لوله‌های سه‌راهی


پایان نامه تعیین زاویه شیب سرتاسری معدن تاگویی ۲ بوکسیت جاجرم با استفاده از روش‌های تحلیلی و عددی


پایان نامه روش‌های آماري در المان محدود و كاربرد آن در انتقال حرارت


پایان نامه تخمین قابلیت انفجار در معادن سنگ آهن بلوک ایران مرکزی با تأکید بر سرعت امواج طولی


پایان نامه شبیه سازی جریان درون شیر کنترلی به کمک نرم افزار CFD


شبیه سازی عددی تأثیرات تولیدکننده گردابه بر افزایش انتقال حرارت سیالات غیر نیوتنی


پایان نامه طراحي و ساخت دستگاه ECAR به منظور بررسي اثرات فرآيند بر روي ورق هاي فولاد کم کربن


پایان نامه طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین


پایان نامه کاربرد تئوری میدان موثردر برهم کش های قوی کورک های سنگین


پایان نامه مدل سازی ترک های ثانویه با استفاده از تئوری انشعاب به روش المان مرزی


پایان نامه مطالعه آزمایشگاهی اثرات دما و کسرحجمی نانوذرات بر لزجت دینامیکی و ضریب هدایت گرمایی نان


پایان نامه کاهش دامنه ارتعاشات لوله هاي ايستگاه هاي تقليل فشار گاز


پایان نامه مطالعه تحلیلی و عددی جهت دهی بردار پیشران به روش سیال غیر همراستا


مطالعه و بررسی فرآیند نورد همسان در کانال زاویه‌دار ورق دو لایه جوش انفجاری شده مس- فولاد


پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد


ارزیابی پایداری گذرای سیستم قدرت با استفاده از داده های واحد های اندازه گیری فازور


پایان نامه بررسی تجارت الکترونیک از دیدگاه فقه امامیه وحقوق بین الملل


دانلود پایان نامه سیستم GSM برق 98 صفحه


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید