close
ویزای ایران
دانلود پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو

دانلود پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو

دسته: تحقیقات خودرو
عنوان کامل:  پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 140
اولين کسي که در اثر تصادف مرد، شخصي به اسم Bridget Driscoll در سال ١٨٩٦بود. سرعت تصادف ٦ کيلومتر بر ساعت بود. بر طبق آمار سال ٢٠٠٥ ، هر ٣٠ ثانيه يک نفر جان خود را در اثر تصادف از دست ميدهد که معادل يک مليون نفر در سال مي باشد. ايران بالاترين آمار مرگ و مير ناشي ازتصادفات را درجهان داراست. ايران با دارا بودن تنها يک درصد جمعيت جهان، دو درصد از تلفات انساني ناشي از تصادف سراسر کشورهاي کره زمين را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمارهاي ارائه شده، روزانه ٦٤ ايراني در تصادفات رانندگي فوت مي کنند. ٧٥٠ نفر نيز در اثر وقوع اين تصادفات با مجروحيت مواجه ميشوند.  
آمار کشته شدگان ايران دو برابرو مجروحان 5.1 برابراستانداردهاي جهاني است.
براساس آخرين آمار سازمان جهاني ايمني راهها، آمار کشته شدگان ناشي از تصادفات در سطح جهان روزانه سه هزار و دويست و تعداد مجروحان ٥٠ هزار نفر است که با اين حساب سهم ايران با توجه به جمعيت بايد حداکثر ٣٢ کشته و ٥٠٠ مجروح باشد. اين آمارها اهميت ايمني در خودرو را بيان ميکند.

فصل اول:نقش اجزای مختلف خودرو در جذب انرژی تصادف
 مقدمه
 اجزای مختلف Front end
Front cross member
Front side member
راههای کمک به تغیر شکل
محاسبات کامپیوتری
بهینه کردنside member  Front
سپر
جاذبهای انرژی
اعضای ساخته شده از ورق در خودرو
گلگیر و محفظه چرخها
کاپوت
پیلار و سینی پشت موتور
سینی باطری
ترکیب بندی قطعات در عقب بندی
کف صندوق
Spare wheel,spare wheel well
Rear side member
در صندوق عقب
Quarter panel /C-pillar
مخزن سوخت
ترکیب بندی قطعات کناری و سقف
B-pillar/Roof
دربها
پنل های ساندویچی 
فصل دوم : اثر مواد بر روی جذب انرژی در خودرو
مقدمه
فوم
میکرو استراکچ
خواص مکانیکی 
منحنی بار گذاری
پاسخ الاستی
پاسخ پلاستیک
پرفیل تو خالی پر شده با فوم
کاربرد در صنعت خودرو
آلومینیوم و فولاد 
فصل سوم :اثر سطح مقطع برروی جذب انرژی ریل های کناری خودرو
مقدمه
اثر سطح مقطع در  S-frame
فرمولاسیون مسئله و مدل المان محدود
نتایج
مدل خالی
مدل با عضو تقویتی داخلی
جذب انرژی مخصوص (S.E.A)
مدل آلومینیومی پر شده بافوم
شبیه سازهای تیوپی بااستفاده از آنالیز حد و المانهاSheel 
فرمولاسیون آنالیز حد
شبیه سازی لهیدگی تیوپها ی مربعی
شبیه سازی لهیدگیS-rails
شبیه سازی عددی  لهیدگی تیوپهای با سطح مقطع چند ضلع
مود های کمانش تدریج
توصیف مدل   LS-DYNA
نتایج شبیه سازی عددی
بحث ونتیجه گیری
فصل چهارم : بررسی بر خورد غیر محوری در ریل خودرو
مقدمه
تئوری اساسی
مدل المان محدود
تعریف لهیدگی مایل
مطالعه پارامتر
اثر ضخامت
اثرات عرض و طول
فرمولاسیون کلی لهیدگی مایل
نتیجه گیری
منابع و مراجع
دارای فهرست اشکال

 

قيمت فايل ورد پروژه : 10000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

نحوه شکل­ گیری الگوی جریان و فرسایش در قوس رودخانه ­ها


ارائه یک سیستم تشخیص نفوذ به شبکه کامپیوتری با استفاده از الگوریتم فراابتکاری


دانلود پایان نامه بررسی سوئیچ های اترنت


بررسی عملکرد و رفتار قاب های بتن آرمه با جداسازه ای لرزه‌ای


توسعه مدلی مبتنی بر فناوری سنجش از دور (اپتیکی) به منظور برآورد خسارت ساختمانها در برابر زلزله


بررسی رفتار خمشی تیرهای بتنی سبک و مسلح شده با میلگردهای FRP


بررسی تعیین مقاومت نهایی و ضریب رفتار دیوار برشی بتنی سبک با قاب های فولادی سرد نورد شدهLSF


بررسی عددی کاهش پاسخ لرزه ای مخازن ذخیره مایع در اثر به کارگیری جداسازهای لرزه ای


بررسی تغییرات مدول الاستیسته و ضریب عکس‌العمل بستر و میزان ظرفیت باربری در ‏خاک‌ بهسازی شده


بررسی رفتار خزشی خاک ماسه ای مسلح شده با الیاف ژئوسنتتیک در شرایط آزمایشگاهی


بررسی تأثیر پارامترهای هندسی آبشکن و عمق کارگذاری ریپ رپ جهت محافظت از آبشکن


شناسایی ماتریس های مشخصه سیستم با استفاده از حل معکوس معادلات حرکت در حوزه فرکانس در سازه ها با نام


بهینه سازی دیوار برشی در ساختمان های بتنی 7 تا 15 طبقه نامنظم در پلان واقع در منطقه با خطر خیلی زیاد و


پایان نامه پیش پردازش داده های نا متوازن با استفاده از ماشین بردار پشتیبان


پایان نامه مقاوم سازی اعضای آسیب ­پذیر گنبدهای فضاکار در برابر خرابی پیشرونده


ارزیابی شبکه های توزیع آب با استفاده از روش آنتروپی اطلاعات بر پایه عدم قطعیت های مکانیکی و هیدرولی


افزایش شکل پذیری قابهای مهار بندی شده هم محور با بکارگیری فولاد تنش تسلیم پائین در مهار بند ها


پایان نامه طراحی بهینه لرزه­ای قاب­های فولادی


پایان نامه بررسی مشکلات اجرائی پروژه های مقاوم سازی ساختمانهای آموزشی وارائه راهکار


پایان نامه تحلیل ترک به شیوه‌ جزء‌های محدود


پایان نامه تحلیل تنش های پسماند ناشی از جوشکاری در صفحات دارای بازشو و سخت کننده


پایان نامه تحلیل هیدرودینامیکی سکوی نیمه شناور خرپایی تحت امواج تصادفی


پایان نامه تشخیص آسیب در پل های فولادی با استفاده از الگوریتم های تکاملی


تعیین تابع امپدانس ترکیبی افقی و گهواره ­ای برای یک پی مستطیلی صلب مستقر بر یک نیم­ فضای ایزوتروپ ج


تعیین فشار هیدرودینامیک در مخزن سدهای بتنی وزنی تحت اثر بار دینامیکی با احتساب ویسکوزیته سیال


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید