آموزش زبان با داستان انگلیسی

دانلود پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو

دسته: تحقیقات خودرو
عنوان کامل:  پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 140
اولين کسي که در اثر تصادف مرد، شخصي به اسم Bridget Driscoll در سال ١٨٩٦بود. سرعت تصادف ٦ کيلومتر بر ساعت بود. بر طبق آمار سال ٢٠٠٥ ، هر ٣٠ ثانيه يک نفر جان خود را در اثر تصادف از دست ميدهد که معادل يک مليون نفر در سال مي باشد. ايران بالاترين آمار مرگ و مير ناشي ازتصادفات را درجهان داراست. ايران با دارا بودن تنها يک درصد جمعيت جهان، دو درصد از تلفات انساني ناشي از تصادف سراسر کشورهاي کره زمين را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمارهاي ارائه شده، روزانه ٦٤ ايراني در تصادفات رانندگي فوت مي کنند. ٧٥٠ نفر نيز در اثر وقوع اين تصادفات با مجروحيت مواجه ميشوند.  
آمار کشته شدگان ايران دو برابرو مجروحان 5.1 برابراستانداردهاي جهاني است.
براساس آخرين آمار سازمان جهاني ايمني راهها، آمار کشته شدگان ناشي از تصادفات در سطح جهان روزانه سه هزار و دويست و تعداد مجروحان ٥٠ هزار نفر است که با اين حساب سهم ايران با توجه به جمعيت بايد حداکثر ٣٢ کشته و ٥٠٠ مجروح باشد. اين آمارها اهميت ايمني در خودرو را بيان ميکند.

فصل اول:نقش اجزای مختلف خودرو در جذب انرژی تصادف
 مقدمه
 اجزای مختلف Front end
Front cross member
Front side member
راههای کمک به تغیر شکل
محاسبات کامپیوتری
بهینه کردنside member  Front
سپر
جاذبهای انرژی
اعضای ساخته شده از ورق در خودرو
گلگیر و محفظه چرخها
کاپوت
پیلار و سینی پشت موتور
سینی باطری
ترکیب بندی قطعات در عقب بندی
کف صندوق
Spare wheel,spare wheel well
Rear side member
در صندوق عقب
Quarter panel /C-pillar
مخزن سوخت
ترکیب بندی قطعات کناری و سقف
B-pillar/Roof
دربها
پنل های ساندویچی 
فصل دوم : اثر مواد بر روی جذب انرژی در خودرو
مقدمه
فوم
میکرو استراکچ
خواص مکانیکی 
منحنی بار گذاری
پاسخ الاستی
پاسخ پلاستیک
پرفیل تو خالی پر شده با فوم
کاربرد در صنعت خودرو
آلومینیوم و فولاد 
فصل سوم :اثر سطح مقطع برروی جذب انرژی ریل های کناری خودرو
مقدمه
اثر سطح مقطع در  S-frame
فرمولاسیون مسئله و مدل المان محدود
نتایج
مدل خالی
مدل با عضو تقویتی داخلی
جذب انرژی مخصوص (S.E.A)
مدل آلومینیومی پر شده بافوم
شبیه سازهای تیوپی بااستفاده از آنالیز حد و المانهاSheel 
فرمولاسیون آنالیز حد
شبیه سازی لهیدگی تیوپها ی مربعی
شبیه سازی لهیدگیS-rails
شبیه سازی عددی  لهیدگی تیوپهای با سطح مقطع چند ضلع
مود های کمانش تدریج
توصیف مدل   LS-DYNA
نتایج شبیه سازی عددی
بحث ونتیجه گیری
فصل چهارم : بررسی بر خورد غیر محوری در ریل خودرو
مقدمه
تئوری اساسی
مدل المان محدود
تعریف لهیدگی مایل
مطالعه پارامتر
اثر ضخامت
اثرات عرض و طول
فرمولاسیون کلی لهیدگی مایل
نتیجه گیری
منابع و مراجع
دارای فهرست اشکال

 

قيمت فايل ورد پروژه : 10000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

پایان نامه ارائه یک روش تولید خودکار داده های ورودی برای تست جهش


پایان نامه ترکیب وب سرویس‌ها مبتنی بر معیار‌های کیفیت سرویس‌ با استفاده از رویکرد فرا مکاشفه‌ای


پایان نامه طراحی وضعیتی امن برای بکار گیری اینترنت اشیا در صنعت نفت و گاز


پایان نامه تحلیل آشکارپذیری روش MOD4 نهان ­نگاری اطلاعات در تصاویر JPEG


پایان نامه حل مسئله زمانبندی سیستم باز با الگوریتم ژنتیک چند جمعیتی با در نظر گرفتن نگهداری ماشین


ارائه نحوه بکارگیری تجهیزات ITS برای بهینه سازی منابع و امکانات در مدیریت بار و حمل ونقل جاده ای


پایان نامه ارائه راهکاری برای چالش های موجود در سیستم عامل های ابری


پیش پردازش داده های نا متوازن با استفاده از ماشین بردار پشتیبان


ارائه مدلی امن برای سیستم­های مدیریت فرآیند کسب­ و­کار در محیط­ های سرویس­ گرا


ارائه یک چارچوب استراتژیک برای نظام مبادلات پیمانکاری فرعیspx در سازمان های بزرگ مقیاس سرویس گرا


ارائه یک روش جدید برای مکان­یابی و همزمان­سازی توامان در شبکه­ های حسگر بی­سیم زیر آب


پایان نامه کلاسه‌بندی رادارهای کشف شده توسط سیستم‌های جنگ الکترونیک


پایان نامه ارائه مدلی با استفاده از منطق فازی برای ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی معماری سرو


پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد


پایان نامه طراحی و پیاده‌سازی یک زبان خاص دامنه برای آزمون نرم‌افزار


دانلود پایان نامه بررسی سوئیچ های اترنت


دانلود پایان نامه ارشد مهندسی برق: افزاره های میکروفلویدیک


پایان نامه سیستم مدیریت هوشمند انرژی ساختمان


پایان نامه جبران سازی اثر تزویج متقابل المان ها


پایان نامه تایید هویت با استفاده از تصاویر عنبیه


پایان نامه پس پردازش با استفاده از پراکندگی مجازی برای ارتقای لبه


پایان نامه بررسی روش های طراحی اتوپایلوت اجسام پرنده


پایان نامه بررسی تئوری فیلترهای تطبیقی غیرخطی


پایان نامه انتخاب ساختار کنترل برای برج های تقطیر


پایان نامه اصول بنیادی و کاربردهای ساختارهای متامتریال


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی