close
دانلود فیلم
دانلود پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو

دانلود پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو

دسته: تحقیقات خودرو
عنوان کامل:  پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 140
اولين کسي که در اثر تصادف مرد، شخصي به اسم Bridget Driscoll در سال ١٨٩٦بود. سرعت تصادف ٦ کيلومتر بر ساعت بود. بر طبق آمار سال ٢٠٠٥ ، هر ٣٠ ثانيه يک نفر جان خود را در اثر تصادف از دست ميدهد که معادل يک مليون نفر در سال مي باشد. ايران بالاترين آمار مرگ و مير ناشي ازتصادفات را درجهان داراست. ايران با دارا بودن تنها يک درصد جمعيت جهان، دو درصد از تلفات انساني ناشي از تصادف سراسر کشورهاي کره زمين را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمارهاي ارائه شده، روزانه ٦٤ ايراني در تصادفات رانندگي فوت مي کنند. ٧٥٠ نفر نيز در اثر وقوع اين تصادفات با مجروحيت مواجه ميشوند.  
آمار کشته شدگان ايران دو برابرو مجروحان 5.1 برابراستانداردهاي جهاني است.
براساس آخرين آمار سازمان جهاني ايمني راهها، آمار کشته شدگان ناشي از تصادفات در سطح جهان روزانه سه هزار و دويست و تعداد مجروحان ٥٠ هزار نفر است که با اين حساب سهم ايران با توجه به جمعيت بايد حداکثر ٣٢ کشته و ٥٠٠ مجروح باشد. اين آمارها اهميت ايمني در خودرو را بيان ميکند.

فصل اول:نقش اجزای مختلف خودرو در جذب انرژی تصادف
 مقدمه
 اجزای مختلف Front end
Front cross member
Front side member
راههای کمک به تغیر شکل
محاسبات کامپیوتری
بهینه کردنside member  Front
سپر
جاذبهای انرژی
اعضای ساخته شده از ورق در خودرو
گلگیر و محفظه چرخها
کاپوت
پیلار و سینی پشت موتور
سینی باطری
ترکیب بندی قطعات در عقب بندی
کف صندوق
Spare wheel,spare wheel well
Rear side member
در صندوق عقب
Quarter panel /C-pillar
مخزن سوخت
ترکیب بندی قطعات کناری و سقف
B-pillar/Roof
دربها
پنل های ساندویچی 
فصل دوم : اثر مواد بر روی جذب انرژی در خودرو
مقدمه
فوم
میکرو استراکچ
خواص مکانیکی 
منحنی بار گذاری
پاسخ الاستی
پاسخ پلاستیک
پرفیل تو خالی پر شده با فوم
کاربرد در صنعت خودرو
آلومینیوم و فولاد 
فصل سوم :اثر سطح مقطع برروی جذب انرژی ریل های کناری خودرو
مقدمه
اثر سطح مقطع در  S-frame
فرمولاسیون مسئله و مدل المان محدود
نتایج
مدل خالی
مدل با عضو تقویتی داخلی
جذب انرژی مخصوص (S.E.A)
مدل آلومینیومی پر شده بافوم
شبیه سازهای تیوپی بااستفاده از آنالیز حد و المانهاSheel 
فرمولاسیون آنالیز حد
شبیه سازی لهیدگی تیوپها ی مربعی
شبیه سازی لهیدگیS-rails
شبیه سازی عددی  لهیدگی تیوپهای با سطح مقطع چند ضلع
مود های کمانش تدریج
توصیف مدل   LS-DYNA
نتایج شبیه سازی عددی
بحث ونتیجه گیری
فصل چهارم : بررسی بر خورد غیر محوری در ریل خودرو
مقدمه
تئوری اساسی
مدل المان محدود
تعریف لهیدگی مایل
مطالعه پارامتر
اثر ضخامت
اثرات عرض و طول
فرمولاسیون کلی لهیدگی مایل
نتیجه گیری
منابع و مراجع
دارای فهرست اشکال

 

قيمت فايل ورد پروژه : 10000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

طراحی الگوریتم جدید زمان بندی برای کاربران بلادرنگ و غیربلادرنگ در شبکه های LTE


پایان نامه بررسی تغییرات رابط کاربری بر نحوه تعامل کاربر با شبکه های اجتماعی


پایان نامه تحلیل عددی و آزمایشگاهی آیرودینامیک یک توربین بادی محور قائم ساونیوس


پایان نامه تحلیل عددی ذخیره سازی انرژی گرمایی در مبدل های حرارتی با مواد تغییر فاز دهنده


تحلیل عددی رفتار دینامیکی پره های توربین بادی با محور عمودی به روش اویلری- لاگرانژی کوپل شده


پایان نامه مطالعه ی تاثیرتشعشع حرارتی بر روی رفتار مکانیکی میکروتیرهای FGM


پایان نامه تحلیل کمانش نانوصفحات کامپوزیتی چندلایه گرفن قرار گرفته بر روی بستر الاستیک


پایان نامه تحلیل فنی اقتصادی سیستم های آبگرمکن خورشیدی در ایران


پایان نامه تخمين قابلیت انفجار در روش تخریب طبقات فرعی


پایان نامه طراحی بهینه منحنی فشار- تغذیه‌ی محوری در فرآیند هیدروفرمینگ گرم لوله‌های سه‌راهی


پایان نامه تعیین زاویه شیب سرتاسری معدن تاگویی ۲ بوکسیت جاجرم با استفاده از روش‌های تحلیلی و عددی


پایان نامه روش‌های آماري در المان محدود و كاربرد آن در انتقال حرارت


پایان نامه تخمین قابلیت انفجار در معادن سنگ آهن بلوک ایران مرکزی با تأکید بر سرعت امواج طولی


پایان نامه شبیه سازی جریان درون شیر کنترلی به کمک نرم افزار CFD


شبیه سازی عددی تأثیرات تولیدکننده گردابه بر افزایش انتقال حرارت سیالات غیر نیوتنی


پایان نامه طراحي و ساخت دستگاه ECAR به منظور بررسي اثرات فرآيند بر روي ورق هاي فولاد کم کربن


پایان نامه طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین


پایان نامه کاربرد تئوری میدان موثردر برهم کش های قوی کورک های سنگین


پایان نامه مدل سازی ترک های ثانویه با استفاده از تئوری انشعاب به روش المان مرزی


پایان نامه مطالعه آزمایشگاهی اثرات دما و کسرحجمی نانوذرات بر لزجت دینامیکی و ضریب هدایت گرمایی نان


پایان نامه کاهش دامنه ارتعاشات لوله هاي ايستگاه هاي تقليل فشار گاز


پایان نامه مطالعه تحلیلی و عددی جهت دهی بردار پیشران به روش سیال غیر همراستا


مطالعه و بررسی فرآیند نورد همسان در کانال زاویه‌دار ورق دو لایه جوش انفجاری شده مس- فولاد


پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد


ارزیابی پایداری گذرای سیستم قدرت با استفاده از داده های واحد های اندازه گیری فازور


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید