close
دانلود فیلم
پروژه رله و حفاظت در سیستم های قدرت

پروژه رله و حفاظت در سیستم های قدرت

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: رله و حفاظت در سیستم های قدرت
دسته: مهندسی برق - قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 287
________________________________________________________
چکیده:
دستیابی به یک سیستم قدرت با امنیت کاری مناسب ازاهداف ضروری و بسیار مهم صنعت برق می باشد.از طرفی بروز اختلالات بزرگ و تهدید آمیز برای این سیستم اجتناب ناپذیر است. لذا چگونگی پرهیز از این مشکل و رسیدن به نقطه کار مناسب پس از وارد شدن اختلال به سیستم برای مهندسان برق به صورت دقدقه ای جدی در آمده است.
گستردگی شبکه های برق و مدل های پیچیده عناصر قدرت  پایداری سیستم را از حالت ساده شبکه های کوچک خارج ساخته و عوامل مختلفی را دراثر گذاری بر پایداری این شبکه ها دخیل نموده است . 
عملکرد و رفتار یک سیستم قدرت در یک رژیم کاری مشخص متشکل از کلیه ویژگی های رفتاری می باشد که سیستم از خود نشان می دهد و با شناخت آن ها می توان عملکرد سیستم را بررسی نمود. برای یک سیستم قدرت در حال بهره برداری چنانچه کلیه متغیر های بهره برداری از قبیل دامنه ولتاژ شین ها-زاویه فاز شین ها – جریان و توان عبوری از خطوط – توان تولیدی ژ نراتورها و... نسبتا ثابت باشند در این صورت گوییم که سیستم قدرت در حالت تعا دل بوده و این حالت کاری را حالت کار در رژیم ماندگار گوییم.
اما چنانچه در یک سیستم قدرت به طور ناگهانی امپدانس اتصال دو نقطه از شبکه نسبت به زمین کاهش یافته و برابر یا نزدیک صفر گردد اصطلاحا گویند که در آن نقطه از شبکه اتصال کوتاه اتفاق افتاده و سیستم قدرت از رژیم ماندگاری به رژیم گذرای اتصال کوتاه منتقل گردیده است.
همچنین اگر در یک سیستم در حال بهره برداری بطور نا گهانی خطا واختلالی روی دهد که برای یک دوره بسیار کوتاه باعث افزایش ویا کاهش انرژی جنبشی ژنراتورهای سنکرون گردد و پس از رفع خطا در یک نقطه تعادل جدید مستقر گردد به این دوره تغیرات انرژی جنبشی واحدها و برقراری تعادل جدید در آنها دوره و رژیم کاری پایداری گذرا گفته می شود. در هنگام وقوع پدیده های ذکر شده تغیراتی در شبکه صورت خواهد گرفت که در این رابطه مهندسان باید بتوانند به سوالات کلی که در مورد چگونگی برخورد با این پدیده ها ایجاد می شود پاسخ دهند .

 

 

فصل اول:انواع خطاها و رله های مربوط                 

فصل دوم: ماهیت و مکانیزم ایجاد خطا در شبکه های قدرت       

فصل سوم: مروری بر حفاظت سیستم های قدرت                  

فصل چهارم: مشخصات فني سيستم و تجهيزات حفاظت          

فصل پنجم:قواعد هماهنگي                                          

فصل ششم:دستورالعمل نصب، راه‌اندازي و نگهداري سيستم حفاظت     

فصل هفتم:مکانیزم عملکرد کلیدهای قدرت (دژنگتور، سکسیونر و... )   

فصل هشتم:رله‌هاي حفاظتي در پستهاي فشار قوي                     

فصل نهم: حفاظت خط با رله‌هاي پيلوتي             

فصل دهم: رله‌هاي پيلوتي سيمي                  

فصل یازدهم: رله‌هاي پيلوتي با جريان كارير و ميكروموج        

فصل دوازدهم: حفاظت دیستانس                             

فصل سیزدهم: حفاظت تفاضلي                          

فصل چهاردهم: رله های جریان زیاد                    

منابع و ما خذ

 

قيمت فايل ورد پروژه : 13000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

طراحی خلبان خودکار با استفاده از سیستم موقعیت یاب و حذف سیستم وضعیت سنج برای هواپیماهای بدون سرنشی


طراحی بهینه و آنالیز ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم روتور بیرونی برای توربین های بادی


طراحی الگوريتم های تخصيص نرخ بهينه بر مبنای تابع سودمندی در شبکه های داده


شبيه‌سازي و كنترل توربين‌ بادي مجهز به ژنراتور القايي دو سو تغذيه در شبكه‌هاي نامتعادل


شناسایی سیستم واحد استحصال گوگرد و کنترل سیکل فرآوری آن به کمک کنترلرهای پیشرفته


پایان نامه ارائه مدلی جهت استقرار مدیریت پروژه امنیت اطلاعات (بر اساس استاندارد PMBOK)


حفاظت یک ریزشبکه درحالت متصل و مستقل از شبکه


دانلود پروژه افزایش تلفات شبکه در اثر عدم تعادل بار


پایان نامه کامل و جامع با موضوع محاسبات توری


پایان نامه با عنوان بررسی و مطالعه مکانیزم های بانک های اطلاعاتی توزیع شده سیار


جایابی بهینه خازن با هدف بهبود پروفیل ولتاژ و کمینه سازی تلفات توان شبکه توزیع واقعی با مدل سازی با


سيستم تشخيص موانع موجود در جاده بروش ديتا فيوژن چند حسگری (سيستم ترمز اضطراري خودرو)


زمان‌بندی تعمیرات خطوط انتقال با در نظر گرفتن آسیب‌پذیری سیستم قدرت


زمان‌بندی تخصیص لینک با رویکرد تامین خدمات سرویس درشبکه‌های مش بی‌سیم


حذف تداخل در کانال مرجع رادار پسیو مبتنی بر سیگنال پخش تلویزیون دیجیتال توسط فرستنده های زمینی با


سیستم پارکینگ هوشمند کنار خیابانی با استفاده از ارتباطات بین خودرویی تحت موبایل


روش های هوشمند توزیع اقتصادی توان اکتیو بین ژنراتورها با در نظر گرفتن تلفات


رفع ماتی از تصاویر چهره به منظور استفاده در یک سیستم بازشناسی چهره


شبیه سازی سیستم فتوولتاییک به منظور طراحی بهینه و حداکثر سوددهی


ساخت سنسور رطوبت با استفاده از نانو لوله هاي کربني


ردیابی اشیاء متحرک چندگانه در تصاویر دوربین متحرک


جايابی بهينه محدود کننده‌های جريان خطا در ميکروگريدها به منظور بهبود تداوم سرويس


ردگیری نقطه توان بیشینه با بکارگیری تشخیص پارامتر برخط برای توربین بادی با ژنراتور مغناطیس دائم


جبران سازی فلیکر ولتاژ در خروجی توربین های بادی بر پایه ژنراتور القایی توسط استات کام جهت بهبود توا


جداسازی پروجکشن های پروتز و ایمپلنت های بافت در تصاویر ساینوگرام سی تی اسکن اسپایرال با استفاده از


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید