close
دانلود فیلم
پروژه بررسی روابط عمومي در ايران و جهان

پروژه بررسی روابط عمومي در ايران و جهان

عنوان کامل: روابط عمومي در ايران و جهان
دسته: مدیریت روابط عمومی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 67
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تعريف روابط عمومي:
جي اي گرونيك نظريه پرداز معاصر روابط عمومي را مديريت ارتباط بين يك سازمان در اين رشته و همگان هايي مي‌داند كه با آن سروكار دارند.
ركس هارلو كه از پيشقدمان روابط عمومي در جهان است و تاليفات گوناگوني در اين رشته دارد اين تعريف را پيشنهاد مي‌كند:
روابط عمومي عبارت است از دانشي كه بوسيله آن سازمان ها آگاهانه مي‌كوشند به مسئولت اجتماعي خويش عمل نمايند تا بتوانند تفاهم و پشتيباني كساني را كه براي مؤسسه اهميت دارند بدست آورند.
درواقع روابط عمومي هنري است كه به كمك آن مي‌توان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام كارمندان، مشتري ها و مردمي كه با آن سروكار دارند قرار داد. روابط عمومي بخشي از وظايف مديريت سازمان است. عملي است ممتد، مداوم و طرح ريزي شده كه از طريق آن افراد و سازمان ها مي‌كوشند تا تفاهم و پشتيباني كساني را كه با آنها سروكار دارند بدست آورند.
تاكنون در هزاران مقاله كتاب و سخنراني در سراسر جهان به تبيين، اهميت، نقش، هدف و كاركردهاي روابط عمومي در جامعه پرداخته شده است و ابعاد گوناگون آن تشريح و تبيين شده است با اين وجود بازهم شاهديم كه نويسندگان و انديشمندان بسياري علاقه مندند به تفحص در اين عرصه بپردازند و در اين تلاش اميدوار هستند كه شايد اطلاع ديگري به اطلاعات موجود بيفزايند و گامي ديگر در راستاي شفاف سازي موضوع بردارند.
تقريبا 102 سال از تاسيس روابط عمومي (به مفهوم نوين) در ايالات متحده امريكا و 49 سال در ايران گذشته است. روابط عمومي در غرب محصول نياز ذاتي جامعه و در ايران مهماني ناخوانده بوده و هست. چرا اين مهمن هنوز مورد پذيرش قرار نگرفته؟ شايد يكي از عمده ترين علت هايش نامناسب بودن شرايط اجتماعي، نا آمادگي جامعه براي پذيرايي از يك پديده نوين و نبود الزام ها و شروطي است كه استقرار و حيات اين پديده را غيرممكن مي‌سازد. داشتن روابط عمومي، نگرش، گرايش، حيات، منش و رفتار و سرانجام فرهنگ، هنجارها و ارزشهاي خود را طلب مي‌كند.
هدف روابط عمومي ميانجي گري منصفانه ميان مؤسسه و مخاطبان است. وساطت ميان كساني كه مي‌خواهند كالا و خدماتي را بفروشند و آناني كه مايلند آنها را خريداري كنند.روابط عمومي آن دسته از اعمال مديريت است كه مدير بوسيله آنها برخورد و رفتار عامه را مي‌سنجد و درنتيجه خط مشي ها و طرز عمل فرد يا مؤسسه را به صورتي كه متضمن منافع همگان و فرد يا مؤسسه مزبور باشد تعيين و برنامه عمل و فعاليت خود را به منظور حصول حسن تفاهم و قبول جامعه طرح مي‌كند

فهرست مطالب

 

 تعریف روابط عمومی.. 

 

فصل اول- اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی.. 

 

فصل دوم – انجمن ها و نهادهای حرفه ای و تخصصی روابط عمومی در ایران و جهان. 

 

هدف… 

 

اهداف انجمن های روابط عمومی.. 

 

اهداف انجمن های روابط عمومی.. 

 

انواع روابط عمومی.. 

 

عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی.. 

 

انجمن های روابط عمومی در جهان. 

 

انجمن های بین المللی روابط عمومی.. 

 

تاریخ روابط عمومی در ایران. 

 

جمع بندی.. 

 

فصل سوم – انجمن ها و مؤسسات و شراکت های بزرگ روابط عمومی در جهان. 

 

انجمن های جهانی روابط عمومی.. 

 

انجمن جهانی ارتباط گران بازرگانی.. 

 

انجمن های افکار عمومی.. 

 

تاریخچه AAPOR

 

انجمن جهانی افکار عمومی AAPOR. 

 

قسمت پنجم 

 

اکثریت لازم برای مذاکره 

 

قسمت ششم. 

 

قسمت هفتم. 

 

انجمن اجرایی.. 

 

اعضا 

 

انجمن اجرایی و کمیته ها 

 

قسمت اول. 

 

قسمت دوم. 

 

رای دادن و هدایت تجارت… 

 

خزانه و سرمایه. 

 

زبان. 

 

نمادهای روابط عمومی در ایالات متحده امریکا 

 

انجمن روابط عمومی آمریکا 

 

روابط عمومی در قاره آسیا 

 

روابط عمومی در قاره اروپا 

 

روابط عمومی در قاره افریقا 

 

فصل چهارم-روابط عمومی سیاره ای.. 

 

روابط عمومی در عصر حاضر. 

 

جهانی شدن روابط عمومی.. 

 

آینده روابط عمومی.. 

 

جایگاه روابط عمومی در ایران. 

 

روابط عمومی در هزاره سوم. 

 

جمع بندی.. 

 

فصل پنجم-مفهوم مدیریت و روابط عمومی.. 

 

مقدمه. 

 

ویژگی های یک مدیر روابط عمومی اندیشمند. 

 

کاستی های مدیریت روابط عمومی.. 

 

جمع بندی.. 

 

فصل ششم- کاربرد اینترنت در روابط عمومی.. 

 

پست الکترونیکی.. 

 

مجله الکترونیک… 

 

برد الکترونیکی.. 

 

تلفن گویا 

 

مجله ویدئویی.. 

 

ماهواره 

 

نتیجه گیری.. 

 

منابع.

عنوان کامل: روابط عمومي در ايران و جهان
دسته: مدیریت روابط عمومی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 67

قيمت فايل ورد پروژه : 6000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه


لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

پایان نامه تاثیر رسانه ای شدن پرونده های کیفری بر رسیدگی قضایی


پایان نامه جایگاه حقوق متهم در قانون آیین دادرسی کیفری جدید


پایان نامه نامه تفاوت های فسخ و انفساخ در حقوق ایران و فقه امامیه


پایان نامه جایگاه احراز تقصیر در اثبات مسئولیت مدنی


پایان نامه پیش فروش ساختمان از دیدگاه فقه وحقوق ایران


پایان نامه توارث در اهدای جنین


پایان نامه تئوري ظاهر در حقوق خصوصي ايران


پایان نامه توثيق اسنادتجارتي الكترونيكي بين المللي در نظام ايران و انگلستان


پایان نامه تحولات قانون جديد فرزندخواندگي نسبت به قانون قديم در ايران


پایان نامه تبیین جایگاه اقتصاد مقاومتی در نرخ ارتکاب جرم در ایران


پایان نامه تحولات نظام آزادی مشروط در حقوق ایران با تاکید بر قانون جدید مجازات اسلامی


پایان نامه تحولات تقنینی ناظر بر نهاد تعدد جرم در نظام کیفری ایران


پایان نامه تحلیل حقوقی امضاء الکترونیک اهلیت و احراز هویت در قراردادهای تجارت الکترونی


پایان نامه تاثير تحريم بر صنعت نفت ايران


پایان نامه تاثیر طلاق و اعتیاد والدین در ارتکاب جرایم فرزندان


پایان نامه تاثیر قراردادهای خدماتی (نفتی) در جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت نفت ایران


پایان نامه تأثیر زندان نسبت به تکرار جرم


پایان نامه بررسی و تحلیل جرم قاچاق انسان به قصد فحشاء


پایان نامه مسئولیت مدنی وکیل دعاوی در قبال موکل


پایان نامه نحوه اجراي ماليات بر ارزش افزوده و مقايسه آن با سوئيس و ايالات متحده آمريكا


پایان نامه نقش توبه در سقوط مجازات


پایان نامه نظام حل و فصل اختلافات بین المللی در گات سابق و سازمان تجارت جهانی


پایان نامه مسئولیت مدنی ناشی از سقط جنین


پایان نامه نحله و اجرت المثل از منظر فقه و حقوق ایران


پایان نامه نقش باورهای دینی در تعدیل گرایش های مجرمانه


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید