close
تبلیغات در اینترنت
دانلود پایان نامه فیلتراسیون آکوستیکی برای جذب ذرات خروجی اگزوز موتور
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی معماری
  • مهندسی شیمی
  • پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی مخابرات
  • جوشکاری
  • الکتروتکنیک
  • گیاه پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معدن
  • مهندسی مواد
  • مهندسی سازه
  • جوشکاری ترمیت
  • جوشکاری صنعتی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی سرامیک
  • مهندسی الکترونیک
  • محیط زیست
  • نقشه برداری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • پاورپوینت فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • گزارش کارآموزی Word
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • نساجی
  • فیلم دانشگاهی
  • مهندسی هوا فضا
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی ریاضی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی فیزیک
  • مهندسی برق
  • مدیریت
  • اقتصاد
  • زبان
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • پایان نامه شبکه های سیسکو - روترهای سیسکو (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق امنیت نرم افزارهای تحت وب (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رابطه بین طلاق و افت تحصیلی دانش آموزان (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • 52 تست مبانی پلیمر رشته شیمی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق صادرات چرم (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یک بررسی پژوهشی در منطقه ارزرو ترکیه (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه شبکه پیچیده پویا دکتر محمدزاده - دستنویس (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه پایگاه داده پیشرفته دکتر مهدی جامعی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله:کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در شبکه های موبای (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1 -جناب آقای احدزاده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق اداری 2 - دکتر حمزه محمدی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • پروپوزال بهبود الگوریتم اجتماع پایه در بهینه سازی چندگانه برای حل مسائل گسسته (یکشنبه 01 بهمن 1396)

  • مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: امکان سنجی فیلتراسیون آکوستیکی جهت جذب ذرات خروجی از اگزوز موتورهای دیزل
    دسته: مکانیک – محیط زیست
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۱۰۳

    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه فیلتراسیون آکوستیکی برای جذب ذرات خروجی اگزوز موتور ” بدین شرح است:

    زیست موجودات زنده به ویژه انسان در معرض هجوم انواع آلودگیها است که آلودگی هوا یکی از مهمترین آنها است. بسیاری از مراکز صنعتی و تولیدات آنها، از عوامل مهم تولید آلاینده های هوا میباشند و از این میان خودروها سهم عمده این آلودگی را در شهرها به عهده دارند.
    به موازات رشد و ترقی جوامع که موجب تخریب طبیعت و در نتیجه آلوده کردن بیشتر آن شده است، سازمانهای حفاظت از محیط زیست با وضع قوانینی، سعی در کاهش آلودگیها دارند. برای کاهش آلودگی هوای ناشی از خودروها، دو روش اساسی وجود دارد:
    الف: کاهش تولید آلاینده ها
    ب: جلوگیری از انتشار آنها در محیط
    کاهش تولید آلاینده ها از طریق بهبود کیفیت سوخت و طراحی بهینه سیستم احتراق و یا دوباره سوزاندن گازهای حاصل از احتراق امکان پذیر است و برای جلوگیری از انتشار آلاینده ها در محیط از سیستم های تصفیه و پالایش گازهای خروجی از اگزوز استفاده می شود. روشهای کاهش تولید آلاینده ها مستلزم صرف هزینه های بسیاری می باشد که امروزه در کشور ما توجیه اقتصادی ندارد، لذا در شرایط کنونی و به عنوان یک راه حل سریع و ارزان، تصفیه گازهای خروجی اگزوز شیوه مناسبتری می باشد. آلایندههای منتشره از موتور خودروها عبارتند از: هیدرو کربن ها (HC)، مونوکسید کربن (CO)، اکسیدهای نیتروژن (NOx) و ذرات معلق.

    فهرست مقاله:
    ۱-فصل اول: مقدمه
    ۲- فصل دوم: مروری بر ادبیات و اصول و مبانی نظری
    ۲-۱ مقدمه
    ۲-۲ سیستم جدا ساز ذرات معلق در گازها
    ۲-۲-۱ صافی های کیسه ای
    ۲-۲-۲ ته نشین کننده های ثقلی
    ۲-۲-۳ شوینده ها
    ۲-۲-۴ سیکلونها
    ۲-۲-۵ نشست دهنده الکتروستاتیک
    ۲-۳زمینه تاریخی
    ۲-۴ مکانیزمهای انباشت آکوستیک
    ۲-۴-۱ فعل و انفعالات اورتوکینتیک
    ۲-۴-۲ فعل و انفعالات هیدرودینامیک
    ۲-۴-۳ واکنشهای آشفتگی آکوستیک
    ۲-۴-۴ روان سازی آکوستیک
    ۲-۴-۵ توده آکوستیک
    ۲-۵ مدلهای شبیه سازی فعلی
    ۲-۵-۱ مدل وولک
    ۲-۵-۲ مدل شو
    ۲-۵-۳ مدل تیواری
    ۲-۶ مدل سانگ
    ۳-فصل سوم: روشها و تجهیزات
    ۳-۱ مقدمه
    ۳-۲ روش شبیه سازی انباشت آکوستیک
    ۳-۲-۱ فرضیات انجام شده در مدل سازی
    ۳-۲-۲ الگورِیتم مدل سازی
    ۳-۳ سیستم آزمایشگاهی فیلتراسیون آکوستیکی
    ۳-۳-۱ سیستم آزمایشگاهی اندازه گیری توزیع اندازه ذرات
    ۳-۳-۲ آزمایشات مربوط به دستگاه نشت دهنده آکوستیکی
    ۳-۳-۳ مواد مورد استفاده
    ۳-۴ کالیبراسیون وسایل آزمایشگاهی
    ۴- فصل چهارم: نتایج و تفسیر آنها
    ۴-۱ مقدمه
    ۴-۲ نتایج آزمایشگاهی
    ۴-۲-۱ اندازه گیری توزیع اندازه و غلظت کلی ذرات
    خروجی از اگزوز موتورهای دیزلی
    4-3 آزمايشات مربوط به دستگاه نشست دهنده آکوستيکي               
    4-3-1 آزمايش بدست آوردن فرکانس هاي بحراني                     
    4-3-2 رسم پروفيل فشار آکوستيکي در طول لوله                       
    4-3-3 اعمال امواج آکوستيکي بر روي جريان ايروسل                
    4-3-3-1 اعمال امواج آکوستيکي برروي ذرات درحالت بدون دبي و ساکن        
    4-3-3-2 اعمال امواج بر روي جريان ايروسل                                  
    4-4 بررسي تأثير عوامل موثر در بازده فيلترهاي آکوستيکي
    در خروجي موتور هاي ديزل                                         
    4-4-1 بررسي تأثير دبي عبوري از محفظه                       
    4-4-2  بررسي اثر توان اعمالي امواج                            
    4-4-3 بررسي تاثير دما و فشار                                 
    4-4-4  تأثيرات فركانس صدا                                 
    4-4-5 اثر اندازه ذرات                                     
    5- فصل پنجم                                             
    فهرست مراجع                                   
    ضميمه 1                                             
    ضميمه 2                                           
    ضميمه 3                                         

    فهرست نمودارها
    شکل 2-1- حجم انباشت آكوستيك                       
    شکل 2-2- حجم واقعي انباشت آكوستيكي                 
    شكل 2-3- مكانيزم هاي آشفتگي                          
    شكل 2-4- شكل موج سرعت آكوستيك درشدت بالا    
    شكل 3-1- دستگاه برخورد دهنده چند مرحله اي          
    شكل 3-2- سيستم حذف ذرات بزرگ                       
    شكل 3-3- دستگاه شمارنده ذرات                            
    شكل 3-4- منبع امواج آکوستيکي                           
    شكل 3-5- دستگاه منبع ايجاد سيگنال                       
    شكل 3-6- دستگاه Amplifier                         
    شکل 3-7- دستگاه فرکانس متر                                
    شكل 3-8- بلندگو و horn                                    
    كل 3-9- صفحه بازتاب كننده امواج و لوله فلزي براي خروج گازها    
    شكل 3-10- فشار سنج ديجيتالي                                        
    شكل 3-11- دستگاه توليد کننده ايروسل تک توزيعي              
    شكل 3-12- دستگاه مولد ايروسل چند توزيعي                 
    شكل 3-13- دبي سنج                                            
    شكل 3-14- توزيع اندازه ذرات خروجي از دستگاه توليد كننده ايروسل     
    شكل 4-1- توزيع جرمي ذرات كوچكتر از 10 ميكرون خروجي از اگزوز موتورهاي ديزلي  
    شكل 4-2-  درصد جرمي توزيع ذرات كوچكتر از 10 ميكرون خروجي از اگزوز موتورهاي ديزلي
    شكل 4-3- توزيع فشار آكوستيكي در cm10 از بالاي لوله             
    شكل 4-4- توزيع فشار آكوستيكي در cm17 از بالاي لوله           
    شكل 4-5- توزيع فشار آكوستيكي در cm150 از بالاي لوله           
    شكل 4-6- مقايسه نتايج نظري و آزمايشگاهي براي فركانس 200 (Hz) بر اساس ماكزيمم فشار...
    شكل 4-7- مقايسه نتايج نظري و آزمايشگاهي براي فركانس 650 (Hz) بر اساس مينيمم فشار
    شكل 4-8- مقايسه نتايج نظري و آزمايشگاهي براي فركانس 830 (Hz) بر اساس ماكزيمم فشار...
    شكل 4-9- setup استفاده شده در حالت بدون جريان                                        
    شكل 4-10-  تست نشست آكوستيكي براي حالت بدون دبي و فركانسHz 200          
    شكل 4-11- محل نقاطي كه در آن ايروسل ها به ديواره چسبيده اند                         
    شكل 4-12- تست نشست آكوستيكي براي حالت بدون دبي و فركانسHz 650            
    شكل 4-13- تست نشست آكوستيكي براي حالت بدون دبي و فركانسHz 830            
    شكل 4-14- setup استفاده شده براي اعمال امواج بر روي جريان (Q=250 L/h      
    شكل 4-15- تست نشست آكوستيكي براي حالت  Q=250 L/hourو فركانسHz 830   
    شكل 4-16- setup استفاده شده براي اعمال امواج بر روي جريان (Q=27.8 L/min)  
    شكل 4-17- تست نشست آكوستيكي براي حالت  Q=27.8 L/minو فركانسHz 830     
    شكل 4-18- setup استفاده شده براي استفاده از ذرات توزيع اندازه مختلف و استفاده از دستگاه شمارنده ذرات
    شكل 4-19- تاثير دبي جريان بر بازده فيلتراسيون            
    شكل 4-20- تاثير زمان اعمال جريان بر  اندازه ذرات در مدل سازي عددي   
    شكل 4-21- بررسي تاثير زمان اعمال امواج در توزيع اندازه ذرات و مقايسه بين نتايج مدل سازي عددي و نتايج آزمايشگاهي در فركانس 200 Hz در حالت لوله سر بسته
    شكل 4-22- تاثير توان الكتريكي امواج بر بازده فيلتراسيون                    
    شكل 4-23- تاثير دما در نرخ انباشت آكوستيكي                              
    شكل 4-24- تاثير فشار گاز در نرخ انباشت آكوستيكي                     
    شكل 4-25- تاثير اندازه ذرات در انباشت آكوستيكي                  
    فهرست جداول
    جدول 4-1- فرکانس هاي بحراني                          
    جدول 4-2- توزيع فشار آكوستيكي در فركانس هاي مختلف     
    جدول 4-3- بررسي اثر دبي در بازده فيلتراسيون                 
    جدول 4-4- بررسي اثر توان صوتي در بازده فيلتراسيون     

     

    قيمت فايل ورد پروژه : 8000 تومان

    دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

    مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: امکان سنجی فیلتراسیون آکوستیکی جهت جذب ذرات خروجی از اگزوز موتورهای دیزل
    دسته: مکانیک – محیط زیست
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۱۰۳

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره : مهندسی مکانیک ,
    برچسب ها :دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک ,پایان نامه و مقاله محیط زیست ,پایان نامه ,مقاله ,پروژه فیلتراسیون آکوستیکی جهت جذب ذرات خروجی اگزوز موتورها ,دانلود پروژه فیلتراسیون آکوستیکی ,دانلود پروژه اگزوز موتور ها ,پایان نامه فیلتراسیون آکوستیکی جهت جذب ذرات خروجی اگزوز موتورها ,دانلود پروژه مکانیک ,دانلود پروژه آماده مکانیک ,پروژه مکانیک ,دانلود پایان نامه مکانیک ,دانلود پروژه محیط زیست ,دانلود پروژه آماده محیط زیست ,پروژه محیط زیست ,دانلود پایان نامه محیط زیست ,پایان نامه محیط زیست ,دانلود پروژه رشته محیط زیست ,بهبود کيفيت سوخت و طراحي بهينه سيستم احتراق ,پروژه سيستم هاي فيلتراسيون ,
    بازدید : 73 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    مطالب مرتبط
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده
  • مدل سازی درمان سرطان به روش هایپرترمیای نانو سیال مغناطیسی در تومورهای سه بعدی word
  • پایان نامه تحلیل عددی و آزمایشگاهی آیرودینامیک یک توربین بادی محور قائم ساونیوس
  • پایان نامه تحلیل عددی ذخیره سازی انرژی گرمایی در مبدل های حرارتی با مواد تغییر فاز دهنده
  • تحلیل عددی رفتار دینامیکی پره های توربین بادی با محور عمودی به روش اویلری- لاگرانژی کوپل شده
  • پایان نامه تحلیل کمانش نانوصفحات کامپوزیتی چندلایه گرفن قرار گرفته بر روی بستر الاستیک
  • پایان نامه تحلیل فنی اقتصادی سیستم های آبگرمکن خورشیدی در ایران
  • پایان نامه تخمين قابلیت انفجار در روش تخریب طبقات فرعی
  • پایان نامه طراحی بهینه منحنی فشار- تغذیه‌ی محوری در فرآیند هیدروفرمینگ گرم لوله‌های سه‌راهی
  • پایان نامه تعیین زاویه شیب سرتاسری معدن تاگویی ۲ بوکسیت جاجرم با استفاده از روش‌های تحلیلی و عددی
  • پایان نامه روش‌های آماري در المان محدود و كاربرد آن در انتقال حرارت
  • پایان نامه تخمین قابلیت انفجار در معادن سنگ آهن بلوک ایران مرکزی با تأکید بر سرعت امواج طولی
  • پایان نامه شبیه سازی جریان درون شیر کنترلی به کمک نرم افزار CFD
  • شبیه سازی عددی تأثیرات تولیدکننده گردابه بر افزایش انتقال حرارت سیالات غیر نیوتنی
  • پایان نامه طراحي و ساخت دستگاه ECAR به منظور بررسي اثرات فرآيند بر روي ورق هاي فولاد کم کربن
  • پایان نامه طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین
  • پایان نامه کاربرد تئوری میدان موثردر برهم کش های قوی کورک های سنگین
  • پایان نامه مدل سازی ترک های ثانویه با استفاده از تئوری انشعاب به روش المان مرزی
  • پایان نامه مطالعه آزمایشگاهی اثرات دما و کسرحجمی نانوذرات بر لزجت دینامیکی و ضریب هدایت گرمایی نان
  • پایان نامه کاهش دامنه ارتعاشات لوله هاي ايستگاه هاي تقليل فشار گاز
  • پایان نامه مطالعه تحلیلی و عددی جهت دهی بردار پیشران به روش سیال غیر همراستا
  • مطالعه و بررسی فرآیند نورد همسان در کانال زاویه‌دار ورق دو لایه جوش انفجاری شده مس- فولاد
  • بررسی و مطالعه راهکارهای افزایش راندمان سرمایشی با بهینه سازی سیکل تبرید اجکتوری
  • پایان نامه ارتعاشات غیرخطی و رفتار پس از کمانش میکرولوله های حاوی جریان
  • پایان نامه تحلیل آیرودینامیکی خودرو سمند
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 3974
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2920
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 996
  • باردید دیروز : 6,670
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 7,666
  • بازدید ماه : 131,754
  • بازدید سال : 131,754
  • بازدید کلی : 5,985,480
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی