close
تبلیغات در اینترنت
دانلود پایان نامه انواع سیستم های ترمز
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پاورپوینت و اسلاید فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • پاورپوینت کامپیوتر و IT
  • گزارش کارآموزی فنی مهندسی
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • بیمه
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • جزوه دستنویس و ترجمه درس داده کاوی - دکتر مجید خلیلیان (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • پاورپوینت راهنمای استفاده از نرم افزار weka (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: یک مطالعه تطبیقی از الگوریتم اجتماع زنبور مصنوعی (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ارائه روشي براي ذخيره سازي امن داده ها در رايانش ابري (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: پردازش موازی گراف های بزرگ (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • Opportunities and challenges for cage culture in the Caspian sea (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:ترکیب خدمات محاسبه‌ ابری: یک بررسی سیستماتیک سازمان یافته (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:مروری بر مسئله امنیت در اینترنت اشیا (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: نظریه های مدیریت دولتی توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • پایان نامه نحله و اجرت المثل از منظر فقه و حقوق ایران (سه شنبه 17 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:کاربرد شبکه های اجتماعی و تکنولوژی وب معنایی در مهندسی نرم افزار (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی-الگوریتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی : چارچوبی برای انتقال مجموعه داده های رابطه ای به NoSQL (یکشنبه 15 بهمن 1396)

  • مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: طراحی و عملکرد سیستم ترمز
    دسته: مکانیک
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۸۰

    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه انواع سیستم های ترمز ” بدین شرح است:

    اکثر کسانی که با کار وسایل نقلیه آشنا هستند و یا برای مدتی رانندگی کرده‌اند بر این اعتقادند که متوقف کردن اتومبیل مهمتر از به حرکت در آوردن آن می‌باشد. اتومبیلی که روشن نمی‌شود ممکن است باعث عصبانیت راننده‌اش گردد ولی هیچ‌گونه خطری برای راننده، عابرین و حتی خود اتومبیل نخواهد داشت. در حالیکه اگر ترمزهای اتومبیلی درست کار نکند می‌تواند یک تله مرگ باشد. ترمز مکانیزمی برای کاستن سرعت اتومبیل و یا بازداشتن آن از حرکت کامل است. دراین فرآیندها، انرژی جنبشی ماشین توسط کار سایشی به حرارت تبدیل می‌شود  .
    امروزه سیستم ترمز اتومبیل به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود :
    ۱- دیسک : که به همراه چرخها می‌چرخد، اولین قسمت کوپل سایشی می‌باشد  . نوع دیسک تأثیر زیادی روی مقدار فرسایش ویژه می‌گذارد  . دیسک معمولاً از جنس چدن خاکستری ساخته می‌شود. زیرا در مقایسه با چدنهای دیگر دارای هدایت حرارتی بالاتری هستند که این به دلیل ساختار صفحه‌ای آن می‌باشد. در سالهای اخیر از مواد دیگری نظیر آلومینیم تقویت شده با sic، کامپوزیت sic/c و کربن زینتر شده نیز استفاده می شود .
    ۲- لنت ترمز : دومین قسمت کوپل سایشی می‌باشد. در هنگام ترمز، لنت به دیسک توسط پیستون هیدرولیکی فشار وارد می‌کند. نیروی سایشی بین لنت و دیسک چرخان، انرژی جنبشی وسایل نقلیه را به حرارت تبدیل می‌کند  .
    ۳- سیستم هیدرولیکی : نیروی ترمز را از پدال به پیستون هیدرولیکی انتقال می‌دهد و پیستون نیز لنت را به دیسک فشار می‌آورد  .
    امروزه دو نوع ترمز وجود دارد : ترمزهای دیسکی و ترمزدهای درام   .و ....

     مقدمه
    انواع ترمزها
    ترمز ديسکي
    کاليپر چهار پيستوني
    ترمز کاسه اي
    استقرار ترمز کاسه اي
    انواع ترمز کاسه اي
    ترمز کاسه اي خود تنظيم
    فواصل ايمني ترمز
    انتقال وزن
    ضعيف شدن ترمز
    کاهش سرعت و توقف اتومبيل
    هيدروليک در ترمز
    لنت ترمز
    اثر فاكتورهاي مختلف بر خواص سايشي لنت ترمز
    - اثر سرعت
    - اثر بار
    - اثر دما
    - اثر اندازه ذرات سايشي
    تأثير اندازه ذرات سايشي بر نرخ فرسايش ويژه
    طراحي ترمز
    ترمزهاي ديسکي
    ترمزهاي کاسه اي
    ترمزهاي کاسه اي ( استوانه اي ) با کفشک کوتاه خارجي
    عملکرد ترمز خود قفل کن
    ترمز کاسه اي با کفشک بلند خارجي
    ترمز هاي کاسه اي با کفشک بلند داخلي
    ترمز هاي لقمه اي ( نواري)
    عملكرد سيستم ترمز
    شتاب کند شونده
    انرژي / توان
    نيروهاي ترمز کننده
    مقاومت غلتشي
    نيروي مقاوم آيروديناميک
    نيروي مقاومت انتقال قدرت
    شيب
    ترمزها
    ضريب ترمز
    اصطکاک چرخ – جاده
    ارتباط با عملکرد خودرو
    سرعت
    فشار باد
    بار عمودي
    انتظارات ملي براي عملکرد ترمز
    تناسب ترمز
    سيستمهاي ترمز ضد قفلABS
    راندمان ترمز
    محاسبه عملکرد ترمز(مسافت توقف) خودروي پژو آردي
    نتيجه گيري
    پيشنهادات
    ضمائم
    مراجع

     

    قيمت فايل ورد پروژه : 6000 تومان

     دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

    مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: طراحی و عملکرد سیستم ترمز
    دسته: مکانیک
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۸۰

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره : مهندسی مکانیک ,
    برچسب ها :دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک ,اجزاء سیستم ترمز ماشین ,انواع abs از نظر عملكرد ,انواع سيستم تعليق ,انواع سیستم های ترمز ,انواع سیستم های ترمز abs ,انواع سیستم های ترمز خودرو ,اهمیت سیستم ترمز درخودرو ,اهمیت سیستم ترمز و انواع آن ,ايده سيستم abs ,بررسي سيستم تعليق هيونداي جنسيس كوپه ,بررسی سیستمهای پایداری در خودروها ,تعريف سيستم تعليق ,تعريف سيستم تعليق فعال ,دانلود پروژه ترمز ABS ,دانلود پروژه ترمز ماشین ,دانلود پروژه کیسه هوا ,دانلود پروژه مکانیک ,
    بازدید : 245 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    مطالب مرتبط
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده
  • مدل سازی درمان سرطان به روش هایپرترمیای نانو سیال مغناطیسی در تومورهای سه بعدی word
  • پایان نامه تحلیل عددی و آزمایشگاهی آیرودینامیک یک توربین بادی محور قائم ساونیوس
  • پایان نامه تحلیل عددی ذخیره سازی انرژی گرمایی در مبدل های حرارتی با مواد تغییر فاز دهنده
  • تحلیل عددی رفتار دینامیکی پره های توربین بادی با محور عمودی به روش اویلری- لاگرانژی کوپل شده
  • پایان نامه تحلیل کمانش نانوصفحات کامپوزیتی چندلایه گرفن قرار گرفته بر روی بستر الاستیک
  • پایان نامه تحلیل فنی اقتصادی سیستم های آبگرمکن خورشیدی در ایران
  • پایان نامه تخمين قابلیت انفجار در روش تخریب طبقات فرعی
  • پایان نامه طراحی بهینه منحنی فشار- تغذیه‌ی محوری در فرآیند هیدروفرمینگ گرم لوله‌های سه‌راهی
  • پایان نامه تعیین زاویه شیب سرتاسری معدن تاگویی ۲ بوکسیت جاجرم با استفاده از روش‌های تحلیلی و عددی
  • پایان نامه روش‌های آماري در المان محدود و كاربرد آن در انتقال حرارت
  • پایان نامه تخمین قابلیت انفجار در معادن سنگ آهن بلوک ایران مرکزی با تأکید بر سرعت امواج طولی
  • پایان نامه شبیه سازی جریان درون شیر کنترلی به کمک نرم افزار CFD
  • شبیه سازی عددی تأثیرات تولیدکننده گردابه بر افزایش انتقال حرارت سیالات غیر نیوتنی
  • پایان نامه طراحي و ساخت دستگاه ECAR به منظور بررسي اثرات فرآيند بر روي ورق هاي فولاد کم کربن
  • پایان نامه طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین
  • پایان نامه کاربرد تئوری میدان موثردر برهم کش های قوی کورک های سنگین
  • پایان نامه مدل سازی ترک های ثانویه با استفاده از تئوری انشعاب به روش المان مرزی
  • پایان نامه مطالعه آزمایشگاهی اثرات دما و کسرحجمی نانوذرات بر لزجت دینامیکی و ضریب هدایت گرمایی نان
  • پایان نامه کاهش دامنه ارتعاشات لوله هاي ايستگاه هاي تقليل فشار گاز
  • پایان نامه مطالعه تحلیلی و عددی جهت دهی بردار پیشران به روش سیال غیر همراستا
  • مطالعه و بررسی فرآیند نورد همسان در کانال زاویه‌دار ورق دو لایه جوش انفجاری شده مس- فولاد
  • بررسی و مطالعه راهکارهای افزایش راندمان سرمایشی با بهینه سازی سیکل تبرید اجکتوری
  • پایان نامه ارتعاشات غیرخطی و رفتار پس از کمانش میکرولوله های حاوی جریان
  • پایان نامه تحلیل آیرودینامیکی خودرو سمند
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 4075
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 7
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 6,767
  • باردید دیروز : 5,460
  • گوگل امروز : 105
  • گوگل دیروز : 82
  • بازدید هفته : 28,637
  • بازدید ماه : 116,745
  • بازدید سال : 291,163
  • بازدید کلی : 6,144,889
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی