close
تبلیغات در اینترنت
دانلود پایان نامه طراحی زیر دریایی
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی معماری
  • مهندسی شیمی
  • پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی مخابرات
  • جوشکاری
  • الکتروتکنیک
  • گیاه پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معدن
  • مهندسی مواد
  • مهندسی سازه
  • جوشکاری ترمیت
  • جوشکاری صنعتی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی سرامیک
  • مهندسی الکترونیک
  • محیط زیست
  • نقشه برداری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • پاورپوینت فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • گزارش کارآموزی Word
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • نساجی
  • فیلم دانشگاهی
  • مهندسی هوا فضا
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی ریاضی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی فیزیک
  • مهندسی برق
  • مدیریت
  • اقتصاد
  • زبان
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • پایان نامه شبکه های سیسکو - روترهای سیسکو (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق امنیت نرم افزارهای تحت وب (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رابطه بین طلاق و افت تحصیلی دانش آموزان (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • 52 تست مبانی پلیمر رشته شیمی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق صادرات چرم (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یک بررسی پژوهشی در منطقه ارزرو ترکیه (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه شبکه پیچیده پویا دکتر محمدزاده - دستنویس (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه پایگاه داده پیشرفته دکتر مهدی جامعی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله:کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در شبکه های موبای (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1 -جناب آقای احدزاده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق اداری 2 - دکتر حمزه محمدی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • پروپوزال بهبود الگوریتم اجتماع پایه در بهینه سازی چندگانه برای حل مسائل گسسته (یکشنبه 01 بهمن 1396)

  • مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: پروژه  طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها
    دسته: مکانیک
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ۱۱۲

    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها ” بدین شرح است:

    در طراحی بدنه ایرشیپ‌ها و زیر دریائی‌ها نکات زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد که مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به درگ اصطکاکی روی بدنه  ایرشیپ دارد و ۳/۲ درگ کل را شامل می‌شود.کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت می‌شود و یا می‌تواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایرشیپ شود.
    اولین بهینه سازی عددی شکل، توسط  پارسنز   انجام شده است. روش محاسبه در قالب یک پنلکد  می‌باشد  که با یک  روش لایه مرزیکوپل شده است. زدان  یک توزیع محوریاز چشمه و چاه را برای نشان دادن میدان جریان اطراف یک جسم معرفی می‌کند. قدرت (شدت) به صورت خطی روی  هر المان طول توزیع می‌شود.
    در روند محاسباتی آیرودینامیکی ابتدا یک بدنه دوار با ماکزیمم قطر ثابت و نسبت فایننس    ثابت تعریف می‌شود.پروفیل بدنه و توزیع سرعت  جریان غیر لزج توسط روشهای غیر مستقیم حل جریان پتانسیل بدست می‌آید. پروفیل این بدنه باید  به گونه‌ای باشد که در جریان یکنواخت موازی با  محور بدنه، لایه مرزی دچار جدایش نشود. با این قید، درگ توسط تغییر در شکل پروفیل بدنه کاهش می‌یابد. محدودیت در عدم جدایش لایه مرزی باعث حذف درگ  فشاری می‌شود و درگ کلی منحصر به نیروهای ویسکوز در لایه مرزی می‌شود. لایه مرزی به سه ناحیه آرام گذرا    و درهم تقسیم می‌شود. برای محاسبه لایه مرزی آرام از  متد توویتس   استفاده شده که  بر اساس رابطۀ مومنتوم می‌باشد. ناحیه گذرا در محاسبات به صورت  یک نقطه در نظر گرفته می‌شود که در آن ضریب شکل به طور ناگهانی از آخرین مقدار در ناحیه آرام به اولین مقدار  در ناحیه درهم تغییر می‌کند. از آنجا که محل گذر به عواملی مانند: زبری سطحی، سر و صدا، لرزش و غیره بستگی دارد که کنترل آنها مشکل است در بیشتر تحقیقات این ناحیه را به  صورت دلخواه بین سه تا ده درصد طول بدنه در نظر می‌گیرند.

     

     

    فهرست علائم

    فهرست جداول

    فهرست اشكال

     

    چكيده

     

    فصل اول

    مقدمه و مطالعات پيشين

    1-1 مقدمه و مروري بر تحقيقات گذشته

    1-1-1 مدل آيروديناميكي

    فصل دوم

    معادلات حاكم و روش حل عددي

    2-1 مقدمه

    2-2 محاسبات لايه مرزي

    2-2-1 محاسبات لايه مرزي آرام

       2-2-2 محاسبات ناحيه گذرا

       2-2-3 محاسبات لايه مرزي درهم

       2-2-4 روش محاسبه درگ

       2-2-5 معيار جدايش

     

    فصل سوم

    الگوريتم و برنامه به همراه ورودي و خروجي های برنامه

    3-1 روند محاسبه درگ         

    3-2 الگوريتم محاسبات لايه مرزي آرام

    3-3 الگوريتم محاسبات ناحيه گذرا

    3-4 الگوريتم محاسبات لايه مرزي درهم و ضريب درگ

    3-5 برنامه كامپيوتري به زبان فرترن

    3-6 ورودی و خروجی های برنامه برای پروفیل های بدنه شماره 1 تا 7

    3-6-1 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 1

    3-6-2 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 1

    3-6-3 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 2

    3-6-4 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 2

    3-6-5 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 3

    3-6-6 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 3

    3-6-7  ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 4

    3-6-8 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 4

    3-6-9  ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 5

    3-6-10  خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 5

    3-6-11 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 6

    3-6-12 ورودي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 7

    3-6-13 خروجي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 6و7

     

    فصل چهارم

    ارائه نتايج و بحث و مقايسه

     4-1 مقدمه

    4-2 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 1

    4-3 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 2

    4-4 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 3

    4-5 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 4

    4-6 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 5

    4-7 نتايج و بحث براي پروفيل بدنه شماره 6و7

    4-8 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 1

    4-9 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 2

    4-10 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 3

    4-11 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 4

    4-12 نمودارهاي مربوط به پروفيل بدنه شماره 5

    4-13 مقايسه ضريب درگ

    فصل پنجم

    نتيجه گيري و پيشنهادات

    5-1 نتيجه گيري

    5-2 پيشنهاداتي براي تحقيقات آينده

     

    فهرست مراجع

     

    پيوست"الف"


    واژه نامه

    فهرست جداول

    عنوان  صفحه

    جدول 3-1 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 1

    جدول 3-2 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 1

    جدول 3-3 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 2

    جدول 3-4 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 2

    جدول 3-5 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 3

    جدول 3-6 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 3

    جدول 3-7 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 4

    جدول 3-8 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 4

    جدول 3-9 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 5

    جدول 3-10 خروجي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 5

    جدول 3-11 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 6

    جدول 3-12 ورودي‌هاي برنامه براي پروفيل بدنه شماره 7

    جدول 4-1 ضريب درگ براي پروفيل‌هاي بدنه يك تا پنج


     

    پروژه دارای فهرست اشكال می باشد        

     
     

     

    قيمت فايل ورد پروژه : 6000 تومان

     دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

    مشخصات مقاله:
    عنوان کامل: پروژه  طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها
    دسته: مکانیک
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    تعداد صفحات پروژه: ۱۱۲

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره : مهندسی مکانیک ,
    برچسب ها :دانلود پایان نامه رشته مهندسی مکانیک ,پروژه بررسی طراحی زیر دریایی ,دانلود پروژه طراحی زیر دریایی ,دانلود پایان نامه طراحی زیر دریایی ,دانلود پروژه مکانیک ,دانلود پروژه آماده مکانیک ,پروژه مکانیک ,دانلود پایان نامه مکانیک ,پایان نامه مکانیک ,دانلود پایان نامه آماده مکانیک ,پروژه طراحي بدنه ايرشيپ‌ها ,پروژه آيروديناميكي ,
    بازدید : 157 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    مطالب مرتبط
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده
  • مدل سازی درمان سرطان به روش هایپرترمیای نانو سیال مغناطیسی در تومورهای سه بعدی word
  • پایان نامه تحلیل عددی و آزمایشگاهی آیرودینامیک یک توربین بادی محور قائم ساونیوس
  • پایان نامه تحلیل عددی ذخیره سازی انرژی گرمایی در مبدل های حرارتی با مواد تغییر فاز دهنده
  • تحلیل عددی رفتار دینامیکی پره های توربین بادی با محور عمودی به روش اویلری- لاگرانژی کوپل شده
  • پایان نامه تحلیل کمانش نانوصفحات کامپوزیتی چندلایه گرفن قرار گرفته بر روی بستر الاستیک
  • پایان نامه تحلیل فنی اقتصادی سیستم های آبگرمکن خورشیدی در ایران
  • پایان نامه تخمين قابلیت انفجار در روش تخریب طبقات فرعی
  • پایان نامه طراحی بهینه منحنی فشار- تغذیه‌ی محوری در فرآیند هیدروفرمینگ گرم لوله‌های سه‌راهی
  • پایان نامه تعیین زاویه شیب سرتاسری معدن تاگویی ۲ بوکسیت جاجرم با استفاده از روش‌های تحلیلی و عددی
  • پایان نامه روش‌های آماري در المان محدود و كاربرد آن در انتقال حرارت
  • پایان نامه تخمین قابلیت انفجار در معادن سنگ آهن بلوک ایران مرکزی با تأکید بر سرعت امواج طولی
  • پایان نامه شبیه سازی جریان درون شیر کنترلی به کمک نرم افزار CFD
  • شبیه سازی عددی تأثیرات تولیدکننده گردابه بر افزایش انتقال حرارت سیالات غیر نیوتنی
  • پایان نامه طراحي و ساخت دستگاه ECAR به منظور بررسي اثرات فرآيند بر روي ورق هاي فولاد کم کربن
  • پایان نامه طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین
  • پایان نامه کاربرد تئوری میدان موثردر برهم کش های قوی کورک های سنگین
  • پایان نامه مدل سازی ترک های ثانویه با استفاده از تئوری انشعاب به روش المان مرزی
  • پایان نامه مطالعه آزمایشگاهی اثرات دما و کسرحجمی نانوذرات بر لزجت دینامیکی و ضریب هدایت گرمایی نان
  • پایان نامه کاهش دامنه ارتعاشات لوله هاي ايستگاه هاي تقليل فشار گاز
  • پایان نامه مطالعه تحلیلی و عددی جهت دهی بردار پیشران به روش سیال غیر همراستا
  • مطالعه و بررسی فرآیند نورد همسان در کانال زاویه‌دار ورق دو لایه جوش انفجاری شده مس- فولاد
  • بررسی و مطالعه راهکارهای افزایش راندمان سرمایشی با بهینه سازی سیکل تبرید اجکتوری
  • پایان نامه ارتعاشات غیرخطی و رفتار پس از کمانش میکرولوله های حاوی جریان
  • پایان نامه تحلیل آیرودینامیکی خودرو سمند
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 3974
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2920
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 2,607
  • باردید دیروز : 6,670
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 9,277
  • بازدید ماه : 133,365
  • بازدید سال : 133,365
  • بازدید کلی : 5,987,091
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی