آموزش زبان با داستان انگلیسی

پروژه CRM و مشتري مداري

هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتري مداري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد.

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: CRM و مشتری مداری
دسته: حسابداری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ٣٩
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در دراز مدت را جهت کسب سود آوریهای بیشتر فرار می گیرند. شرکتها برای انجام این مهم سرمایه گذاری وسیعی را پذیرفته و هزینه می کنند. مشتری به خدماتی که دریافت می کند. آگاه است و بر اساس تجارب و اطلاعات خود با پول موجودیش آنرا انتخاب می کند.
گر چه ممکن است مفاهیم مدیریت ارتباط مشتری به انسانهای اولیه و اولین معاملات بین انسانها برگردد, اما اصطلاح CRM از نیمه دهه ١٩٩٠ پدید آمد. CRM یک راهکار تجاری از طریق نرم افزار و فنونی است که برای کمک بیشتر به مدیریت موثر ارتباطات مشتری که در کانالهای مستقیم و غیر مستقیم مرتبط شده اند. می باشد . بر اساس پیش بینی های اعلام شده در سالهای آینده بیش از ٢٠ میلیارد دلار در بکار گیری فن آوری CRM, علاوه بر آنچه تا کنون هزینه شده, هزینه خواهد شد. 
پس این سوال پیش می آید که CRM چیست که این همه سرمایه گذاری و توجه را به خود جلب نموده است. البته به دلیل گستردگی مفاهیم CRM شاید تعریف هر متخصص و مشاوری از CRM متفاوت باشد.
مدیریت ارتباط مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود آوری بیشتر است. در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرآیندهای فروش و خدمات می گردد. نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثرتر ارتباط مشتری می شوند. CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن آوری استفاده می کند دارای رهبری, استراتژی و فرهنگ درستی است.
امروزه آشنایی با اصطلاحاتی از قبیل eCRM CRM,E-commerce, E-Business,Web و امثال آنها نشانه حضور فکری و آگاهی در جامعه امروز و عصر اطلاعات است. CRM یا مدیریت ارتباط مشتری یک فن آوری ضروری برای اداره و توسعه سازمانهای خدماتی و تولیدی است. مدیریت ارتباط مشتری خود به نوعی یک محیط جدید است و در دنیای هیاهوها و واقعی جایگاه ویژه ای پیدا کرده ضمنا به سرعت در حال رشد است. ارتباط با مشتری چیز جدیدی نیست
فهرست در ادامه

 

تعريف CRM

سابقه CRM

بازاريابي سنتي ديگر كارايي ندارد

مشتري محوري: نقطه شروع

سيكل دوره حيات ارتباط با مشتري

در زمينه بازاريابي

در زمينه فروش

در زمينه تجارت الكترونيكي

در زمينه خدمات

CRM و بازاريابي الكترونيكي

PRM مكمل CRM

ارتباط با دوام و ايجاد ارزش براي مشتري

اهميت اطلاعات در موفقيت CRM

بازار CRM

آيا هر سازماني نياز به اجراي CRM دارد؟

پرسنل حرفه اي و آموزش ديده:

فن آوري جديد:

مقررات

نگهداري داده ها

اينترنت

ارتباطات تلفن گويا

گزارش دهي

فن آوري مراكز تماس

سازگاري و يكپارچه سازي با ساير زير ساختهاي فن آوري اطلاعات (IT)

روشها و اصول اجراي استراتژي CRM در سازمانهاي اقتصادي

اصول اجراي CRM

چگونه مي توان استراتژي CRM را با موفقيت اجرا نمود؟

مشكلات اجري CRM

نقش عوامل انساني در پياده سازي CRM

 

قيمت فايل ورد پروژه : 5000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: CRM و مشتری مداری
دسته: حسابداری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ٣٩

لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

دانلود رایگان مقاله بررسی کارایی و اثربخشی منحنی یادگیری‎


دانلود رایگان مقاله کاربرد کامپیوتر در حسابداری‎


دانلود رایگان مقاله نظارت حقوقي و ارزش شرکت بحران مالي کلي


دانلود رایگان مقاله بررسی روشهای حاکمیت شرکتی در کشورهای مختلف


دانلود رایگان مقاله نقش مؤسسات حسابرسی در مواجه با عواقب ناشی از بحران مالی


دانلود رایگان مقاله بکارگیری صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی در سازمان توسعه منابع انرژی


دانلود رایگان مقاله بودجه مقدماتی و انواع آن‎


دانلود رایگان مقاله ارزیابی از حسابداری مدیریت با توجه به تغییرات اقتصادی


دانلود رایگان مقاله آیا استانداردهای حسابداری مسئول بحران مالی جهانی هستند؟


دانلود رایگان پروژه مالی مربوط به شرکت های قفسه سازی


دانلود رایگان مقاله حسابداری مدیریت به عوان یک فرایند رفتاری


دانلود رایگان مقاله فرآیند ممیزی امنيت اطلاعات


دانلود رایگان پایان نامه تأثیر سازه ها و متغیرهای بر ساختار سرمایه


دانلود رایگان پایان نامه تاثیر بدهی صنعت بر ارزش بازار بورس اوراق بهادار


دانلود رایگان پایان نامه عوامل مرتبط با تغییرات سود تقسیمی و سود آتی


دانلود رایگان پایان نامه تاثیر ریسک عدم پرداخت بر ضریب واکنش سود


دانلود رایگان پایان نامه مطالعه رابطه بین خط مشی های تقسیم سود سهام با معیارهای مختلف


پایان نامه تأثیر سازه ها و متغیرهای تأخیری بر ساختار سرمایه


پایان نامه تحلیلی بر عوامل مرتبط با تغییرات سود تقسیمی و تغییرات سود آتی در بازار سرمایه ایران


پایان نامه رابطه سود عملیاتی سال جاری و نقد ناشی از عملیات سال جاری با جریانات نقدی سال آتی


پایان نامه ارزیابی ارتباط محافظه کاری سود و زیانی و محافظه کاری ترازنامه ای


پایان نامه بررسی رابطه بین تناسب استراتژی و ساختار سازمانی با عملکرد در شرکت های خانوادگی


دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک


پایان نامه رشته حسابداری مالی : سازه رابط وکارهای حاکمیت شرکتی و محافظه کاری


پایان نامه جستجوی بهترین معیار ارزیابی عملکرد مالی در بازار سرمایه ایران به تفکیک صنعت و اندازه


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی