close
تبلیغات در اینترنت
پروژه CRM و مشتري مداري
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی معماری
  • مهندسی شیمی
  • پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی مخابرات
  • جوشکاری
  • الکتروتکنیک
  • گیاه پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معدن
  • مهندسی مواد
  • مهندسی سازه
  • جوشکاری ترمیت
  • جوشکاری صنعتی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی سرامیک
  • مهندسی الکترونیک
  • محیط زیست
  • نقشه برداری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • پاورپوینت فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • گزارش کارآموزی Word
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • نساجی
  • فیلم دانشگاهی
  • مهندسی هوا فضا
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی ریاضی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی فیزیک
  • مهندسی برق
  • مدیریت
  • اقتصاد
  • زبان
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • پایان نامه شبکه های سیسکو - روترهای سیسکو (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق امنیت نرم افزارهای تحت وب (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رابطه بین طلاق و افت تحصیلی دانش آموزان (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • 52 تست مبانی پلیمر رشته شیمی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق صادرات چرم (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یک بررسی پژوهشی در منطقه ارزرو ترکیه (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه شبکه پیچیده پویا دکتر محمدزاده - دستنویس (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه پایگاه داده پیشرفته دکتر مهدی جامعی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله:کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در شبکه های موبای (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1 -جناب آقای احدزاده (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • جزوه تایپ شده حقوق اداری 2 - دکتر حمزه محمدی (دوشنبه 02 بهمن 1396)
  • پروپوزال بهبود الگوریتم اجتماع پایه در بهینه سازی چندگانه برای حل مسائل گسسته (یکشنبه 01 بهمن 1396)

  • هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتري مداري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد.

    جزئیات بیشتر این محصول:

    پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
    عنوان کامل: CRM و مشتری مداری
    دسته: حسابداری
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ٣٩
    ______________________________________________________
    بخشی از مقدمه:
    مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در دراز مدت را جهت کسب سود آوریهای بیشتر فرار می گیرند. شرکتها برای انجام این مهم سرمایه گذاری وسیعی را پذیرفته و هزینه می کنند. مشتری به خدماتی که دریافت می کند. آگاه است و بر اساس تجارب و اطلاعات خود با پول موجودیش آنرا انتخاب می کند.
    گر چه ممکن است مفاهیم مدیریت ارتباط مشتری به انسانهای اولیه و اولین معاملات بین انسانها برگردد, اما اصطلاح CRM از نیمه دهه ١٩٩٠ پدید آمد. CRM یک راهکار تجاری از طریق نرم افزار و فنونی است که برای کمک بیشتر به مدیریت موثر ارتباطات مشتری که در کانالهای مستقیم و غیر مستقیم مرتبط شده اند. می باشد . بر اساس پیش بینی های اعلام شده در سالهای آینده بیش از ٢٠ میلیارد دلار در بکار گیری فن آوری CRM, علاوه بر آنچه تا کنون هزینه شده, هزینه خواهد شد. 
    پس این سوال پیش می آید که CRM چیست که این همه سرمایه گذاری و توجه را به خود جلب نموده است. البته به دلیل گستردگی مفاهیم CRM شاید تعریف هر متخصص و مشاوری از CRM متفاوت باشد.
    مدیریت ارتباط مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود آوری بیشتر است. در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرآیندهای فروش و خدمات می گردد. نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثرتر ارتباط مشتری می شوند. CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن آوری استفاده می کند دارای رهبری, استراتژی و فرهنگ درستی است.
    امروزه آشنایی با اصطلاحاتی از قبیل eCRM CRM,E-commerce, E-Business,Web و امثال آنها نشانه حضور فکری و آگاهی در جامعه امروز و عصر اطلاعات است. CRM یا مدیریت ارتباط مشتری یک فن آوری ضروری برای اداره و توسعه سازمانهای خدماتی و تولیدی است. مدیریت ارتباط مشتری خود به نوعی یک محیط جدید است و در دنیای هیاهوها و واقعی جایگاه ویژه ای پیدا کرده ضمنا به سرعت در حال رشد است. ارتباط با مشتری چیز جدیدی نیست
    فهرست در ادامه

     

    تعريف CRM

    سابقه CRM

    بازاريابي سنتي ديگر كارايي ندارد

    مشتري محوري: نقطه شروع

    سيكل دوره حيات ارتباط با مشتري

    در زمينه بازاريابي

    در زمينه فروش

    در زمينه تجارت الكترونيكي

    در زمينه خدمات

    CRM و بازاريابي الكترونيكي

    PRM مكمل CRM

    ارتباط با دوام و ايجاد ارزش براي مشتري

    اهميت اطلاعات در موفقيت CRM

    بازار CRM

    آيا هر سازماني نياز به اجراي CRM دارد؟

    پرسنل حرفه اي و آموزش ديده:

    فن آوري جديد:

    مقررات

    نگهداري داده ها

    اينترنت

    ارتباطات تلفن گويا

    گزارش دهي

    فن آوري مراكز تماس

    سازگاري و يكپارچه سازي با ساير زير ساختهاي فن آوري اطلاعات (IT)

    روشها و اصول اجراي استراتژي CRM در سازمانهاي اقتصادي

    اصول اجراي CRM

    چگونه مي توان استراتژي CRM را با موفقيت اجرا نمود؟

    مشكلات اجري CRM

    نقش عوامل انساني در پياده سازي CRM

     

    قيمت فايل ورد پروژه : 5000 تومان

    دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

    جزئیات بیشتر این محصول:

    پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
    عنوان کامل: CRM و مشتری مداری
    دسته: حسابداری
    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات پروژه: ٣٩

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره : حسابداری ,
    برچسب ها :پروژه CRM و مشتری مداری ,پروژه CRM ,پروژه مشتری مداری ,CRM ,مشتری مداری ,پروژه حسابداری ,مقاله حسابداری ,وب سایت رسمی رشته حسابداری ,رشته حسابداری ,دانلود سرای دانشجویی ,
    بازدید : 249 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    مطالب مرتبط
  • ارزيابي رابطه بين نسبت هاي مرتبط با قيمت معاملاتي با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس ...
  • تأثیر ویژگی حسابرس بر تجدید ارائه ی صورت های مالی در شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  • پایان نامه ارتباط بين سود و قيمت سهام در بورس اوراق بهادارتهران
  • پایان نامه بررسي تاثير عوامل فردي و رابطه ايي بر تعهد شاغلين در حرفه حسابداري
  • مقاله بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکتهای مالی در طب بحران بدهی
  • پایان نامه ساختار مالکیت و مدیریت موجودی ها
  • دانلود رایگان مقاله اصول انبارداری
  • بررسی تاثیر مالیات برارزش افزوده در روند درآمدهای مالیاتی دولت
  • پایان نامه جستجوی بهترین معیار ارزیابی عملکرد مالی در بازار سرمایه ایران به تفکیک صنعت و اندازه
  • پروژه تاثیر اجرای سیاستهای كلی اصل 44 قانون اساسی بر شاخصهای عملكرد و بهره وری شركت سهامی آلومینیوم
  • دانلود پروژه کاربرد حسابداری مدیریت در موقعیت استراتژیک
  • پایان نامه بررسی رابطه بین تناسب استراتژی و ساختار سازمانی با عملکرد در شرکت های خانوادگی
  • دانلود رایگان مقاله بررسی کارایی و اثربخشی منحنی یادگیری‎
  • دانلود رایگان مقاله کاربرد کامپیوتر در حسابداری‎
  • دانلود رایگان مقاله نظارت حقوقي و ارزش شرکت بحران مالي کلي
  • دانلود رایگان مقاله بررسی روشهای حاکمیت شرکتی در کشورهای مختلف
  • دانلود رایگان مقاله نقش مؤسسات حسابرسی در مواجه با عواقب ناشی از بحران مالی
  • دانلود رایگان مقاله بکارگیری صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی در سازمان توسعه منابع انرژی
  • دانلود رایگان مقاله بودجه مقدماتی و انواع آن‎
  • دانلود رایگان مقاله ارزیابی از حسابداری مدیریت با توجه به تغییرات اقتصادی
  • دانلود رایگان مقاله آیا استانداردهای حسابداری مسئول بحران مالی جهانی هستند؟
  • دانلود رایگان پروژه مالی مربوط به شرکت های قفسه سازی
  • دانلود رایگان مقاله حسابداری مدیریت به عوان یک فرایند رفتاری
  • دانلود رایگان مقاله فرآیند ممیزی امنيت اطلاعات
  • دانلود رایگان پایان نامه تأثیر سازه ها و متغیرهای بر ساختار سرمایه
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 3974
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2920
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 2,065
  • باردید دیروز : 6,670
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 8,735
  • بازدید ماه : 132,823
  • بازدید سال : 132,823
  • بازدید کلی : 5,986,549
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی