close
دانلود فیلم
دانلود پروژه بررسی اجزا ماشین و سیستم های انتقال قدرت مکانیکی

دانلود پروژه بررسی اجزا ماشین و سیستم های انتقال قدرت مکانیکی

عنوان پروژه : اجزا ماشین و سیستم های انتقال قدرت مکانیکی کوپلینگ ، کلاچ ، ترمز، فلای ویل

تعداد صفحات : ۸۳

شرح مختصر پروژه : در این پروژه به بررسی اجزا ماشین و سیستم های انتقال قدرت مکانیکی نظیر انواع کوپلینگ ها ، کلاج ، ترمز، فلای ویل ، موتورها و… پرداخته است.این پروژه در ۲ بخش ارایه شده که بخش اول خود نیز شامل ۵ فصل میشود.در فصل اول به کوپلینگ ها در سیستم های انتقال قدرت پرداخته شده و در فصل دوم کلاچ و به همین ترتیب ترمزها و انواع آن ، فلای ویل مورد بحث قرار گرفته است.در فصل پنجم این بخش نیز معرفی کتب ، نرم افزار و سایت های اینترنتی در این باره مورد بحث قرار گرفته است.

کوپلینگ ها :

کوپلینگ ها اجزایی از ماشین هستند که حرکت و توان را از انتهای یک محور دریافت و به محور دیگر منتقل می کنند. در کوپلینگ ها قطع ارتباط بین محور محرک و متحرک وجود ندارد. در یک دسته بندی کلی کوپلینگ ها به دو نوع صلب و انعطاف پذیر تقسیم بندی می شوند.
۱- کوپلینگ های صلب (سخت)
این نوع کوپلینگ ها جهت اتصال دو محور کاملا هم راستا در تجهیزاتی که در آن ها هم محوری دقیق دو محور ضروری و قابل دسترس است استفاده می شود لازم به ذکر است که هر گونه عدم تقارن محوری در این نوع کوپلینگ ها خرابی های سریع را در اثر تشت های بالا به دنبال دارد این نوع از کوپلینگ ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند: جنس پوسته این کوپلینگها معمولا از چدن یا فولاد ریخته گری می باشد
۲- کوپلینگ های پوسته ای
در این نوع کوپلینگها ، دو نصفه پوسته با فشار پیچها روی محور بسته شده و گشتاور چرخشی بوسیله اصطکاک به محور منتقل می گردد. هردو محور با خار انطباقی به پوسته متصل می شوند ، مونتاژ این کوپلینگها آسان است ولی فقط امکان انتقال قدرت بین دو محور هم قطر را میسر می سازد. این نوع کوپلینگ انتقال گشتاورهای کم را امکان پذیر می نماید.
 
کلاچ :
کلاچ اولین عضو به کار رفته درخط انتقال قدرت است که انرژی موتوررابه قسمت های مختلف ماشین می رساند ونیزعامل قطع ووصل کننده قدرت است.کلاچ ها اجزائی از ماشین هستند که به هنگام نیاز، ارتباط یک محور را به محور دیگر برقرار و یا قطع می کنند و سرعت های ان دو محور را به یک سرعت تبدیل می نمایند وهمچنین با گشتاور ایجادشده انرژی رامنتقل می کنند.کلاچ ها که در حین حرکت قابل قطع و وصل می باشند همیشه از طریق اصطحکاک گشتاور را منتقل می نمایند برای ایجاد نیروی اصطحکاک لازم از نیروی مکانیکی، الکتریکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی استفاده می شوند.

 

فهرست مطالب

فصل اول : کوپلینگ

۱- کوپلینگ های پوسته ای
کوپلینگ های فلنچی
مشخصات کوپلینگهای فلانچی
۲- کوپلینگ های انعطاف پذیر
کوپلینگ توربوفلکس
کوپلینگ های چرخ دنده ای
کوپلینگ فکی
کوپلینگ متغیر زاویه ای ( یونیورسال)
علایم اختصاری انواع کوپلینگها
فصل دوم : کلاچ
تعریف کلاچ
ویژگی کلاچ ها
شفت کلاچ
انواع کلاچ
کلاچ مخروطی(Con Clutch)
کلاچ تک صفحه ای (Single Plate Clutch)
کلاچ تک صفحه ای با فنر دیافراگمی (Diaphragm Spring Clutch )
کلاچ گریز از مرکز (Centrifugal Clutch )
کلاچ های اتوماتیک
ج) کلاچ های یک جهته
فصل سوم : ترمز
مکانیسم ترمز دیسکی:عملکرد
سیستم ترمزهای هیدرولیک
ترمز کاسه ای با کفشکهای از داخل باز شونده
مکانیسم ترمز دیسکی
اجزاءتشکیل دهنده ترمز دیسکی
نوع فیست
ترمز دستی
جنس متعلقات سیستم ترمز
فصل چهارم : فلای ویل
فلای ویل چیست؟
فلای ویل های قدیمی
خصوصیات فلایول های کامپوزیتی
تست های فلایویل

 

قيمت فايل ورد پروژه : 5000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

شبيه‌سازي و كنترل توربين‌ بادي مجهز به ژنراتور القايي دو سو تغذيه در شبكه‌هاي نامتعادل


شناسایی سیستم واحد استحصال گوگرد و کنترل سیکل فرآوری آن به کمک کنترلرهای پیشرفته


پایان نامه ارائه مدلی جهت استقرار مدیریت پروژه امنیت اطلاعات (بر اساس استاندارد PMBOK)


حفاظت یک ریزشبکه درحالت متصل و مستقل از شبکه


دانلود پروژه افزایش تلفات شبکه در اثر عدم تعادل بار


پایان نامه کامل و جامع با موضوع محاسبات توری


پایان نامه با عنوان بررسی و مطالعه مکانیزم های بانک های اطلاعاتی توزیع شده سیار


جایابی بهینه خازن با هدف بهبود پروفیل ولتاژ و کمینه سازی تلفات توان شبکه توزیع واقعی با مدل سازی با


سيستم تشخيص موانع موجود در جاده بروش ديتا فيوژن چند حسگری (سيستم ترمز اضطراري خودرو)


زمان‌بندی تعمیرات خطوط انتقال با در نظر گرفتن آسیب‌پذیری سیستم قدرت


زمان‌بندی تخصیص لینک با رویکرد تامین خدمات سرویس درشبکه‌های مش بی‌سیم


حذف تداخل در کانال مرجع رادار پسیو مبتنی بر سیگنال پخش تلویزیون دیجیتال توسط فرستنده های زمینی با


سیستم پارکینگ هوشمند کنار خیابانی با استفاده از ارتباطات بین خودرویی تحت موبایل


روش های هوشمند توزیع اقتصادی توان اکتیو بین ژنراتورها با در نظر گرفتن تلفات


رفع ماتی از تصاویر چهره به منظور استفاده در یک سیستم بازشناسی چهره


شبیه سازی سیستم فتوولتاییک به منظور طراحی بهینه و حداکثر سوددهی


ساخت سنسور رطوبت با استفاده از نانو لوله هاي کربني


ردیابی اشیاء متحرک چندگانه در تصاویر دوربین متحرک


جايابی بهينه محدود کننده‌های جريان خطا در ميکروگريدها به منظور بهبود تداوم سرويس


ردگیری نقطه توان بیشینه با بکارگیری تشخیص پارامتر برخط برای توربین بادی با ژنراتور مغناطیس دائم


جبران سازی فلیکر ولتاژ در خروجی توربین های بادی بر پایه ژنراتور القایی توسط استات کام جهت بهبود توا


جداسازی پروجکشن های پروتز و ایمپلنت های بافت در تصاویر ساینوگرام سی تی اسکن اسپایرال با استفاده از


بهینه سازی جایگذاری گره ها در محیط های مختلف برای شبکه های حسگر فراپهن باند مکان یاب


جایابی بهینه ادوات SVC & TCSC به منظور کاهش تلفات در سیستم های انتقال با استفاده از الگوریتم ژنتیک


تحلیل و طراحی یک تمام جمع کننده بهبود یافته


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید