close
دانلود فیلم
پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۶٧
______________________________________________________

بخشی از مقدمه:

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶٠ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

 

فصل اول : مدیریت ارتباط با مشتری CRM

1-1مقدمه

1-2 ارزش

1-3 ارزش از دیدگاه مشتری

1-4 گروههاي ارزش

1-5 مدل هاي ارزش از ديد مشتري

* مدل ابعاد کليدي ارزش از ديد مشتري

فصل دوم :چارچوب های سنجش CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

2-1 مخاطبان هدف

2-2 چشم انداز CRM

شبكه های اطلاعاتی

2-3 هدف از سنجش CRM

2-4 پیچیدگی CRM

فصل سوم : بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری

3-1 مشتری

3-2 مشتری درون سازمانی

3-3 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی

3-4 حمایت از مشتری

3-5  ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری

3-6 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری

3-7 نقش رقابت در جذب مشتری

3-8 روشهای جذب مشتری

3-9 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری

3-10 انواع برخورد با مشتری

3-11 نقش کارکنان در رضایت مشتری

3-12 نتیجه

فصل چهارم : ویژگی‌های مشتری‌های امروزی

4-1 بازارها چگونه کار می‌کنند؟

4-2 سه گزینه

4-3 استفاده از شیوه‌های علمی برای فروش و عرضه کالا یا خدمات

4-4 چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی

4-5  نتیجه

فصل پنجم : ایجاد وفاداری در مشتریان

5-1 تعریف وفاداری

5-2  اندازه گیریهای بحرانی

5-3 چهار وضعیت اصلی در روابط مشتری

5-4 نتیجه گیری

فصل ششم :جستجو و یافتن مشتری مهمترین کلید فروش موفق

6-1 رقابت برای فروش بهتر

6-2 واقعیتهای جدید درباره فروش

6-3 جستجو و یافتن مشتری کلید فروش موفق

6-4  برقراری ارتباط در فروش

6-5 مثلث طلائی فروش

6-6 قطعی ساختن و تکمیل فرایند فروش

6-7 هفت راز فروش موفق

6-8  بازگشت به اصول اولیه

6-9 اهدافتان واضح و روشن باشند

6-10 تمرکز بر فروش

6-11 تمرکز بر اولویتهای اصلی

6-12 آمادگی برای تغییر سریع

6-13 هفت قانون برای موفقیت در قرن بیست و یکم

منابع 60

 

قيمت فايل ورد پروژه : 7000 تومان

 دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

 

لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

پایان نامه بررسي رابطه بهسازي نيروي انساني و سرمايه اجتماعي در سازمان آموزش و پرورش


پایان نامه بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی ه


پایان نامه بررسی مؤلفه های مؤثر بر موفقیت شعب در تجهیز منابع مالی


پایان نامه بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکردمالی شعب بانک ملی براساس مدل هاروارد


پایان نامه عوامل موثر برا یجاد اقساط معوق بانک قوامین


پایان نامه بررسی علل اجتناب کارفرمایان ازپرداخت حق بیمه کارگران به سازمان تامین اجتماعی


پایان نامه بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه محصولات جدید


پایان نامه بررسی رابطه بين هوش چندگانه و تفکر انتقادی مدیران دانشگاه های آزاد


پایان نامه بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند


پایان نامه بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در سازمان های تحقیقاتی


پایان نامه بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و عملکرد شغلی کارکنان شرکت گاز


پایان نامه بررسی رابطه ي سرمایه فکری با عملکرد سازمانی


پایان نامه بررسی رابطه رهبری تحول آفرین با رفتار شهروندی کارکنان اداره بیمه ایران


پایان نامه بررسی رابطه هوش سازمانی و اثر بخشی


پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی


پایان نامه بررسی رابطه بين مولفه های کيفيت زندگی کاری با رفتار ضد بهره ور کارکنان بانک


پایان نامه بررسي رابطه بين ميزان کارآفريني هيئت مديره هاي شرکت هاي تعاوني و ميزان سودآوري شرکتها


پایان نامه بررسی رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و عملکرد تجهیز منابع


پایان نامه بررسی رابطه بین عوامل موثر سازمانی با چابکی سازمانی


پایان نامه بررسی چرخه مديريت دانش با رويکرد فازی در شرکت مادر تخصصی توانير


پایان نامه بررسي رابطه بین جو سازماني با استرس شغلي و خلاقيت در كاركنان اداره کل بیمه سلامت


بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی از دید مصرف کننده


بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تد


ارزیابی وضعیت سرمایه فکری درشرکت مهندسی وتوسعه نفت


ارزيابي رابطه بين نسبت هاي مرتبط با قيمت معاملاتي با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس ...


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید