close
تبلیغات در اینترنت
پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پاورپوینت و اسلاید فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • پاورپوینت کامپیوتر و IT
  • گزارش کارآموزی فنی مهندسی
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • بیمه
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • جزوه دستنویس و ترجمه درس داده کاوی - دکتر مجید خلیلیان (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • پاورپوینت راهنمای استفاده از نرم افزار weka (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: یک مطالعه تطبیقی از الگوریتم اجتماع زنبور مصنوعی (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ارائه روشي براي ذخيره سازي امن داده ها در رايانش ابري (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: پردازش موازی گراف های بزرگ (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • Opportunities and challenges for cage culture in the Caspian sea (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:ترکیب خدمات محاسبه‌ ابری: یک بررسی سیستماتیک سازمان یافته (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:مروری بر مسئله امنیت در اینترنت اشیا (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: نظریه های مدیریت دولتی توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • پایان نامه نحله و اجرت المثل از منظر فقه و حقوق ایران (سه شنبه 17 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:کاربرد شبکه های اجتماعی و تکنولوژی وب معنایی در مهندسی نرم افزار (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی-الگوریتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی : چارچوبی برای انتقال مجموعه داده های رابطه ای به NoSQL (یکشنبه 15 بهمن 1396)

  • هدف از انجام این پروژه بررسی بررسی سیستم تعلیق بادی و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد.

    جزئیات بیشتر این محصول:

    عنوان کامل: بررسی سیستم تعلیق بادی

    دسته: مکانیک

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    تعداد صفحات پروژه: ١٢٢

     

    بخشی از مقدمه:
    یک خودرو برای داشتن راحتی بیشتر، نیاز به فنرهای خیلی نرم و انعطاف‌پذیر دارد. اما راحتی فقط هدف ما در ساخت یک خودرو نیست. ضمن اینکه باید بتواند سریع حرکت کند. ایمنی بالایی نیز باید داشته باشد. یعنی اینکه حالت پایدار خود را حفظ نماید. بنابراین برای اینکه خودرویی پایدار باشد تعلیق آن باید خاصیت ضربه‌گیری بالایی داشته باشد اما همین خاصیت، خود از راحتی سرنشین خودرو می‌کاهد. به این ترتیب می‌بینیم که در خودرو همیشه تضادی بین راحتی و ایمنی وجود دارد.
    مهندسین و متخصصین صنعت خودرو در بسیاری از کشورهای جهان تلاش زیادی کرده‌اند تا با استفاده از موادی چون فولاد، روغن و کائوچو به سطحی که در آن الزامهای راحتی و پایداری خودرو رعایت شده باشد برسند و در این راه به موفقیت هایی نیز دست یافته‌اند. اما در زمینه پیشرفت در افزایش سرعت خودرو، می‌توان گفت که تقریباً همه خودروسازان به سطح قابل توجهی رسیده‌اند.
    در مورد سرعت‌های بالا، باید بین راحتی و پایداری خودرو، یکی را انتخاب کرد. شرکتهای سازنده اتومبیلهای مسابقه، مسلماً پایداری خودرو را ترجیح می‌دهند، اما سازندگان خودروهای لوکس، راحتی را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.
    شنـاور بـودن خـودرو روی بـالشتکـی از هـوا رویـای مهنـدسـین بود. در سال ١٨۴٧ ((جان‌ لوئیس)) اختراع خود را که در مورد فنرهای پتوماتیکی برای خودروهای راه‌آهن، لوکوموتیوها، خودروهای سنگین بود در مقاله‌ای به ثبت رساند. عنوان مقاله لوئیس ((الاستیسیته کامل هوای جو و کاربرد آن)) به عنوان یک جانشین برای فنرهای فلزی بود. به این ترتیب، لوئیس ادعا کرد که اختراع وی اولین فنر هوایی لاستیکی است.
    به کمک سیستم تعیین هوایی، دو مؤلفه راحتی و ایمنی را می‌توان یکجا در خودرو فراهم آورد. راز این کار در جایگزین نمودن خاصیت الاستیسیته گاز فشرده به جای فنرهای فولادی و قرار دادن بدنه خودرو بر روی چهار بالشتک پنوماتیک موجود در بالن‌های تعلیق می‌باشد.
    در ادامه فهرست مطالب پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی را مشاهده میفرمایید :

     

     

    مقدمه

    فصل اول فرمان پذیری سیستم تعلیق

    1-1- دیدگاه سینماتیکی (مکانیزمی)

    1-1-1- موقعیت مراکز و محور غلتش

    1-1-2- غلت فرمان

    1-1-3- لغزش کناری چرخ ها

    1-1-4- زاویه کجک

    1-2- دیدگاه نرمی

    1-2-1- گشتاور غلتشی

    1-2-2- جابجایی کناری بار

    1-2-3- قرار پذیری

    1-2-4- نرخ سختی چرخ

    1-3- لزوم فنربندی خودروها

    1-4- قسمت فنربندی شده و فنربندی نشده خودرو

    فصل دوم انواع فنر ها

    2-1- فنر مارپیچ

    2-2- فنرهای تخت

    2-3- میله پیچشی

    2-4- فنرهای هوایی

    فصل سوم انواع سیستم های تعلیق

    3-1- سیستم تعلیق یکپارچه

    3-1-1- سیستم تعلیق هاچکیس

    3-1-2- سیستم تعلیق دودیون

    3-2- سیستم تعلیق مستقل (جداگانه)

    3-2-1- سیستم تعلیق مک فرسون استرات واسترات دمپر

    3-2-2- سیستم تعلیق طبق دار دوبل

    3-2-3- سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب

    3-2-4- سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب

    3-2-5- سیستم تعلیق چند میله ای

    3-3- سیستم تعلیق نیمه مستقل

    3-3-1- سیستم تعلیق میله پیچشی

    3-3-2- سیستم تعلیق محور آونگی

    فصل4 تحلیل ارتعاشی مدل ربع خودرو با در نظر گرفتن 2 درجه آزادی

    4-1- بررسی مدل کامل خودرو

    4-1-1- ترمز گیری و حرکت در پیچ

    فصل پنجم سيستم تعليق هوائي

    5-1- فنرهاي هوائي

    5-1-1- سوپاپ كنترل ارتفاع با ميراكننده

    5-1-2- سوپاپ کنترل ارتفاع الکتریکی

    5-1-3- مخزن هوا

    5-1-4- کنترل کننده های مخزن

    5-1-5- كمك فنرهاي پر شده با گاز

    5-1-6- كمك فنرهاي هوايي

    5-2- كنترل ارتفاع اتوماتيك

    5-2-1-  نوع اول: با كمك فنر

    5-2-2-  نوع دوم با استوانه لاستيكي هوا (كيسه هوا)

    5-3- سيستم تعليق هوايي با كنترل الكترونيكي

    5-3-1- سنسور ارتفاع

    5-3-2- واحد كنترل الكتريكي (ECU)

    5-3-3- شير كنترل هدايتگر سه راهه

    فصل ششم سیستم تعلیق هوایی اتوبوس های تولیدی شهاب خودرو

    6-1- تعلیق هوایی برای خودرو تجاری

    6-1-1- سوپاپ ارتفاع

    6-1-2- سوپاپ جدا کننده

    6-1-3- کیسه های فنر هوا

    6-1-4- بلوک های لاستیکی ضد رول

    6-1-5- ویژگی های فنر هوایی

    6-1-6- فنرهای فلزی یاصلب

    6-2- سیستم تعلیق هوایی کنترل الکتریکی

    6-2-1- سویچ فشارکمپرسور

    6-2-2- سنسورارتفاع

    فصل هفتم بررسی سیستم های تعلیق و چگونگی استفاده از سیستم تعلیق هوایی در سیستم های پویا

    7-1- سیستم تعلیق ایستا

    7-2- سیستم تعلیق پویا

    7-2-1- سیستم های تعلیق اکتیو

    7-2-2- سیستم تعلیق نیمه اکتیو

    9- نتیجه گیری                                                                                                                                                                       

    10- منابع و مآخذ                                                                                                                                  

    فهرست شکلها                                                                                                                

     

     

    قيمت فايل ورد پروژه :6000 تومان

     دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

     

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره : پایان نامه و مقاله فنی مهندسی ,مهندسی مکانیک ,
    برچسب ها :پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی ,بررسی سیستم تعلیق بادی ,دانلود پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی ,سیستم های تعلیق بادی ,پایان نامه کارشناسی مکانیک ,فرمان پذیری سیستم تعلیق ,انواع فنرها ,قسمت های فنربندی شده خودرو ,انواع سیستم های تعلیق ,سیستم های بادی تعلیق ,فنرهای هوایی ,سیستم تعلیق یکپارچه ,سیستم تعلیق هاچکیس ,سیستم تعلیق چند میله ای ,بررسی مدل کامل خودرو ,سوپاپ جداکننده ,بلوک های لاستیکی ,سیستم های تعلیق ,تعلیق بادی ,سیستم تعلیق نیمه اکتیو ,
    بازدید : 358 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    مطالب مرتبط
  • ترجمه مقاله انگلیسی: یک مطالعه تطبیقی از الگوریتم اجتماع زنبور مصنوعی
  • ارائه روشي براي ذخيره سازي امن داده ها در رايانش ابري
  • ترجمه مقاله انگلیسی: عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی
  • ترجمه مقاله انگلیسی: پردازش موازی گراف های بزرگ
  • Opportunities and challenges for cage culture in the Caspian sea
  • ترجمه مقاله انگلیسی:ترکیب خدمات محاسبه‌ ابری: یک بررسی سیستماتیک سازمان یافته
  • ترجمه مقاله انگلیسی:مروری بر مسئله امنیت در اینترنت اشیا
  • ترجمه مقاله انگلیسی:مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها
  • قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی-الگوریتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ
  • ترجمه مقاله انگلیسی : چارچوبی برای انتقال مجموعه داده های رابطه ای به NoSQL
  • ترجمه مقاله انگلیسی:پروتکل قفل گذاری بر مبنای XPath، با همزمانی بالا برای پایگاه داده های XML
  • ترجمه مقاله انگلیسی : پایگاه داده های رابطه ای در برابر NoSQL
  • ترجمه مقاله انگلیسی : استراتژی هوشمند زمان‌بندی وظیفه برای تعادل بار در محاسبات ابری
  • ترجمه مقاله انگلیسی : ارزیابی کاربرد پذیری تکنولوژی های وب معنایی
  • پایان نامه شبکه های سیسکو - روترهای سیسکو
  • تحقیق امنیت نرم افزارهای تحت وب
  • تحقیق رأی گیری اکترونیکی مبتنی بر شبکه های مخلوط
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده
  • ترجمه مقاله:کمینه سازی تداخل مبتنی بر همسایگی برای مسیریابی پایدار مبتنی بر مکان در شبکه های موبای
  • پروپوزال بهبود الگوریتم اجتماع پایه در بهینه سازی چندگانه برای حل مسائل گسسته
  • بررسی تجهیزات و ادوات بکار رفته در هوشمند سازی اماکن
  • بهسازی سیگنال گفتار در حوزه زمان فرکانس
  • ارزیابی پایداری گذرای سیستم قدرت با استفاده از داده های واحد های اندازه گیری فازور
  • پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد
  • ارائه رویکردی جهت نگاشت سرویس های ITIL بر مبنای نقاط عملکردی (KPI) به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 4075
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 10
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 604
  • باردید دیروز : 5,460
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 82
  • بازدید هفته : 22,474
  • بازدید ماه : 110,582
  • بازدید سال : 285,000
  • بازدید کلی : 6,138,726
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی