close
تبلیغات در اینترنت
انواع سیستم های ترمز, بررسي ترمز ABS و معمولي, بهينه سازي ترمزها, تجز
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پاورپوینت و اسلاید فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • پاورپوینت کامپیوتر و IT
  • گزارش کارآموزی فنی مهندسی
  • مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار)
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • صنایع غذایی
  • حسابداری
  • مدیریت
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • جغرافیا
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • احکام و معارف اسلامی
  • هنر
  • گرافیک
  • موسیقی
  • صنایع دستی
  • تاریخ
  • بیمه
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • فیزیک
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات مهندسی عمران
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • جزوات رشته زمین شناسی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • جزوات حقوق
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • جزوه دستنویس و ترجمه درس داده کاوی - دکتر مجید خلیلیان (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • پاورپوینت راهنمای استفاده از نرم افزار weka (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: یک مطالعه تطبیقی از الگوریتم اجتماع زنبور مصنوعی (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ارائه روشي براي ذخيره سازي امن داده ها در رايانش ابري (یکشنبه 22 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: پردازش موازی گراف های بزرگ (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • Opportunities and challenges for cage culture in the Caspian sea (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:ترکیب خدمات محاسبه‌ ابری: یک بررسی سیستماتیک سازمان یافته (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:مروری بر مسئله امنیت در اینترنت اشیا (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی: نظریه های مدیریت دولتی توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی (چهارشنبه 18 بهمن 1396)
  • پایان نامه نحله و اجرت المثل از منظر فقه و حقوق ایران (سه شنبه 17 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی:کاربرد شبکه های اجتماعی و تکنولوژی وب معنایی در مهندسی نرم افزار (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی-الگوریتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی : چارچوبی برای انتقال مجموعه داده های رابطه ای به NoSQL (یکشنبه 15 بهمن 1396)

  • شماره پروژه : ۱۱۸

    عنوان پروژه : تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها

    تعداد صفحات : ۷۹

    شرح مختصر پروژه : پروژه ای که در این مطلب برای دانلود آماده شده است به  تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها پرداخته است. برای آگاهی از تاریخجه تکامل ترمز اتومبیل ها ، تاریخچه ساخت و چگونگی بهینه سازی و پیشرفت آنها را با هم مرور می کنیم .در گذشته برای بیشتر رانندگان ، راندن و بحرکت درآوردن و یا ادامه حرکت اتومبیلها جالبتر از ترمز کردن به نظر می رسید و شاید کمتر کسی به ترمز اتومبیل و نقش حیاتی آن توجه نشان می داد .

    در سال ۱۸۸۵ کارل بنز برای نخستین بار از لنتهای ترمز چوبی و دیسکها یا صفحه های تسمه ای برای متوقف کردن اتومبیل های ساخت خود ، استفاده کرد کارل بنز این ایده را دقیقا ً از روی قطارها یا لوکوموتیوهای آن زمان کپی کرده بود.پیش از پایان قرن هجدهم فکر ساختن ترمزهای مؤثرتر وارد فازهای جدی تری شد و در سال ۱۸۹۵ ” فردریک لانکستر ” انگلیسی نوعی ترمز کلاچ مانند را برای متوقف کردن اتومبیل بکار برد .بدین ترتیب ترمز گیری در تمام خودروها از طریق دستگاه انتقال قدرت صورت می گرفت و این شروعی بود برای ترمزهای دیسکی .

    بدون شک در تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها ،ساخت ترمزهای هیدرولیکی گام مؤثری در زمینه بهینه سازی ترمزها محسوب می شد ولی این ترمزها نیز همچنان نقص داشته و افرادی نیز در فکر ساخت ترمزهای بهتر و یا سیستمهای کامل کننده و تقویت کننده ترمزهای هیدرولیکی بودند.سیستم های ترمز ABS که از کارآمدترین سیستم های ترمز هستند دارای اجزایی اضافه تر از ترمزهای معمولی می باشند .

     

    سیستم ترمزهای هیدرولیکی ، یکی از بهترین و مطمئن ترین ها است ولی اغلب این سیستم به صورت نخستین خود ( تک کاناله ) دارای عیب بزرگی بود.پیشرفت و بهینه سازی سیستم ترمز اتومبیل ها با سرعتی نه چندان سریع صورت گرفته است و خوشبختانه امروزه ترمزهای سه و چهار کاناله ضد بلوکه ABS در بیشتر اتومبیلها بصورت استاندارد وجود ندارد .

    در ادامه فهرست مطالب پروژه  تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها را مشاهده می فرمایید :

     

    مقدمه
    فصل ۱- تجزیه سیستم های ترمز هیدرولیکی
    ۱-۱- ترمزهای هیدرولیکی بدون تقویت کننده
    ۱-۲- تجزیه سیستم تقویت کننده
    ۱-۲-۱- نگاهی کلی
    ۱-۲-۲- ترمز بوستردار( ترمزهای تقویت شده با خلاء)
    ۱-۲-۳- تقویت کننده های روغنی ترمز
    ۱-۲-۴- ترمزهای هیدرولیک ( روغنی ) پر قدرت
    ۱-۲-۵- مقایسه ای بین سیستم های تقویت کننده ترمزها
    ۱-۳- وسایل تنظیم فشار لوله ترمز
    ۱-۳-۱- دریچه های محدود کننده فشار لوله ترمز
    ۱-۳-۲- دریچه کاهنده فشار لوله ترمز
    ۱-۳-۳- سوپاپهای ترکیبی
    ۱-۳-۴- سوپاپهای کاهنده حساس به کاهش سرعت
    ۱-۳-۵- سیلندر اصلی با قطر پله ای
    ۱-۳-۶- سیلندرهای اصلی با قطر پله ای قابل تنظیم
    ۱-۳-۷- مقایسه بین سوپاپهای لوله ترمز
    ۱-۴- تجزیه مقدار روغن موتور
    ۱-۴-۱- نظریات اولیه
    ۱-۴-۲- تجزیه حجم روغن ترمز
    ۱-۴-۳- تجزیه جزء به جزء حجم روغن موتور
    ۱-۵- واکنش دینامیکی سیستم های ترمز هیدرولیک
    ۱-۵-۱- مسائل اصلی
    ۱-۵-۲- ویسکوزیته روغن ترمز ( مایع ترمز )
    ۱-۵-۳- اتصال پدال ترمز
    ۱-۵-۴- بوستر مکش
    ۱-۵-۵- سیلندر اصلی
    ۱-۵-۶- لوله ترمز
    ۱-۵-۷- ترمز چرخ
    ۱-۵-۸- سیستم های تقویت هیدرولیک
    فصل ۲- مقایسه سیستم های ترمز هیدرولیک معمولی و سیستم هایABS

    .

    .

    .

     

    قيمت فايل ورد پروژه : 8000 تومان

    دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

     

    شماره پروژه : ۱۱۸

    عنوان پروژه : تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها

    تعداد صفحات : ۷۹

     

     

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره : مهندسی مکانیک ,
    برچسب ها :انواع سیستم های ترمز ,بررسي ترمز ABS و معمولي ,بهينه سازي ترمزها ,تجزيه سيستم هاي ترمز هيدروليکي ,ترمز های معمولی ,ترمزهاي هيدروليکي ,دانلود پروژه ترمز ABS ,دانلود پروژه مکانیک ,سيستم ترمز اتومبيل ,سيستم هاي ترمز ABS ,سيستم هاي تقويت هيدروليک ,سیر تکامل ترمز اتومبيل ها ,
    بازدید : 430 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    مطالب مرتبط
  • ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده
  • مدل سازی درمان سرطان به روش هایپرترمیای نانو سیال مغناطیسی در تومورهای سه بعدی word
  • پایان نامه تحلیل عددی و آزمایشگاهی آیرودینامیک یک توربین بادی محور قائم ساونیوس
  • پایان نامه تحلیل عددی ذخیره سازی انرژی گرمایی در مبدل های حرارتی با مواد تغییر فاز دهنده
  • تحلیل عددی رفتار دینامیکی پره های توربین بادی با محور عمودی به روش اویلری- لاگرانژی کوپل شده
  • پایان نامه تحلیل کمانش نانوصفحات کامپوزیتی چندلایه گرفن قرار گرفته بر روی بستر الاستیک
  • پایان نامه تحلیل فنی اقتصادی سیستم های آبگرمکن خورشیدی در ایران
  • پایان نامه تخمين قابلیت انفجار در روش تخریب طبقات فرعی
  • پایان نامه طراحی بهینه منحنی فشار- تغذیه‌ی محوری در فرآیند هیدروفرمینگ گرم لوله‌های سه‌راهی
  • پایان نامه تعیین زاویه شیب سرتاسری معدن تاگویی ۲ بوکسیت جاجرم با استفاده از روش‌های تحلیلی و عددی
  • پایان نامه روش‌های آماري در المان محدود و كاربرد آن در انتقال حرارت
  • پایان نامه تخمین قابلیت انفجار در معادن سنگ آهن بلوک ایران مرکزی با تأکید بر سرعت امواج طولی
  • پایان نامه شبیه سازی جریان درون شیر کنترلی به کمک نرم افزار CFD
  • شبیه سازی عددی تأثیرات تولیدکننده گردابه بر افزایش انتقال حرارت سیالات غیر نیوتنی
  • پایان نامه طراحي و ساخت دستگاه ECAR به منظور بررسي اثرات فرآيند بر روي ورق هاي فولاد کم کربن
  • پایان نامه طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین
  • پایان نامه کاربرد تئوری میدان موثردر برهم کش های قوی کورک های سنگین
  • پایان نامه مدل سازی ترک های ثانویه با استفاده از تئوری انشعاب به روش المان مرزی
  • پایان نامه مطالعه آزمایشگاهی اثرات دما و کسرحجمی نانوذرات بر لزجت دینامیکی و ضریب هدایت گرمایی نان
  • پایان نامه کاهش دامنه ارتعاشات لوله هاي ايستگاه هاي تقليل فشار گاز
  • پایان نامه مطالعه تحلیلی و عددی جهت دهی بردار پیشران به روش سیال غیر همراستا
  • مطالعه و بررسی فرآیند نورد همسان در کانال زاویه‌دار ورق دو لایه جوش انفجاری شده مس- فولاد
  • بررسی و مطالعه راهکارهای افزایش راندمان سرمایشی با بهینه سازی سیکل تبرید اجکتوری
  • پایان نامه ارتعاشات غیرخطی و رفتار پس از کمانش میکرولوله های حاوی جریان
  • پایان نامه تحلیل آیرودینامیکی خودرو سمند
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 4075
  • کل نظرات : 17
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 11
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 4,356
  • باردید دیروز : 4,763
  • گوگل امروز : 65
  • گوگل دیروز : 120
  • بازدید هفته : 20,766
  • بازدید ماه : 108,874
  • بازدید سال : 283,292
  • بازدید کلی : 6,137,018
  • نظرسنجی
    چه مطالبی در سایت قرار دهیم؟





    کدهای اختصاصی