close
دانلود فیلم
انواع سیستم های ترمز, بررسي ترمز ABS و معمولي, بهينه سازي ترمزها, تجز

دانلود پروژه تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها

شماره پروژه : ۱۱۸

عنوان پروژه : تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها

تعداد صفحات : ۷۹

شرح مختصر پروژه : پروژه ای که در این مطلب برای دانلود آماده شده است به  تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها پرداخته است. برای آگاهی از تاریخجه تکامل ترمز اتومبیل ها ، تاریخچه ساخت و چگونگی بهینه سازی و پیشرفت آنها را با هم مرور می کنیم .در گذشته برای بیشتر رانندگان ، راندن و بحرکت درآوردن و یا ادامه حرکت اتومبیلها جالبتر از ترمز کردن به نظر می رسید و شاید کمتر کسی به ترمز اتومبیل و نقش حیاتی آن توجه نشان می داد .

در سال ۱۸۸۵ کارل بنز برای نخستین بار از لنتهای ترمز چوبی و دیسکها یا صفحه های تسمه ای برای متوقف کردن اتومبیل های ساخت خود ، استفاده کرد کارل بنز این ایده را دقیقا ً از روی قطارها یا لوکوموتیوهای آن زمان کپی کرده بود.پیش از پایان قرن هجدهم فکر ساختن ترمزهای مؤثرتر وارد فازهای جدی تری شد و در سال ۱۸۹۵ ” فردریک لانکستر ” انگلیسی نوعی ترمز کلاچ مانند را برای متوقف کردن اتومبیل بکار برد .بدین ترتیب ترمز گیری در تمام خودروها از طریق دستگاه انتقال قدرت صورت می گرفت و این شروعی بود برای ترمزهای دیسکی .

بدون شک در تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها ،ساخت ترمزهای هیدرولیکی گام مؤثری در زمینه بهینه سازی ترمزها محسوب می شد ولی این ترمزها نیز همچنان نقص داشته و افرادی نیز در فکر ساخت ترمزهای بهتر و یا سیستمهای کامل کننده و تقویت کننده ترمزهای هیدرولیکی بودند.سیستم های ترمز ABS که از کارآمدترین سیستم های ترمز هستند دارای اجزایی اضافه تر از ترمزهای معمولی می باشند .

 

سیستم ترمزهای هیدرولیکی ، یکی از بهترین و مطمئن ترین ها است ولی اغلب این سیستم به صورت نخستین خود ( تک کاناله ) دارای عیب بزرگی بود.پیشرفت و بهینه سازی سیستم ترمز اتومبیل ها با سرعتی نه چندان سریع صورت گرفته است و خوشبختانه امروزه ترمزهای سه و چهار کاناله ضد بلوکه ABS در بیشتر اتومبیلها بصورت استاندارد وجود ندارد .

در ادامه فهرست مطالب پروژه  تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها را مشاهده می فرمایید :

 

مقدمه
فصل ۱- تجزیه سیستم های ترمز هیدرولیکی
۱-۱- ترمزهای هیدرولیکی بدون تقویت کننده
۱-۲- تجزیه سیستم تقویت کننده
۱-۲-۱- نگاهی کلی
۱-۲-۲- ترمز بوستردار( ترمزهای تقویت شده با خلاء)
۱-۲-۳- تقویت کننده های روغنی ترمز
۱-۲-۴- ترمزهای هیدرولیک ( روغنی ) پر قدرت
۱-۲-۵- مقایسه ای بین سیستم های تقویت کننده ترمزها
۱-۳- وسایل تنظیم فشار لوله ترمز
۱-۳-۱- دریچه های محدود کننده فشار لوله ترمز
۱-۳-۲- دریچه کاهنده فشار لوله ترمز
۱-۳-۳- سوپاپهای ترکیبی
۱-۳-۴- سوپاپهای کاهنده حساس به کاهش سرعت
۱-۳-۵- سیلندر اصلی با قطر پله ای
۱-۳-۶- سیلندرهای اصلی با قطر پله ای قابل تنظیم
۱-۳-۷- مقایسه بین سوپاپهای لوله ترمز
۱-۴- تجزیه مقدار روغن موتور
۱-۴-۱- نظریات اولیه
۱-۴-۲- تجزیه حجم روغن ترمز
۱-۴-۳- تجزیه جزء به جزء حجم روغن موتور
۱-۵- واکنش دینامیکی سیستم های ترمز هیدرولیک
۱-۵-۱- مسائل اصلی
۱-۵-۲- ویسکوزیته روغن ترمز ( مایع ترمز )
۱-۵-۳- اتصال پدال ترمز
۱-۵-۴- بوستر مکش
۱-۵-۵- سیلندر اصلی
۱-۵-۶- لوله ترمز
۱-۵-۷- ترمز چرخ
۱-۵-۸- سیستم های تقویت هیدرولیک
فصل ۲- مقایسه سیستم های ترمز هیدرولیک معمولی و سیستم هایABS

.

.

.

 

قيمت فايل ورد پروژه : 8000 تومان

دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

 

شماره پروژه : ۱۱۸

عنوان پروژه : تاریخچه تکامل ترمز اتومبیل ها

تعداد صفحات : ۷۹

 

 

لینک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاری

مدل سازی درمان سرطان به روش هایپرترمیای نانو سیال مغناطیسی در تومورهای سه بعدی word


پایان نامه تحلیل عددی و آزمایشگاهی آیرودینامیک یک توربین بادی محور قائم ساونیوس


پایان نامه تحلیل عددی ذخیره سازی انرژی گرمایی در مبدل های حرارتی با مواد تغییر فاز دهنده


تحلیل عددی رفتار دینامیکی پره های توربین بادی با محور عمودی به روش اویلری- لاگرانژی کوپل شده


پایان نامه تحلیل کمانش نانوصفحات کامپوزیتی چندلایه گرفن قرار گرفته بر روی بستر الاستیک


پایان نامه تحلیل فنی اقتصادی سیستم های آبگرمکن خورشیدی در ایران


پایان نامه تخمين قابلیت انفجار در روش تخریب طبقات فرعی


پایان نامه طراحی بهینه منحنی فشار- تغذیه‌ی محوری در فرآیند هیدروفرمینگ گرم لوله‌های سه‌راهی


پایان نامه تعیین زاویه شیب سرتاسری معدن تاگویی ۲ بوکسیت جاجرم با استفاده از روش‌های تحلیلی و عددی


پایان نامه روش‌های آماري در المان محدود و كاربرد آن در انتقال حرارت


پایان نامه تخمین قابلیت انفجار در معادن سنگ آهن بلوک ایران مرکزی با تأکید بر سرعت امواج طولی


پایان نامه شبیه سازی جریان درون شیر کنترلی به کمک نرم افزار CFD


شبیه سازی عددی تأثیرات تولیدکننده گردابه بر افزایش انتقال حرارت سیالات غیر نیوتنی


پایان نامه طراحي و ساخت دستگاه ECAR به منظور بررسي اثرات فرآيند بر روي ورق هاي فولاد کم کربن


پایان نامه طراحی ایرفویل ترکیبی توربین بادی برای اعداد رینولدز پایین


پایان نامه کاربرد تئوری میدان موثردر برهم کش های قوی کورک های سنگین


پایان نامه مدل سازی ترک های ثانویه با استفاده از تئوری انشعاب به روش المان مرزی


پایان نامه مطالعه آزمایشگاهی اثرات دما و کسرحجمی نانوذرات بر لزجت دینامیکی و ضریب هدایت گرمایی نان


پایان نامه کاهش دامنه ارتعاشات لوله هاي ايستگاه هاي تقليل فشار گاز


پایان نامه مطالعه تحلیلی و عددی جهت دهی بردار پیشران به روش سیال غیر همراستا


مطالعه و بررسی فرآیند نورد همسان در کانال زاویه‌دار ورق دو لایه جوش انفجاری شده مس- فولاد


بررسی و مطالعه راهکارهای افزایش راندمان سرمایشی با بهینه سازی سیکل تبرید اجکتوری


پایان نامه ارتعاشات غیرخطی و رفتار پس از کمانش میکرولوله های حاوی جریان


پایان نامه تحلیل آیرودینامیکی خودرو سمند


دانلود پروژه پاياني خودروهاي هيبريدي


  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید