close
دانلود فیلم
سوالات متداول

1) خرید اینترنتی به چه معنایی می باشد؟
بدین معنی است كه خریدار با توجه به نیاز خود بر اساس طبقه بندی محصول، آنرا از طریق اینترنت مشاهده نموده و پس از انتخاب كالای خود نسبت به خرید آن اقدام مینماید.


2) آیا برای خرید اینترنتی باید ثبت نام كرد؟
خیر نیازی به ثبت نام نمی باشد.


۳) آیا محدویت در تعداد خرید كالا در سایت وجود دارد؟
خیر، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.


6) محصول مورد نظر چند روز بعد از ثبت سفارش به دست ما مي رسد؟
محصول شما پس از درخواست 7 الي 10 روز بعد به نشاني ذکر شده در فرم پر شده مي رسد.


7) آيا امکان تغییر مشخصات وجود دارد؟
بله با شماره ۰۹۳۷۰۰۷۸۵۰۳ تماس گرفته و از بخش پشتيباني درخواست تغییر آدرس نماييد، اين تعويض زماني انجام مي شود که شما کد شناسه ي خود و نام و نام خانوادگی را به اين بخش ارائه دهيد.


۸) در چه صورتي لغو امکان پذير نيست؟
در صورتي که شما کد شناسه را نداشته باشيد يا محصول شما در حالت آماده به ارسال، درحال ارسال، در حال ارسال پيکي باشد.


۹) آيا امکان خريد به صورت حضوري وجود دارد؟
خير شما نمي توانيد خريد را به صورت حضوري انجام دهيد.


۱۰) به چند طريق ارسال مي تواند انجام گيرد؟
به دو طريق، يا از طريق پست و يا همان روز خريد پس از واریز مبلغ کل فاکتور می توانید با شماره ۰۹۳۶۰۰۷۸۵۰۳ تماس بگیرید تا سفارش براي شما ارسال گردد.


۱۱) آیا می توان وضعیت كالای خریداری شده خود را پیگری نمود؟
بله، در سایت قسمتی پیش بینی شده است كه با دادن یك كد رهگیری میتوان از وضعیت كالای خریداری شده اطلاع حاصل نمود .  می توانید از طریق سایت اصلی به آدرس http://hamvar.ir/ نیز وضعیت کالای خود را پیگیری کنید

 


۱۲) بهای كالای خریداری شده از طریق سایت چگونه پرداخت می شود؟
شما بدون نیاز به حضور در محل می توانید هزینه كالای خریداری شده را پرداخت نمائید. به این صورت كه پس از تحویل كالا در محل، مبلغ كالای دریافتی و هزینه پستی آن را به موزع (نامه رسان) محترم پست پرداخت و یا از طریق كارت اعتباری خود آن را پرداخت نمایید.


۱۳) اگر پس از خرید كالا، خریدار در آدرس خود حضور نداشته باشد وضعیت كالا چگونه است؟
در صورت عدم حضور خریدار در محل، موزع مربوطه پس از 24 ساعت برای بار دوم به محل مراجعه و در صورت عدم حضور با اعلام کتبی کالا را در باجه معطله اداره پست جهت مراجعه خریدار نگه داشته و در صورت عدم مراجعه خریدار بعد از 72 ساعت اداره پست اقدام به برگشت کالا به فروشنده می نماید.


۱۴) مسئولیت جابجایی كالاهای خریداری شده را كدام ارگان دولتی به عهده دارد؟
شركت پست جمهوری اسلامی ایران.


15) چگونه می توان با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل نمود؟
خریداران عزیز میتوانند با شماره ۰۹۳۶۰۷۸۵۰۳  از ساعت 9 الی 17 تماس بگیرند

برای خرید محصول از فروشگاه ارزان سرای دانشجویی می توانید به سایت اصلی فروشگاه مراجعه کرده و یا از بلوک های سمت چپ این سایت استفاده کنید

 

 

لینک کوتاه پست
  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسی بیان کنید
    2- رایتم نظرات اسپم و تبلیغی شما را تایید نمی کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید